
Freight Lines
Informatie over Freight Lines
4000, Liège
Openingstijden
Bonjour à tous,
Votre agence de voyage TRAVEL LINE Liège vous permet de donner un acompte et de payer votre billet à votre guise et de manière sécurisée.
En outre d'autres services sont disponibles à savoir: DHL,UPS,GLS ,HOMERR ainsi que le transfert d'argent via RIA MONEYGRAM et WESTERN UNION.
Freight Lines: Meningen
Negatieve ervaring: Ik wilde mijn pakket ophalen, maar toen ik aankwam, stond er dat het gesloten is tot eind januari. De indicatie waar mijn pakket zich bevindt is totaal vaag. Ik heb contact opgenomen met Homerr, maar zij kunnen mij zelf niet zeggen waar het is omdat er geen voortgang is in de tracking. Toen ik naar Travel Line belde, kreeg ik als eenvoudige reactie aan de telefoon: 'kijk eens rond naar uw dichtstbijzijnde afhaalpunten'. ps: nog steeds op zoek naar mijn pakket.
Hallo Kytsune, de berichten die je ontvangt zijn automatische berichten van de Homerr-server. We zijn sinds december gesloten. Bedankt.
Negatieve ervaring: Poging tot het ophalen van een pakket: ja, het staat op de deur dat het 'tot eind januari' gesloten is (vaag), er is het adres van het afhaalpunt dat hun pakketten voor hen ontvangt... Het probleem is dat ik op 18 januari ging en dat 'wij sinds 2 januari geen pakketten meer ontvangen'... Dus ik weet niet waar mijn pakket is en of ik het kan ophalen.
Hallo Awayuki, de berichten die je ontvangt worden automatisch door de server verzonden. We zijn al meer dan een maand gesloten, dus je pakketten zijn niet bij ons. We zijn tijdelijk gesloten voor werkzaamheden. Probeer op Google de Homerr afhaalpunten te zoeken en probeer te bellen voordat je daarheen gaat, bedankt.
Negatieve ervaring: weinig vaak geopend
Hallo meneer Lambrecht. Sinds we het bureau een jaar geleden hebben overgenomen, zijn we nooit gesloten geweest, behalve op zondag. U bent altijd vriendelijk ontvangen. Het bureau is al zo'n tien dagen gesloten en de berichten van Homerr worden automatisch door de computer gegenereerd, dus als zij u vertellen dat uw pakket bij ons is afgeleverd, is dat niet juist, omdat we al bijna 10 dagen geen pakket hebben ontvangen.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke persoon en geen wachttijd
Heel erg bedankt Lionel, dat is vriendelijk van je.
Fantastische ervaring: Ik ben een pakket van Homer gaan ophalen. Zeer vriendelijke en gastvrije persoon, de openingstijden werden gerespecteerd. Perfect, ik beveel het aan!
Hallo Simone, heel erg bedankt, dat is erg vriendelijk van u. Wij zijn hier om u te dienen.
Fantastische ervaring: Nieuwe eigenaren, duidelijke en gerespecteerde openingstijden. Ik raad Homerr aan voor het ontvangen en verzenden van pakketten.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk personeel en de mogelijkheid om je tickets geleidelijk te betalen is echt erg interessant
Fantastische ervaring: Zeer goede ervaring vandaag met het ophalen van mijn pakket. Zeer vriendelijk. Erg gemakkelijk. Nieuwe eigenaar.
Negatieve ervaring: Slechte klantenservice. Ik heb een ticket gekocht als aanbetaling en mijn laatste betaling is nog steeds niet geboekt! Ik ren al 2 weken achter hen aan! Maar de manager is onbereikbaar en onbeleefd en de medewerkers zijn onbeschoft! Ik raad het je af.
Hallo meneer Cisse, wij zijn echt sorry voor uw gevoel over het reisbureau Travel Line Luik. Ik ben mevrouw Sow Aminata, de nieuwe eigenaar. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en vragen u vriendelijk om langs te komen bij het bureau, zodat we op goede basis kunnen beginnen. Bedankt.
Negatieve ervaring: Het is nu 2 weken geleden dat ik langs ben gekomen om mijn pakket op te halen, NOOIT is er iemand!!! Winkel gesloten en ze durven te zeggen dat hij open is, werkelijk belachelijk!
Negatieve ervaring: Respecteert de openingstijden niet
Negatieve ervaring: Slechte ervaring met het ophalen van Vinted-pakketten, openingstijden worden niet gerespecteerd, wachten totdat een klant van het reisbureau wordt geholpen om een pakket op te halen. Te vermijden indien mogelijk.
Negatieve ervaring: Service médiocre à éviter à tout prix. Injoignable, ne répondent pas et quand on les contacte sur Facebook, on doit finir par s'énerver pour qu'ils daignent répondre qu'ils sont en congé. Quand on leur demande ce que l'on doit faire pour retirer un colis, il répondent qu'ils sont "navrés"...en fait, ils ne répondent pas du tout à votre question ! Aucune informations claires, aucun professionnalisme. Bref, la dernière fois que j'ai recours à cette agence...je vous conseille de passer votre chemin !
Negatieve ervaring: Ne respecte pas les horaires d'ouverture indiqués. injoignable en journée pendant les heures d'ouverture pour savoir ou était passé mon colis
Negatieve ervaring: Ik heb twee keer geprobeerd te komen tijdens de openingstijden die op Google, Facebook en hun website staan, maar niets helpt: winkel gesloten, telefoonnummer niet bestaand, bestaande nummers antwoorden niet. Ik moest bellen naar hun winkel in Verviers om iemand te bereiken die me laat weten dat 'ja sorry, uitzonderlijk heeft mijn collega vertraging, ze is er over 30 minuten', dat is 11:30 uur, LOL. Dus als je een pakket daar moet ophalen, raad ik je aan van tevoren te bellen zodat ze de tijd hebben om te openen als je arriveert!
Hallo mevrouw Kara, ik bied mijn excuses aan voor de ongemakken veroorzaakt door de onverwachte sluitingen eerder. Momenteel ben ik de nieuwe eigenaar en alles is weer op orde. We zouden het fijn vinden om u weer bij ons te mogen verwelkomen. Dank u.
Negatieve ervaring: Zelfde constat als iedereen. Ik moest 2 keer bellen om te vragen of ze mijn pakket hadden. Ze wilden niet zeggen of ze mijn pakket hadden opgehaald of niet. Op de traceer-app was mijn pakket nergens te bekennen. Dus moest ik mijn leverancier bellen die me verzekerde dat het pakket goed was aangekomen. Uiteindelijk moest ik zelf op hun locatie in het magazijn naar mijn pakket zoeken. Schandalig. Sorry voor het negatieve bericht. Maar je moet je verantwoordelijkheden nemen als je slecht presteert.
Fantastische ervaring: Niets te zeggen, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel....
Negatieve ervaring: Te vermijden!!!! Ik probeer al 3 dagen een belangrijk pakket op te halen dat bij het agentschap in Luik is aangekomen. Winkel gesloten, geen woorden op de deur!!! En ja, ik heb de openingstijden goed gecontroleerd voordat ik gemene opmerkingen maakte, die alleen de waarheid weerspiegelen en een grote tijdverspilling voor mij zijn!!!!
Positieve ervaring: Super service, ik beveel aan
Negatieve ervaring: Ik ben zojuist langsgegaan (vrijdag, 10:48), bureau gesloten, geen bericht op de deur, geen reactie op telefoontjes... ik vraag me af of de eigenaar hier op zal reageren door me te zeggen 'schrijf geen vervelende opmerking' zoals de anderen hier beneden. Ten minste dan krijg ik een reactie.
Fantastische ervaring: Onberispelijke service (kantoor in Luik). Flexibiliteit, vriendelijkheid en voorbeeldige klantenservice!
Negatieve ervaring: Telefoonnummer niet toegewezen, openingstijden niet gerespecteerd, geen reacties op e-mails. Het is een rompslomp om mijn pakket op te halen.. Niet goed
Negatieve ervaring: Vermijden, klantenservice ZERO Ik heb in 2020 tickets bij ze gekocht en wacht nog steeds op mijn terugbetaling. Mij is een terugbetaling in verschillende stappen beloofd, maar dat is totaal niet nagekomen. Excuses na excuses
Negatieve ervaring: SLECHT! TE EVITEN!\n\nGEPLANDEN UREN WORDEN NIET GERESPECTEERD\nONMOGELIJK TE BEREIKEN (per telefoon)\n\nVeel succes met het ophalen van uw pakket.
Negatieve ervaring: Onbeschoft, maar soms is dat de enige plek waar je je pakket kunt ophalen.
Negatieve ervaring: Laat geen pakketten bij hen bezorgen
Negatieve ervaring: de boetiek is altijd gesloten, zelfs tijdens de openingstijden, niemand beantwoordt de telefoon. ik zou graag mijn pakket willen ophalen.
Fantastische ervaring: De dame was erg vriendelijk en hartelijk. Ondanks dat het sluitingstijd was, ontving ze ons toch om mijn Flixbus-ticket voor mijn terugreis naar Italië te kopen. Ik raad dit bureau ten zeerste aan, ze verkopen ook vliegtickets, bieden DHL, GLS enz. aan, en zelfs import/exportdiensten tegen een goede prijs. Je zult er geen spijt van krijgen.
Fantastische ervaring: Uitstekende service!
Fantastische ervaring: Beste plek voor je vliegtickets en expresleveringen. Geld versturen en ontvangen is ook beschikbaar.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk
Fantastische ervaring: Uitstekende service sinds. We raden het zonder reserveringen aan.
Fantastische ervaring: Top
Positieve ervaring: Zeer professioneel en behulpzaam.
Fantastische ervaring: Super service en zeer professionele werk, nogmaals bedankt aan de charmante Aline voor haar efficiëntie en vriendelijkheid
Negatieve ervaring: De openingstijden zijn blijkbaar nutteloos. Laat je pakketten daar niet bezorgen.
Laat uw mening over Freight Lines:
Freight Lines verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

Voyagebleu


Voyages, Animations Et Vie Sociale


Poincaré Raymond, Agence de voyage




Voyages Léonard Liege

eNovia Travel Management

TUI Liège Gretry

WESTERN UNION / RIA TRANSFER / MONEY GRAM / CARTE NICKEL ORANGE MONEY
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.