Yoonly

Langlaarsteenweg 174, 2630, Aartselaar
Langlaarsteenweg 174
2630, Aartselaar
+3238086919

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 10h-18h
  • Dinsdag: 10h-18h
  • Woensdag: 10h-18h
  • Donderdag: 10h-18h
  • Vrijdag: 10h-18h
  • Zaterdag: (closed)

"The new kid on the block" met een missie: ontwerp, organisatie en begeleiding van de meest onvergetelijke reizen, ervaringen en belevenissen op de hoogste toppen van Europa, winter en zomer, afgestemd op een doelpubliek van 18-30 jaar.

Onze opmerking van TraTraTravel België over Yoonly:

Yoonly is een organisatie die skireizen aanbiedt en heeft zowel positieve als negatieve ervaringen van hun klanten. Veel reizigers hebben genoten van hun skivakanties en prijzen de goede begeleiding en de leuke sfeer die gecreëerd werd tijdens de trips. Klanten hebben de moderne accommodaties en de uitstekende communicatie vóór en tijdens de reis geprezen.

Positieve punten:

  • Fantastische sfeer en leuke groepsactiviteiten
  • Vriendelijke en ondersteunende reisbegeleiders
  • Goede organisatie met tijdige communicatie
  • Moderne en schone appartementen dicht bij de skipistes
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Desondanks zijn er ook verschillende klachten geweest. Sommige klanten meldden dat ze problemen ondervonden met de communicatie, lange wachttijden bij het ophalen van huuruitrusting, en ontevredenheid over de accommodatie. Er zijn ook zorgen geuit over de reactie van de klantenservice op bepaalde problemen.

Negatieve punten:

  • Onvoldoende communicatie en ondersteuning tijdens de reis
  • Slechte gang van zaken bij de huur van materiaal
  • Problemen met de accommodatie en hygiëne
  • Vertragingen bij aankomst en vertrek
  • Gemiste en niet-nagekomen beloftes

Yoonly werkt eraan om deze problemen aan te pakken en hoopt in de toekomst nog betere ervaringen te bieden aan hun klanten.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Yoonly: Meningen

2.4/5 (94 Meningen)
Laurens Maes 1 year ago

Fantastische ervaring: Geweldige organisatie!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Bas Verlooy 1 year ago

Negatieve ervaring: Ging met een grote groep op een skireis georganiseerd door Yoonly en de problemen stopten niet vanaf dag 1 tot aan de terugreis naar huis. Er was 0 communicatie van de kant van Yoonly naar ons. Op de laatste dag stonden we 's ochtends tot laat in de avond in de kou, de bussen arriveerden pas rond 23:00 en er was bijna 0 communicatie van Yoonly. Het huren van de uitrusting duurde te lang om aan iedereen uit te geven en de snowboarduitrusting was de volgende ochtend niet beschikbaar, waardoor sommige mensen gedwongen werden om te skiën.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Yoonly

Hallo Bas, Als ik het goed heb, heb je deze winter niet met ons gereisd, en deze recensie heeft betrekking op je skireis van meer dan een jaar geleden. Bedankt voor je recensie en je eerlijke feedback over je reis met ons in de winter van 2022-2023. We begrijpen dat je reis niet aan je verwachtingen voldeed, en we betreuren de problemen die je hebt ervaren. Sindsdien hebben we hard gewerkt om onze diensten te verbeteren en soortgelijke situaties te voorkomen. We hebben de communicatie met onze klanten aanzienlijk verbeterd en hebben nu een toegewijd team beschikbaar om snel te reageren op vragen en problemen. We waarderen je geduld en hopen dat je de verbeteringen zult opmerken wanneer je in de toekomst weer met ons reist. We zetten ons in om ervoor te zorgen dat elke reis een positieve ervaring is. Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen je snel weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Charlot Team Yoonly

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Tom Pauwels 1 year ago

Fantastische ervaring: Een fantastische ski vakantie! Alles tot in de puntjes geregeld door de organisatie. Van verblijf tot ski activiteiten. 5 sterren voor mij!

Yoonly

Hi Tom, Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo'n geweldige tijd hebt gehad tijdens je ski vakantie en dat alles naar wens was geregeld. Het is ons doel om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, van het verblijf tot de ski activiteiten, en we zijn blij dat we daarin geslaagd zijn. Jouw complimenten en 5-sterren beoordeling betekenen veel voor ons hele team. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nieuwe ski avonturen! Met vriendelijke groeten, Charlot Team Yoonly

Kamiel Houben 1 year ago

Fantastische ervaring: Had een geweldige skireis met Yoonly! De service was onberispelijk en voegde veel toe aan de algehele ervaring. Er was duidelijke communicatie voor de reis, alles was georganiseerd en ze leverden op de details! Het appartement had moderne voorzieningen, was erg schoon en dicht bij de pistes. Skipas en verhuur gingen super soepel. Zou het voor 100% aanbevelen!! Tot volgend jaar ⛷️❄️

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Marie De Bleser 1 year ago

Fantastische ervaring: Top skivakantie gehad met Yoonly! Alles was super georganiseerd, leuk skigebied met groot aantal km’s (les arcs), heldere communicatie en grote & propere appartementen!

Sara Van Keer 1 year ago

Fantastische ervaring: Super toffe skireis gehad vorige week in Les Arcs. Alles tiptop in orde voor een zorgeloze skivakantie.

Paulien Maes 1 year ago

Fantastische ervaring: Heel leuke skireis gehad. Alles goed verlopen en erg tevreden van de accommodatie. Vlotte communicatie met de organisatie. Voor herhaling vatbaar!

Anaïs Fagard 1 year ago

Fantastische ervaring: Super leuke skivakantie gehad met Yoonly! Alles was prima georganiseerd, super leuk skigebied, heldere communicatie en een zeer aangename accommodatie. Ik raad het iedereen aan!

Kaat Vernimmen 1 year ago

Fantastische ervaring: Net terug van een heel fijne ski-trip in de Franse Alpen, waarbij alles tiptop georganiseerd was door Yoonly.

Lander 1 year ago

Negatieve ervaring: Teleurstellende ervaring! Ondanks dat we vooruitbetaald hebben voor halfpension, inclusief ontbijt, werd deze service ons ontzegd. Dit leidde ons tot de vraag naar de waarde van het pakket; zonder ontbijt waren de à la carte dinerprijzen goedkoper voor veel meer eten. Bovendien, toen onze organisatie betaalde en ons een gratis mini pizza aanbood, kwamen we op meer problemen toen we om ons diner vroegen. Ons werd het eten ontzegd waarvoor we rechtmatig betaald hadden. Daarnaast werden beloftes over entertainment, zoals karaoke, niet nagekomen. Ondanks verzekering en het opnieuw inplannen ging het evenement niet door zonder enige uitleg. Zelfs de eenvoudige handeling van drankservice ontbrak; we betaalden voor verschillende biertjes, maar ze morsten misschien 10% ervan door het verkeerd tappen en te veel CO2 in het bier. Ondanks dat we onze bezorgdheid aan het personeel hebben geuit, werden we met een afwijzende reactie geconfronteerd. In plaats van onze klachten aan te pakken, werden we abrupt geblokkeerd van het communicatiekanaal met de Yoonly mensen die verantwoordelijk waren voor onze groep. Privéberichten naar hen zijn de hele verblijf genegeerd, wat onze frustraties alleen maar vergroot. Bewerking voor de laatste dag: Koop geen yoyo-drinkkaart, ze gaven ons op de laatste dag onze drankjes niet. 24 euro voor niets. Zowel de kaart als de boeking waar we het kochten, vermeldden niets dat we het op zaterdag niet konden gebruiken.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Yoonly

Hey Lander, wat spijtig om te horen dat er wat misliep tijdens jouw reis. Alle vragen en opmerkingen zijn welkom via [email protected]. Zou jij even met de customer service in contact kunnen komen met jouw bookingsid en mail adres? Dan kijken we samen waar het misliep en kunnen we constructief opzoek gaan naar oplossingen en verbeteringen in de toekomst. Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Sebastian Dorignaux 1 year ago

Fantastische ervaring: Top organisatie!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Aukje Beerepoot 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke mensen en een goede organisatie! Zeker goed georganiseerd en ze hebben mijn ervaring in La Plagne onvergetelijk gemaakt :))

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Lieke Teekens 1 year ago

Fantastische ervaring: Onwijs leuke reis gehad afgelopen winter! met een hele grote groep toch goed georganiseerd, vooral de sfeer van de reis was fantastisch! zeker aan te raden.

Sven Coster 2 years ago

Negatieve ervaring: Gelukkig hadden we een leuke groep, maar als het aan Yoonly lag waren we huilend naar huis gegaan. Elke dag een magnetron maaltijd van aardappel met kaas, personeel dat ruzie zoekt en je onterecht boetes probeert uit te delen, verder ook onbehulpzaam (toen iemand zijn gehele tas kwijt was lachte ze hem uit, in plaats van advies of hulp bieden). Erg jammer, ik raad iedereen aan dit bedrijf ten alle tijde te vermijden…

Yoonly

Beste Sven, Ik denk dat je review gaat over de accommodatie Yoonly & friends? We delen de naam, maar we zijn een reisorganisator die paketreizen verkoopt, niet de accommodatie. Je review heeft dus geen betrekking op onze service en is hier niet helemaal op zijn plek. :) We vragen je graag vriendelijk om je review te richten aan de accommodatie in de plaats. :) Met vriendelijke groeten Kaat Team Yoonly

VL Laumen 2 years ago

Negatieve ervaring: Een tijd terug heb ik een skireis geboekt met een ZEN rekening. Deze beweert dat je zen op skireis kan. Hier is niks van waar. Het was voor mij niet meer mogelijk om op skireis te gaan ivm verplichtingen op de universiteit. Vandaar dat ik mijn reis heb geannuleerd. Yoonly beweerde dat ik alsnog het bedrag over moest maken en vervolgens mijn geld terug zou krijgen via de aangesloten verzekering. Tot op heden heb ik hier nog geen cent van teruggekregen, en dat gaat ook niet meer gebeuren. Het is belachelijk dat je de duurste verzekering erbij neemt om “zen” op vakantie te kunnen, wat vervolgens totaal niet het geval is. Ik hoop daarom nog steeds dat yoonly mij hierbij kan helpen en ik een goede review kan schrijven in plaats van alleen maar negativiteit.

Yoonly

Hey Valerie, Zoals vermeld staat op de website bij het boeken van een ZEN annulatie verzekering krijg je je geld terug dit in de vorm van een terugbetaling of een voucher. Voor een refund in de vorm van een terugbetaling heb je de nodige documentatie nodig die je moet uploaden voor de verzekering. Ontbreekt deze krijg je van de verzekering een voucher aangeboden. Dit staat correct vermeld bij het boeken, op de website en in onze FAQ. Ik stuurde jou op 24 April een mailtje met de vraag naar jou claimnummer zodat we bij Yoonly kunnen kijken naar de case. Je hebt echter nooit jouw claim nummer doorgemaild naar ons en mijn mailtje bleef onbeantwoord. We begrijpen dat het opstarten van een verzekeringsclaim frustrerend kan zijn, dit is de reden dat we dan ook altijd aanbieden even te kijken en hulp aan te bieden bij het begrijpen van de communicatie bij de verzekering ondanks dat we natuurlijk een reisorganisatie zijn, en geen verzekeringsmaatschappij. We kunnen je echter niet helpen zonder de nodige informatie. Yoonly beslist en gaat niet over de beslissing rond ene terugbetaling of voucher via de verzekering. Je hebt namelijk een annuleringsverzekering bij Assurinco, de verzekeringsmaatschappij. Als reisorganisatie staan we echter altijd klaar om te helpen waar nodig, Je mag altijd je claimnummer nog doormailen zodat we je kunnen hepen te begrijpen waar het bij de verzekering misliep. Met vriendelijke groeten Kaat Team Yoonly

koen van der weiden 2 years ago

Negatieve ervaring: Ga niet met deze organisatie in zee. Ze doen bij het eerste contact heel enthousiast en beloven de hele wereld, maar daarna zijn ze niet meer te bereiken. Er werd aangegeven dat de voorkeur was om contact te hebben via Whatsapp. Meerder whatsappjes gestuurd werden ook gelezen maar nooit op gereageerd. Ook meerdere malen telefonisch contact gezocht met het kantoor die namen eerst wel op. Daar werd toen verteld dat ik die dag nog terug gebeld zou worden door de juiste persoon. Dit is nooit gebeurt en later werd er ook op het kantoor niet meer opgenomen. Op mijn e-mails ook nog geen reactie gehad.

Yoonly

Heey Koen, We zijn een beetje geschrokken en verbaasd van jouw review. Ik vind niet meteen een mailtje terug in de mailbox van onze customer service en onze telefoonlijn is de hele dag open en we zijn voor jou beschikbaar. :) We hebben ook niet meteen een gemiste oproep staan, we bellen altijd iedereen op dezelfde dag of de dag erna terug. We vinden het jammer dat je je ongenoegen via deze weg moet uiten, onze telefoonlijn en mailbox staat de hele dag open voor al jouw vragen en feedback. Twijfel dus niet om contact op te nemen met onze customer service waar dat we je een stuk sneller dan hier te woord kunnen staan. Met vriendelijke groeten Kaat Team Yoonly

Nancy Fransen 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer fijne ski-reis gehad. Allemaal toffe reisbegeleiders ook Renaud die al in Frankrijk aanwezig was. Zeker voor herhaling vatbaar

Yoonly

Heey Nancy, Dankjewel voor het delen van de leuke feedback! Dat appreciëren we enorm! Met vriendelijke groetjes, Het Yoonly team

Gunter Van Ranst 2 years ago

Fantastische ervaring: Topvakantie!! Alles verzorgd tot in de puntjes!! Een aanrader!

Yoonly

Heey Gunter, dankjewel om de tijd te nemen om ons van leuke feedback te voorzien, heel fijn om te horen! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Jasper Van Doren 2 years ago

Negatieve ervaring: Boek je reis nooit met Yoonly! Organisatie is vanaf het toekomen tot het einde ver te zoeken. De communicatie verloopt nog slechter. Echt een teleurstelling.

Matthieu Van Puyvelde 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechte organisatie. Skigebied was veel kleiner dan beloofd, communicatie was 0 en het was een hele strijd om ter plekke aan onze kamer te geraken. Als je een probleem had kon niemand er ooit iets aan doen en was het altijd wel de schuld van hogerop (en andersom). zeker niet aan te raden.

Yoonly

Beste Mathieu Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet specifiek weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Jeroen Busselot 2 years ago

Fantastische ervaring: Een skireis gemaakt met een grote groep (30+) begeleid door Renaud. Alles prima in orde en zelfs ter plaatse nog extra ongeplande activiteiten kunnen regelen !

Yoonly

Heey Jeroen, Dankjewel voor de lieve woorden, dat doet ons deugd :) Met vriendelijke groeten Kaat Team Yoonly

Kobe Meerschaut 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik schrijf niet graag slechte recensies maar ik wil jullie gewoon waarschuwen. Boek niets bij Yoonly.

Yoonly

Beste Mathieu Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet specifiek weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Biba van Volen 2 years ago

Negatieve ervaring: 9 dagen geleden een skireis geannuleerd via het aangegeven mailadres en nog geen reactie ontvangen... De trip begint over 2 dagen en heb geen inzicht op hoe het verzekeringswijs gaat verlopen en niet eens een bevestiging gekregen of de annulering goed doorgekomen is. Vandaag nog een herinneringsmail gestuurd aangezien ik verwacht geen reactie meer op mijn vorige mail te krijgen.. Zonde

Yoonly

Hey Biba, Jouw allereerste mailtje is inderdaad helaas niet goed ontvangen door het systeem. Zodra we jouw mailtje binnen hadden zijn we met jouw annulatie aan de slag gegaan en hebben we vanuit onze customer service altijd vlot gereageerd en jouw case nauw opgevolgd. We begrijpen dat het erg frustrerend is als er niet meteen gereageerd en willen ons hiervoor dan ook oprecht verontschuldigen. Onze telefoonlijn staat altijd open bij dringende gevallen. Ik hoop dat de rest van jouw ervaring dan ook het verloren eerste mailtje heeft goed gemaakt met onze snelle reactie en opvolging. Weet dat jouw review een enorme impact heeft. We vinden het erg jammer dat jouw schrijven onze vlotte respons en reactie via mail heeft gekruist. We staan altijd open voor je feedback, ook via telefoon en in conversatie met onze customer service. Aarzel dus niet om ons te schrijven en te laten weten wat je ervaring was. Met vriendelijke groeten Kaat Team Yoonly

Karlien Eelen 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechte ervaring gehad met onze skireis. Er worden zaken beloofd zonder dat de yoonly-mensen hier enige info over hebben. We hebben een dag minder kunnen skiën waar we nog altijd een refund van zouden krijgen. Deze zou de week na terugkomst in orde gebracht moeten worden, maar nu, 2 weken later nog altijd niets van gehoord. Ze antwoorden niet op mails, noch op telefoontjes.

Yoonly

Heey Karlien, Wat gek dat het je niet lukte contact op te nemen met onze customer service. Ik keek het even na maar wij mochten desondanks nog geen mailtje van jou ontvangen? Ik zag dat je gisteren inderdaad naar onze customer service hebt gebeld. Waarschijnlijk had we net iemand anders aan de lijn, mijn collega belde jouw vandaag terug. Iedereen die een 7 daagse skipas had is reeds gerefund. Het kan tot 5 dagen duren eer dit zichtbaar is op je bankrekening. We horen erg graag feedback van jullie en nodigen je graag uit om deze te delen met een belletje of mailtje zodat we samen kunnen kijken wat er mis liep. Zo kunnen we eventuele fouten en miscommunicatie rechtzetten en samen kijken naar oplossingen. We kijken uit naar jouw mailtje :) Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Lauren Lemaire 2 years ago

Negatieve ervaring: !!slechtste organisatie!!. Het was een ramp: aankomst, niemand van yoonly en moesten alles zelf ondervinden. Eens aangekomen in ons appartment, waren we zeer ontevreden: bloed op bedden, schimmel in de badkamer, etensresten op het bestek, niet-werkende lichten etc… we hebben meerdere keren yoonly gebeld om een oplossing (we zijn zeer vriendelijk gebleven) en ze gingen op zoek naar een ‘oplossing’. Eindstand: nooit meer teruggebeld geweest en we mochten niet meer terugbellen omdat ze bezig waren met het ‘zoeken’. Ook het vervoer was slecht georganisseerd namelijk dat de buschauffeurs zelf niet eens wisten wie er allemaal mee op de bus moest en ook niet eens duidelijk waar we op onze bus moesten wachten (we hebben heel het gebied doorgewandeld met al okze baggage…) Ik vind het zeer spijtig om dit te melden, maar het moet gezegd worden. Ga nooit mee met yoonly.

Yoonly

Heey Lauren, We vinden het erg spijtig dat je teleurgesteld bent in je ervaring met Yoonly. We begrijpen dat het erg frustrerend was om ons te bereiken tijdens de lesvrije week. We hadden zo'n 400 telefoontjes per dag en zelfs meer mails. We volgde intern jouw vraag naar verandering van accommodatie nauw op. Gezien de onvoorstelbare drukte konden we niets vrij meer vinden op zo'n korte termijn voor de gehele groep. Ook aan de telefoon hebben we duidelijk gecommuniceerd van het begin dat het een hele moeilijke kwestie ging zijn om een andere accommodatie voor jullie te vinden, maar dat we desondanks wouden kijken wat we voor jullie konden doen. We adviseerden jullie tot de receptie te gaan gezien de verantwoordelijkheid van de accommodatie om jullie een nette kamer te bezorgen. De accommodatie hoort natuurlijk schoon te zijn, we kijken dan ook met de accommodatie wat daar misliep gezien de verantwoordelijkheid die zij in deze kwestie dragen van groot belang is. Het zou fijn zijn moest je contact opnemen met onze customer service via mail om samen te kijken dit verhaal een positieve draai te geven. Gedane zaken neem geen keer, maar we kunnen je daar op de hoogte houden van ons lopend onderzoek omtrent deze case. In je My Yoonly profiel krijg je een pin met de exacte pick-up locatie van de bus. We begrijpen dat het erg frustrerend is misleidende communicatie te ontvangen hieromtrent en verontschuldigen ons dan ook voor de verwarring hieromtrent. De communicatie gecommuniceerd via ons online platform was hier altijd de juiste. Hopelijk tot snel, Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Een Google-gebruiker 2 years ago

Negatieve ervaring: Bende tamzakken die niks tegoei kunnen regelen en als ze er op gewezen worden helpen ze je nog niet. Als je niet beroofd wil worden van geld en plezier ga dan NIET op reis met Yoonly!

Yoonly

Beste Jorrit, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet specifiek weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Aymeic de Borman 2 years ago

Negatieve ervaring: Dit is de eerste en laatste keer dak met yoonly ga. Als ge het toilet verkracht moet ge het zelf opruimen wat een schande voor de student die gwn een goede tijd wil hebben.

Yoonly

Beste Aymeic, Hey Aymeic, Als je ervoor kiest geen eindschoonmaak in je pakket toe te voegen, betekent dit uiteraard inderdaad dat je op het einde van je verblijf de r Om frustratie in het vervolg te vermijden lijk het ons dan ook een slim idee de eindschoonmaak toe te voegen aan je pakket, zodat je je hierom geen zorgen moet maken in het vervolg. :) Met vriendelijk groeten Team Yoonly

Siska 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechtste organisatie ooit! Leugens over de grootte van het skigebied, totaal geen communicatie, accomodatie met mankementen, kids worden aan hun lot overgelaten, van hier naar daar gestuurd. Valiezen de laatste dag gewoon op straat gegooid, kinderen moesten accommodatie om 9u verlaten en werden op straat gezet tot 21u tot de bus kwam, die niet kwam, en uiteindelijk om 22u opdaagde. Wat voor onze hardwerkende studerende kids 1 weekje onbezorgd skiën moest worden, even hun batterijen opladen voor het volgende semester, werd door Yoonly tot een halve nachtmerrie vol stress omgevormd. Bende incompetente mensen! Noodnummer niet bereikbaar, hoe verklaar je dat? Onze kinderen werden gewoon op straat gezet

Yoonly

Beste Siska Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens de skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Arne Evant 2 years ago

Negatieve ervaring: Zeer slecht georganiseerd en onvriendelijke klantenservice...

Yoonly

Beste, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een boeking onder jouw naam of een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Caro Beyens 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechte reisorganisatie...

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Yoonly

Beste Caro Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Luka Vandekinderen 2 years ago

Negatieve ervaring: Grote teleurstelling, slechte organisatie van de reis! We kregen niet wat we verwachtten en wat ons aangeboden werd.

Yoonly

Beste Luka Ik vind geen boeking bij ons op jouw naam en ik vind ook niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Franka Marinus 2 years ago

Negatieve ervaring: Vreselijke organisatie! Stelletje oplichters

Yoonly

Beste, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind geen boeking onder jouw naam en ook niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

yeison marte 2 years ago

Negatieve ervaring: Heel slecht!!! Oplichters. Super slechte organisatie!!!

Yoonly

Beste, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind geen boeking onder jouw naam en ook niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Jilles van der Linde 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechte organisatie, we kregen niet wat ons beloofd was.

Yoonly

Beste, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet specifiek weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Boo Dillen 2 years ago

Negatieve ervaring: Als ik 0 sterren kon geven, gaf ik er 0!!!

Yoonly

Beste Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet specifiek weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Noa Engelen 2 years ago

Negatieve ervaring: Ongezien hoe slecht deze reisorganisatie onze skivakantie geregeld heeft. Ik raad het iedereen aan om niet met Yoonly op vakantie te gaan, elke andere reisorganisatie kan ongetwijfeld beter een vakantie regelen dan Yoonly.

Yoonly

Beste Noa, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet specifiek weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

lukas vg 2 years ago

Negatieve ervaring: Schandalig slechte organisatie, kwamen hun beloftes niet na en het hotel was ver ondermaats. Volgende keer regel ik zelf mijn reis. Ik zou ook een compensatie moeten krijgen voor al hun fouten maar hier zal ik naar kunnen fluiten denk ik...

Yoonly

Beste Lukas, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet specifiek weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Jorre Vangeneugden 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechte communicatie, vertrek uur pas 2 dagen op voorhand meegedeeld, in een andere, minderwaardige accommodatie moeten verblijven dan beloofd en geen compensatie terug gekregen, activiteiten waren niet altijd duidelijk wat ze precies inhielden of werden niet gedaan terwijl er wel voor betaald was, bonnen voor drank in de avond die ge op voorhand moet kopen is ook niet handig...

Yoonly

Hey Jotrre, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens de skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Wietse R. 2 years ago

Negatieve ervaring: Meegeweest op skireis met yoonly. Wat een veelbelovende reis zou moeten worden draaide uit op een organisatorisch fiasco van de reisorganisator. Slechte communicatie, ondermaats verblijf en beloftes die niet nagekomen werden. Volgende keer zelf organiseren, dan heb je minder last en een goedkoper prijskaartje! Wacht nog steeds op mijn beloofde compensatie...

Yoonly

Beste Wietse, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet specifiek weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

joren Verdyck 2 years ago

Negatieve ervaring: Samen met de studentenvereniging op skireis geweest door Yoonly georganiseerd, helaas is de organisatie best tegengevallen. Wij moesten op een ander verblijf verblijven dan dat was beloofd, maar door een administratieve fout of God weet welke reden. Dit nieuwe verblijf was zeker niet evenwaardig aan het beloofde. De pogingen tot verplaatsing of compensatie die we hebben ondernomen, blijven voorlopig onbeantwoord. De yoonly vertegenwoordigers ter plaatse deden hun best om te helpen maar kregen niets geregeld en weinig info vanuit het hoofdkantoor.

Graeve 2 years ago

Negatieve ervaring: Een zeer onprofessionele organisatie. Reeds voor de tweede, en laatste, keer een skireis geboekt via Yoonly. Afgelopen jaar verliep de communicatie zeer stroef en waren een heel aantal zaken slecht geregeld. Los daarvan, zo naïef als ik was, dacht het nog een kans te geven. Grootste fout ooit. Bijna-niet bestaande communicatie op voorhand voor de meest simpele zaken; begeleiders ter plaatse die constant van niks weten; activiteiten waarvoor betaald is geworden, maar nooit doorgaan; etc. Maar het slechtste van al waren dit jaar de kamers: als groep hebben wij degelijke kamers geboekt, en conform een prijs ervoor betaald. Echter besloot Yoonly op minder dan anderhalve dag vóór vertrek te beslissen dat wij alsnog van hotel moesten veranderen. Ons werd beloofd dat de kamers minimaal even degelijk zouden zijn, maar na bijna veertien uur ter plaatse gewacht te hebben op onze sleutels en een heel stuk met onze bagage gesleept te hebben, kwamen we -eindelijk- aan in onze kamers; die gewoon ronduit ranzig waren. De 'gratis' bedlakens die Yoonly beloofde waren niet aanwezig, noch iets van fatsoenlijk beddengoed. Na een vijftal verschillende mensen van de organisatie gebeld te hebben, nam gelukkig nog iemand van een andere organisatie op die me hiermee heeft kunnen helpen. Ik kan helaas nog teveel zaken opnoemen die mis zijn met dit bedrijf... Mijn conclusie: steek uw vertrouwen niet in Yoonly, en al zeker niet uw geld. Pure miserie. -XH

Yoonly

Beste Graeve Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een boeking onder jouw naam en ook geen mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Lotte Beckers 2 years ago

Negatieve ervaring: Yoonly heeft ons in een ander verblijf gestoken dan dat we geboekt hadden. De hygiëne en ruimte van het verblijf was uitermate slecht. Een vriendin en ik hebben tijdens deze vakantie ook beten gekregen afkomstig van bedwantsen. De prijs kwaliteit is niet correct. Nooit reis ik meer met Yoonly

Laura Pfleiderer 2 years ago

Negatieve ervaring: Op skivakantie geweest, slecht geregeld…

Francho Garcia 2 years ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijke organisatie bij aankomst. Het diner georganiseerd door Yoonly werd om 22:30 geserveerd na 2,5 uur wachten in het restaurant (na een lange reisdag). Op de dag van vertrek checkten we om 9 uur uit en de bus zou om 18 uur aankomen... Hij kwam pas om 1 uur 's nachts. Verschrikkelijke organisatie en onbehulpzaam personeel.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Yoonly

Beste, Het spijt ons dat u teleurgesteld bent over uw ervaring bij Yoonly. Ik kan niet onmiddellijk een e-mail van u vinden in onze mailbox met wat er mis is gegaan tijdens uw skireis of uw ervaring. Daarom willen we u graag uitnodigen om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen kunnen bekijken wat er mis is gegaan. Wat gebeurt is, is gebeurd, maar we zijn blij om te kijken naar manieren om uw ervaring met Yoonly positief te maken. Op die manier kunnen we uw feedback gebruiken om de trips van onze toekomstige gasten te verbeteren en samen te bekijken wat er kan worden verbeterd. Natuurlijk is dit moeilijk als we niet weten waar het mis is gegaan tijdens uw reis. Hoop u snel te zien! Met vriendelijke groet, Team Yoonly

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Alexander Jans 2 years ago

Negatieve ervaring: Voor de 2de keer met Yoonly meegeweest en wederom de slechtste organisatie ooit! Buiten het gezelschap van onze studentenvereniging is er niks positiefs over deze reisorganisatie te zeggen!

Yoonly

Beste Alexander Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens jouw skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Dit gaat natuurlijk moeilijk als we niet weten waar het misliep tijdens jouw reis. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Alexia Gonnissen 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechtste organisatie ooit. Ga hier zeker nooit met mee. 0 contact en verantwoordelijkheid. Meerdere keren gebeld naar de organisatie omdat we terecht kwamen in een kamer vol schimmel, bloed, vuil bestek, geen donsdekens en niet werkende lichten. Zeiden dat ze het gingen "oplossen" en ons op de hoogte zouden houden. Niet gebeurt, heb zelf meerdere keren terug moeten bellen waarbij ik antwoord kreeg dat ik hun niet meer mocht bellen hierover omdat ze "bezig waren" met een oplossing. Nooit meer iets gehoord van hen. Ook het busvervoer is een ramp. Chauffeurs zijn zelf niet op de hoogte van wie er in de bus zou moeten zitten en zelfs niet van hun bestemming. Neem een andere organisatie. Ken geen een groep die tevreden waren deze vakantie met Yoonly hun service.

Jonas Meij 2 years ago

Negatieve ervaring: Heerlijke week in les deux Alpes gehad. Maar dit is niet te danken aan yoonly. Voor 6 dagen skiien ben je eigenlijk 4 dagen aan het reizen aangezien je vroeg aankomt en pas rond 8 je kamer in kan, waar we ook uren voor in een rij hebben gestaan. Zelfde met vertrek, om 7 uur sochtends uit je kamer terwijl we pas 23:00 vertrokken. Los van dit kan deze organisatie gewoon niet communiceren, wat het belangrijkste is. Regel gewoon je eigen skivakantie. Goedkoper, veel comfortabeler en ten derde minder gezeik.

Ian Vandenbossche 2 years ago

Negatieve ervaring: Het weinige dat ze hebben georganiseerd trok op niets. Dit was een zeer teleurstellende organisatie van de skireis. Ze verwijderen ook nog eens reviews voor geen enkele reden. Al bij al vermijden dus.

Yoonly

Hi Ian, Als ik het goed heb, heb jij deze winter niet gereisd met ons, en gaat deze review over je skitrip van meer dan een jaar geleden. Bedankt voor je review en je eerlijke feedback over je reis met ons in de winter van 2022-2023. We begrijpen dat je reis niet aan de verwachtingen voldeed en we betreuren de problemen die je hebt ervaren. Sindsdien hebben we hard gewerkt om onze diensten te verbeteren. We hebben de communicatie met onze klanten aanzienlijk verbeterd en hebben nu een toegewijd team dat beschikbaar is om snel op vragen en problemen te reageren. We willen ook graag benadrukken dat wij zelf geen reviews kunnen verwijderen. Als een review is verwijderd, is dit door Google gedaan omdat zij deze als ongepast hebben beoordeeld. Wij moedigen eerlijke en constructieve feedback aan om onze diensten te kunnen verbeteren. Als u specifieke punten van verbetering heeft of uw ervaring verder wilt bespreken, neem dan alstublieft contact met ons op. We staan open voor uw suggesties en willen graag leren hoe we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Charlot Team Yoonly

willem Vermunicht 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechte organisatie. Geen communicatie, geen info. Je weet vaak van niks. Bbq van 16 euro waar van werd gezegd dat het echt goed was maar dit trok op niks. Volgende keer toch maar zelf alles regelen.

Mathias Pauwels 2 years ago

Negatieve ervaring: Organisatie stelt niets voor, jammer dat ik geen 0 sterren kan geven.

Yoonly

Hey Mathias, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met jou ervaring bij Yoonly. Ik vind niet meteen een mailtje van jou in onze mailbox met waarom het misliep tijdens de skireis of jouw ervaring. We zouden je dus graag uitnodigen contact op te nemen met onze customer service zodat we samen even kunnen kijken wat er misliep. Gedane zaken nemen geen keer, maar we kijken wel graag naar de mogelijkheden jouw ervaring met Yoonly toch naar iets positiefs te draaien. Zo kunnen we met jouw feedback de reizen van onze toekomstige gasten beter maken en samen kijken wat er beter kan. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Maarten van Dijk 2 years ago

Negatieve ervaring: Yoonly laat je letterlijk in de kou staan. Communiceren doen ze niet. Bussen gaan om belachelijke tijden (aankomst 8u terwijl inchecken vanaf 17u kon, vertrek 21u terwijl uitcheck 9u was). Sturen 1000 man naar dezelfde skiverhuur waardoor je uren in de rij staat te wachten. Accommodatie slecht (badkamer onder de schimmel en een papieren lakenset). Yoonly personeel ter plaatse chagrijnig en onbehulpzaam.

Jari Raeymackers 2 years ago

Negatieve ervaring: Yoonly organiseerde mijn wintervakantie vorig jaar en was niet in orde. Telkens een hele dag rondzwerven voor en na de reis omdat we nog niet in of uit ons appartement moesten, slechte timing bus, onduidelijkheid over appartement, slechte communicatie en de verkleining van ons gebied (250->80km) is vergoed geweest met 15 euro... Niet aan te raden dus

Yoonly

Hey Jari, Wat jammer om te horen dat je vorige winter niet tevreden was van je skireis. Er zijn inmiddels vele verbeteringen doorgevoerd en ons team heeft er enorm hard aan gewerkt alles van een leiden dak te kunnen laten verlopen en de communicatie is sterkt verbeterd. Jullie zijn vorige jaar gecompenseerd voor de vermindering van het skigebied al is het een jaar na jouw reis voor ons enorm moeilijk om nog iets voor jou te kunnen betekenen. Desondanks hebben we jou zo et proberen te bellen om samen te bekijken wat we voor jou kunnen betekenen. Je nam helaas niet op. Je bent altijd welkom om ons even terug te contacteren om jouw ervaringen met onze organisatie te bespreken en uit jouw feedback te leren. Met vriendelijke groeten Team Yoonly

mellon adh 2 years ago

Negatieve ervaring: Dit is zo’n ramp bedrijf echt zowat alles is slecht geregeld. Allereerst krijg je af en toe geen sms’jes waardoor ik bijvoorbeeld niet wist welke kamer ik had en andere nodige informatie mist. Je besteld via yoonly raclette maar vervolgens krijg je voor 28 euro per persoon een schrale bak tartiflet en een pannetje kaas fondue(we waren met 9 man en hebben hiervoor 250 euro betaald!) vervolgens als je de medewerkers aanspreekt worden ze boos op je. Kortom echt een rot bedrijf slechte service NIET BOEKEN VIA YOONLY!!

Yoonly

Heey Mellon, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met je ervaring met Yoonly. Het is enorm vervelend dat net jij je sms’je niet kreeg, dat is natuurlijk frustrerend. De meerderheid kreeg zijn/haar sms wel met de kamerindeling. Enkele kregen inderdaad hun sms niet juist aan. We zijn er nog steeds me bezig te kijken wat daar effectief misliep. Spijtig dat ook de raclette tegenviel tijdens jouw skireis. Zou je even contact willen opnemen met ons Yoonly team ter plaatse of de Yoonly Customer Service? Dan kijken we samen wat daar misliep. Nog veel plezier verder op skireis gewenst. Met vriendelijke groeten Kaat Team Yoonly

Kenzo Cromheecke 2 years ago

Fantastische ervaring: Yoonly heeft een fantastische flexibiliteit getoond met het boeken van een last-minute skitrip naar Risoul. Enorm vriendelijk geholpen in elke stap. Bedankt Charlot, voor een onvergetelijke reis & een geweldige service!

Yoonly

Heey Kenzo, We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent van je Yoonly Skitrip en ervaring! Erg bedankt voor de lieve woorden, we geven het door aan Charlot! Met vriendelijke groeten Team Yoonly

Daniel Dahmen 2 years ago

Negatieve ervaring: Betaald voor een week skiën. Aangekomen en 3 uur in de rij moeten staan om mijn gear op te halen. Eindelijk aan de beurt en ze hebben geen snowboards meer. Geweldige ervaring.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Yoonly

Beste Daniel, Het spijt ons te horen over uw slechte ervaring met het ophalen van skispullen op de bestemming. Het is momenteel een van de drukste weken van het jaar in onze skibestemmingen. Lijnen kunnen helaas niet worden vermeden. We vinden het jammer dat uw snowboard niet op voorraad was vanwege het grote aantal verhuur, maar gelukkig was het de volgende ochtend meteen weer op voorraad. Aarzel niet om ook contact op te nemen met onze klantenservice om uw zaak te bekijken, zodat we kunnen zien hoe we u kunnen helpen met dit probleem. Met vriendelijke groet, Team Yoonly

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Giulia van INNIS 2 years ago

Negatieve ervaring: Behalve dat ik leuke ski heb gehad (dankzij de reisdelegaten van Solvay), was de organisatie rampzalig!!!!! Voor de prijs die we betaalden, verwachten we een passende service, maar dat was totaal niet het geval... We hebben 9 uur in de kou gewacht, zowel op de aankomstdag als op de vertrekdag (omdat we nog geen sleutels van de kamer hadden, de skipas pas de volgende dag geldig was, koffers aan de andere kant van het station moesten worden achtergelaten, enzovoort). De animators zijn wel aardig, maar we begrijpen niet echt wat hun nut is (behalve om te feesten in de club? Ons beloven flessen in ruil voor 5 sterren op Google?). Kortom, er zijn tal van andere organisaties die echt voor je klaarstaan om je een aangenaam verblijf te bieden en ervoor te zorgen dat je waar voor je geld krijgt :))

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Tine Van der Veken 2 years ago

Negatieve ervaring: Reis niet met Yoonly!!! Een vakantie kan niet slechter georganiseerd zijn. Ik ging op skivakantie en de uiteindelijke vertrek en aankomst uren waren totaal niet wat we verwachten en tussen de uren van verwachte vertrek en aankomst. We vertrokken om 3 uur snachts en komen een dag eerder terug dan gepland. De ski's komen pas veel later aan dus de dag na aankomst kan je nog nirt gaan skieën. De appartementen vallen ook heel dik tegen en de bedlinnen stellen helemaal niks voor.

Yoonly

Beste Tine, Wat jammer dat je teleurgesteld bent met je ervaring bij Yoonly. We begrijpen dat de plots veranderende vertrekuren niet altijd aangenaam zijn. Een cancelende busmaatschappij zorgde voor een nieuwe manier van reizen naar de bergen als alternatief : onze Yoonly Express trein die iedereen tot in de bergen bracht. Het ski materiaal zou inderdaad de volgende ochtend al horen te zijn aangekomen. We hebben hierdoor net de opening van de skipistes gemist wat we erg betreurenswaardig vinden. We begrijpen de bijkomende frustraties van al onze gasten volledig. De wegwerp bedlinnen in de studenten residenties in de bergen zijn erg simpel, maar doen wat ze moeten. Er is altijd keuze om eigen bedlinnen mee te nemen. Je mag altijd contact opnemen met onze customer Service, dan bekijken we jouw case samen en kijken we samen naar de mogelijkheden. Met vriendelijke groeten Kaat Team Yoonly

Hannah de Jong 2 years ago

Negatieve ervaring: Ze zijn zulke oplichters!!! Behalve het feit dat we op de eerste en laatste dag in de kou werden gelaten en dat alle beloofde activiteiten niet plaatsvonden, hebben ze ons letterlijk opgelicht met het hotel! Op het laatste moment werden we overgezet naar een willekeurig hotel dat helemaal NIET SCHOON was. Toen we vertrokken, werden we 70€ in rekening gebracht voor een 'schoonmaakkosten', ook al hebben we zelf alle schoonmaak al gedaan en was het schoner dan toen we arriveerden. Doe jezelf nooit de ellende aan om met Yoonly te gaan skiën!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Yoonly

Hoi Hannah, Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent in de organisatie Yoonly. Zou het mogelijk zijn om contact op te nemen met onze klantenservice? Ik heb geen e-mail van jou gezien in onze mailbox met betrekking tot enkele problemen. We zouden graag de kans krijgen om samen te onderzoeken wat er fout is gegaan tijdens je reis. Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, Team Yoonly

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Arne Ameye 2 years ago

Fantastische ervaring: Dit jaar voor de 2e keer op ski reis geweest via Yoonly. Waar we vorig jaar al tevreden waren hebben ze dit jaar alles uit de kast gehaald om onze reis aangenaam te maken. Er waren onvoldoende reizigers voor een de bus in het doorgaan en dus werd ons een week op voorhand meegedeeld dat we met de Thalys zouden reizen en een taxi ons daarna tot voor de deur afzet. Zonder meerkosten, alles voor ons geregeld, meer luxe, betere reistijden. Onderweg bellen ze even om te checken of alles goed verloopt. Zit je taxi vast in de file? Dan hebben ze dat al op voorhand gezien en is er al een andere geregeld nog voor je aankomt. Ook tijdens de reis werden we goed opgevolgd met af en toe een berichtje of konden we zelf contact opnemen met ons toegewezen reisbegeleider Vincent. Echte topkerel en is echt dag en nacht paraat geweest voor ons. Hij loste tijdens de reis voor mij nog iets op met een skipas die even niet mee wilde werken en ik heb er nog geen 10min tijdsverlies door geleden op de pistes. Ook bij de terugrit waarbij we wel met een nachtbus van een ander gebied meekonden werd alles terug vlekkeloos geregeld en hadden we nauw contact met de organisatie vanuit hun kant of alles voor ons goed verliep. Wij gaan nog mee met Yoonly.

Yoonly

Heey Arne, Wat blij om te horen dat je zo tevreden bent van Yoonly en ons team! Dat doet ons enorm deugd te horen! :D Dankjewel voor de feedback! Met vriendelijke groeten Kaat Team Yoonly

Natacha Flz 2 years ago

Positieve ervaring: Zeer aangename locatie op 4 minuten lopen van de pistes, met een mooie bar en een gezellige ruimte om 's avonds iets te drinken. Klein appartement met één kamer en een mezzanine voor 8 personen, uitsluitend met stapelbedden maar met alle comfort. Alleen minpunten voor de slecht uitgeruste keuken (geen oven) en de slechte verlichting, en voor de douche die soms problemen heeft... let goed op de skipassen, Vars en Risoul zijn momenteel in oorlog en de toegang tot de skigebieden is geblokkeerd, echt jammer dat je niet op het hele gebied kunt skiën.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Tim Willocx 2 years ago

Fantastische ervaring: Reisorganisatie zoals een reisorganisatie moet zijn. Onderhouden nauw en persoonlijk contact met de klanten en verzetten hemel en aarde om het de reizigers zo aangenaam mogelijk te maken. Onze bus was sterk onderbezet waardoor we een (gratis!) upgrade kregen via Thalys en privé-taxi. Dit werd telefonisch gecommuniceerd en opgevolgd, wat de reis vlekkeloos deed verlopen. Tevens een uitblinker als het op prijs aankomt. Tweede jaar op rij dat ik ga skiën via Yoonly, en zeker niet de laatste keer!

Yoonly

Beste Tim, Het doet ons enorm plezier deze lovende woorden in ontvangst te mogen nemen. Hartelijk bedankt vanwege heel het team! Veel plezier op reis en je weet het, we zijn niet ver dus contact opnemen als we je kunnen helpen. Vriendelijke groeten, Het Yoonly team

Til K 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik kon me geen slechtere planning en structuur voorstellen. Als het kon, zou ik 0 sterren geven. Het skigebied waar we naartoe gingen was leuk, maar alles wat niet direct met skiën te maken had en georganiseerd werd door Yoonly zou veel verbeteringen kunnen gebruiken.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Yoonly

Beste Til, Het spijt me zeer te horen dat we het beter hadden kunnen doen wat betreft onze organisatie. Teleurstelling is absoluut niet het eindresultaat dat we voor jou en je vrienden hadden voorgesteld. Aangezien het belangrijk is om te leren en van jou in meer detail te horen, zou het geweldig zijn om in contact te komen. Kun je contact met ons opnemen via de klantenservice? We horen graag van je en om te rectificeren wat gecorrigeerd kan worden. Met vriendelijke groet, Het Yoonly-team

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Bas De Man 2 years ago

Positieve ervaring: Aangename skireis! Alles was goed geregeld zonder zelf veel te moeten doen. Prijs/kwaliteit zeker inorde!! Skireis was verzorgd en voor dit geld kan je zeker niets beter verwachten. Yoonly organisatie in combinatie met goed gezelschap is een topvakantie verzekerd!

Yoonly

Beste Bas, Wat een plezier zulks een mooie review in de wacht te mogen slepen. Bedankt daarvoor! Hopelijk tot een volgende keer?! Vriendelijke groeten, Het Yoonly team

Laura Rossa 2 years ago

Fantastische ervaring: Twee hele fijne skivakanties achter de rug met Yoonly. Een skivakantie voor corona was alles goed georganiseerd en heel vriendelijke staff, steeds klaar om bij te springen. Ik heb enorm genoten van deze tijd in Frankrijk! De tweede skivakantie was de organisatie een beetje moeilijker door de corona maatregelen, maar deden steeds enorm hun best iedereen te helpen. Kortom: top organisatie! Ik kan het iedereen aanraden.

Yoonly

Beste Laura, Moeilijk gaat ook! Voor elk probleem is er een oplossing. Dus ook voor de Corona maatregelen van weleer mochten we creatief te werk gaan zodoende alsnog een fantastische reis te kunnen en mogen aanbieden. Doet ons enorm plezier dat je onze goede organisatie hieromtrent aan het licht mocht brengen. Hartelijk bedankt! Hopelijk tot een volgende keer?! Vriendelijke groeten, Het Yoonly team

C VS 2 years ago

Fantastische ervaring: yoonly het beste team! Lucas de beste gids

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
maxim rousseau 2 years ago

Fantastische ervaring: Luca is geweldig!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Frans Kraanen 2 years ago

Negatieve ervaring: Wat een treurige bedoeling, draait alleen maar om geld verdienen. Tenzij je t lekker vind om onder een papieren zakdoekje te slapen

Yoonly

Beste reiziger, Heel jammer te moeten vernemen dat u teleurgesteld bent over de wegwerp lakenpakketten die wij (gratis) aanbieden. Dat horen wij niet graag en al zeker niet als dat ten koste gaat van uw plezier op reis...! Zoals gecommuniceerd via onze website en de praktische reisinformatie die wij u voor afreis mochten bezorgen per e-mail, zijn deze van een standaard kwaliteit. Onder het begrip standaard- en wegwerp kwaliteit wel te verstaan verschillend van het linnengoed waar u bij uw thuis of in een hogere klasse van accommodatie (lees: hotel of 4-sterren residentie) van kan genieten. De reden waarom wij hier uitgebreid over communiceren is om zulks een teleurstelling te kunnen vermijden en u als reiziger de opportuniteit te geven alsnog zelf te voorzien in linnengoed. Wij geven daarbij dan ook altijd de tip mee om zelf te voorzien in linnengoed - al dan niet gedeeltelijk - wanneer u een zekere luxe gewend bent of wenst tijdens wintersportvakantie met de vriendengroep. Het aanbieden van dergelijke lakenpakketten is een verplichting vanwege de accommodatie verschaffers waarmee wij mogen samenwerken. Dit om te vermijden dat er reizigers zonder enige vorm van matrasbescherming en/of lakens zouden overnachten in de accommodatie. Hetgeen onhygiënisch zou zijn voor de reizigers die hier in de toekomst nog zouden verblijven. Vanuit een eigen overtuiging dat de kwaliteit van deze lakenpakketten niet (geldelijk) kan worden gewaardeerd, bieden wij deze gratis aan voor al onze reizigers. Zou u dit zelf boeken rechtstreeks bij de accommodatie verschaffer, dan bent u - afhankelijk van het bedtype - € 10 à 20 per pakket kwijt en dat vinden ook wij te veel van het goede! Mocht u hieromtrent een Yoonly medewerker persoonlijk willen spreken, aarzel dan niet contact op te nemen met de reisleiding ter plaatse. Zij bekijken graag samen met u hoe zij enige teleurstelling kunnen kaderen en al dan niet kunnen opvangen. Dit in een poging uw negatieve review in een positieve te kunnen omdraaien en daarmee een onderwerp waaromtrent wij uitgebreid communiceren zonder enig financieel winstoogmerk niet de kracht te geven om onze organisatie in een slecht daglicht te stellen. Alvast hopende op uw spoedige contactopname en uw begrip. Vriendelijke groeten, Het Yoonly team.

Tristan Biagini 3 years ago

Negatieve ervaring: Organisatie nul. Service quasi afwezig en herhaalde problemen gedurende de reservering en het verblijf. Het enige positieve punt, naast het skiën, is de verantwoordelijke ter plaatse. Die had overigens niet noodzakelijkerwijs meer informatie dan wij en moest zich inspannen om informatie te krijgen die ze vooraf zou moeten hebben ontvangen. Problemen met de bussen, de hotelkamer, de activiteiten en de ontbijtpakketten, dus in het algemeen met alles. Voor de prijs raad ik je aan om zelf je reis te regelen, dan voorkom je veel problemen. Het doel van een georganiseerde reis is om je nergens zorgen over te maken ter plaatse en hier hebben we tijdens een week skiën met de verantwoordelijke ter plaatse elke andere dag improvisaties moeten voorstellen. Kortom, te duur voor de geboden service.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Beau Pauwels 3 years ago

Negatieve ervaring: Je kan beter zelf je skireis organiseren en je zal er goedkoper en met een aangenamere reis mee wegkomen. De eerste en de laatste dag letterlijk in de kou laten staan door de organisatie. De organisatoren wimpelden ons af als we met vragen kwamen zoals waar we eigenlijk onze baggage konden wegzetten als we toch nog uren moesten wachten op onze kamers. Niks gezien van de activiteiten waar we nochtans wel extra voor betaald hadden. Enkel de buschauffeur was een chille gast, maar dat is dan ook het enige waar deze organisatie geen controle over heeft.

Ilian Depauw 3 years ago

Negatieve ervaring: Slechte organisatie. Komen hun beloftes niet na en van communicatie is er geen sprake. Wanneer je dit probeert aan te kaarten krijg je geen reactie meer. NIET MEE OP VAKANTIE GAAN!

Daan Visscher 3 years ago

Negatieve ervaring: Te bizar voor woorden, wanneer we arriveerde konden we niet in het appartement. Kamers waren goor, brood werd voor de deur gelegd, kregen voedsel dozen. Opzich was dit wel oke want we betaalde toch niet veel. Alleen communicatie was ruk. Daar kon je geen contact krijgen met de organisatie & als dat wel lukte waren ze straal bezopen. Daarna hebben ze ons nog een dikke (onterechte) boete laten betalen. Hier ben ik tegenin gegaan maar 0 reactie na veel berichten en emails. Conclusie: Boek maar lekker zelf jullie ski vakantie

Julia Standaert 3 years ago

Negatieve ervaring: In 1 woord; bizar slechte organisatie. Onze koffers werden op straat gegooid en spullen raakten kwijt. Personeel ontkent alles en is erg onvriendelijk. De kamers waren ook matig; heel de badkamer staat blank na 1 keer douchen, geen toiletpapier aanwezig, etc. Het eten is al helemaal verschrikkelijk. Tot overmaat van ramp is de organisatie onze bus terug vergeten te regelen. BOEK HIER GEEN REIZEN!

Karien Ballemans 3 years ago

Negatieve ervaring: Ik kreeg tot 4 keer toe een mail dat de betaling niet was ontvangen, terwijl ik wel heb betaald. Meerdere mailtjes terug gestuurd, maar er wordt niet op geantwoord. Ze nemen niet op en ik word telkens weggedrukt. Ik moet nog op reis, dus ben benieuwd...

MrMobieleauto 3 years ago

Negatieve ervaring: Ik heb mijn reis met een geldige reden geannuleerd. Ze hebben mij aan de telefoon en per mail gezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen. We zijn nu twee maanden verder en ze reageren niet meer op mijn mailtjes en zijn ook onbereikbaar per telefoon. Ik begin het gevoel te krijgen dat ik naar mijn geld kan fluiten.

Tessa van Egten 3 years ago

Negatieve ervaring: Eerste dag problemen met bagage, konden appartement niet in, eten slecht geregeld, dagen erna ook slechte ervaring met personeel, weinig eten (nog niet eens een kwart van een normale portie), laatste dag zitten we te wachten op bus, is terugreis niet geregeld! Slechte organisatie, veel punten waarop verbetering mogelijk is.

Gianni Voors 3 years ago

Negatieve ervaring: Vreselijke reisorganisatie Nog nooit zo’n chaotische en slecht georganiseerde reis meegemaakt. Het was vrij goedkoop, maar daar word je dan ook iedere seconde aan herinnerd. Bussen zijn te laat, zowel heen als terug, personeel is zeer onderbemand en alles behalve behulpzaam. Inchecken konden we pas een aantal uur later dan vooraf beloofd. Wanneer je dan wordt beloofd dat je je baggage veilig kan achterlaten in het depot, wordt het vervolgens onbewaakt buitengelaten op een openbaar pleintje, waarna het *surprise surprise* zoek raakt. Bij navraag wordt er alles aan gedaan om de schuld op jou af te schuiven ‘wij zijn niet aansprakelijk’. Basisvoorzieningen zoals wc papier en handzeep mag je zelf aan zien te komen, en voor het inbegrepen avondeten moet je meer dan een uur in de rij staan. Onze eigen commissieleden die vrijwillig deze reis hielpen organiseren hebben de gehele reis het organisatorische wanbeleid van yoonly moeten compenseren, en hebben uiteindelijk meer hieraan bijgedragen dan het personeel van yoonly zelf. Nooit op reis gaan met deze organisatie.

Kristel Houkes 3 years ago

Negatieve ervaring: Nog nooit zo’n slechte reisorganisatie meegemaakt. Vergeten de terugreis te regelen, bagage op straat gegooid en kwijt, pas eind van de middag in kunnen checken, slecht eten, kamer overstroomd door slechte douche en onbeleefd personeel. kortom niet doen!!

nathan kirsch 3 years ago

Negatieve ervaring: Slechtste service!! Ik heb mijn reis 2 maanden geleden geannuleerd met een verzekering en een medisch certificaat! Geen antwoord van de verzekering en geen verdere reactie van Yoonly die me alles verkocht heeft! beste advies: kies een ander bedrijf :)

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Britt Smits 3 years ago

Negatieve ervaring: Nadat ik uiteindelijk niet heb kunnen meegaan op skireis heb ik na een maand van de reis nog steeds mijn geld niet terug. Mailtjes worden niet beantwoord en via de telefoon word ik alleen maar weggedrukt. Slechtste service ooit

Pieter 3 years ago

Positieve ervaring: Het Skiën was leuk, maar de organisatie heeft zeker nog een paar verbeter punten. Een paar dagen voor vertrek kregen we pas te horen dat we de borg alleen met credit card konden voldoen. Naast dat de borg heel veel was (200 euro per persoon) Hadden we te weinig tijd om een creditcard aan te vragen via de bank. De busreis op de heenweg was goed, tot we aankwamen bij de bestemming. We kwamen rond het middag uur aan en moesten 5 uur wachten tot we in het appartement konden. Het appartement was wel oké. Heel veel meer kon je niet verwachten voor de prijs. De bedden waren oud en niet heel comfortabel. De eerste nachten nog veel last gehad van de geluidsoverlast maar daarna niet meer. De activiteiten die georganiseerd werden waren een beetje half gebakken. Ze hadden beter 1 activiteit heel goed kunnen doen dan elke dag iets proberen. De laatste dag moesten we eerste om 8 uur sochtens al uit het appartement terwijl de bus pas 8 uur savonds zou komen. Dit was echt niet goed georganiseerd. Gelukkig mochten we op het laatste moment toch nog tot 20:00 in het appartement blijven.

Maxim K 6 years ago

Fantastische ervaring: Super reis gehad. Wel een probleem gehad ivm boeking. Kamers waren niet meer beschikbaar dus waren we genoodzaakt een andere accommodatie vast te leggen. Kleine compensatie ontvangen. Voor de rest niets op aan te merken, personeel terplekke was zeer vriendelijk en après-ski was plezant.

christophe cardoen 6 years ago

Fantastische ervaring: Super service, geweldig team

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Marc Boydens 7 years ago

Fantastische ervaring: Toporganisatie voor skireizen voor studenten en groepen

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sarah Van Osselaer 7 years ago

Fantastische ervaring: Eén van de beste weken van mijn leven gehad! Zalige après ski’s, accomodatie dicht bij de piste, goede begeleiding,...echt een aanrader!!

charlotte doise 7 years ago

Fantastische ervaring: Beste ski-vakantie die ik ooit gehad heb! Top organisatie, veel gratis drank, feestjes à volonté!!

Danny Vernimmen 7 years ago

Positieve ervaring: Chartreuse, jägermeister, vodka en heel veel sneeuw, kan niet veel beter!

Ken L'Eglise 7 years ago

Fantastische ervaring: Top organisatie!! Après ski, skigebied, feestjes.. Allemaal on point !! Onze eigen ski lockers vlak aan de lift, dus geen gesleur aan materiaal! Wat moet men meer hebben.. Aanrader voor iedereen dat een top skivakantie wil beleven!!

Ella De Meirsman 7 years ago

Fantastische ervaring: Top week gehad! Geen euro moeten uitgeven aan drank de hele week en top begeleiding!

Sanne Tollebeek 7 years ago

Fantastische ervaring: Lockers vlak aan de piste, geprivatiseerde discotheek met continue gratis vaten en telkens dik okee sfeer aan de après-ski. Kzen tevreden

Kwinten Rummens 7 years ago

Fantastische ervaring: Voor een epische skireis, 1 adres: Ski-line! Awesome après-ski's, goede accommodaties, zalige reisbegeleiding ⛷❄

Matthias Nijs 7 years ago

Fantastische ervaring: Top-organisatie, super accomodaties, alles verliep vlot en ik voelde me geen nummertje in het grote geheel. See you next year!!!

Jan Nys 7 years ago

Negatieve ervaring: Als de informatiebrief (geschreven door de hoofdmonitor) 31 fouten alleen al op de 1ste pagina bevat weet je waar je aan toe bent.

S R 7 years ago

Negatieve ervaring: Slechte organisatie, ze laten je de laatste dag van 08:00 tot 00:00 buiten staan.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Damien Uvyn 7 years ago

Negatieve ervaring: Nog nooit zo een slechte organisatie meegemaakt, het begon allemaal juist na aankomst met de bus, wij komen s'morgens aan moeten onze spullen ergens in een cinema zaaltje dumpen met honderden anderen om in dat zaaltje binnen te kunnen moesten we eerst een uur buiten staan. vervolgens moesten we daar buiten en er maar op bertrouwen dat onze spullen veilig bleven tot we naar de kamer laat in de namiddag zouden mogen. Geen probleem dachten we aangezien de skipas 7 dagen geldig zou zijn leuk als je dan pas savonds om de skipas kan gaan. Rond 4a5 uur werd vertelt dat alle tassen uit die cinemazaal weg moesten. Iedereen was present op het gevraagde tijdstip enkel de begeleiding liet een half uur op zich wachten. Toen de begeleiding eindelijk de deuren opendeden lieten ze iedereen tegelijk naar binnen wat een enorm geduw en getrek veroorzaakte. Pas avonds om 6 uur mochten we het appartement binnen. En konden dus nog een uur met de koffers sleuren. Toen we eindelijk aankwamen werden verast door de ermbarmelijke staat van het appartement. Slecht gekuisd schimmel in het bad en op badgordijn, geknipte teennagels op de grond? Vervolgens waren de bedden in de 1ne kamer veel te klein, over de matrassen nog niet gesproken. Wij zijn met 6 vrienden gegaan en elk van ons had elke dag last aan de rug. Zelf heb ik geen enkele nacht een degelijke nachtrust gehad. In het verdere verloop van de vakantie vielen echter weinig problemen voor, op de laatste dag na dan. Om half 8 smorgens moesten we het appartement verlaten. Er werd bij controle van de kamer geconstateerd dat er een bed kapot zou zijn en dat het van de waarborg zou getrokken worden. Niemand van ons groepje had dat bed aangeraakt ( het gaat hier om een uitschuifbed en lag dus onder een ander bed ). Vervolgens was het weer hetzelfde liedje als dag 1. Dump alles maar in de cinema en trek je plan, al bij al niet leuk maar nog aanvaardbaar. Om 4 uur namiddags moest alles buiten uit de cinema. Wij hebben weeral tot half 5 op de begeleiding gewacht om 5 uur na een uur in de koude hadden we eindelijk de koffers. Om vervolgens nog 2 uur en 3 kwartier te moeten wachten op de bus in de koude. Eindelijk op de bus aangekomen wist de chauffeur ons te vertellen dat zij namiddags telefoon hadden gehad van de begeleiding om later te komen. Leuk om dat dan even mee te delen.

Laat uw mening over Yoonly:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Yoonly verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

5 (2)
UNIGLOBE B&L Travel

UNIGLOBE B&L Travel

Zie adres- en contactgegevens
Kapellestraat 58 - 2630, Aartselaar
+3234437240
5 (5)
Incentive Reizen nv

Incentive Reizen nv

Zie adres- en contactgegevens
Kapellestraat 48 - 2630, Aartselaar
+3238772627
SCUBA-ADVENTURES
SCUBA-ADVENTURES

SCUBA-ADVENTURES

Zie adres- en contactgegevens
Jacob Smitslaan 4 - 2630, Aartselaar
+3233037090
Bliss Out Travel

Bliss Out Travel

Zie adres- en contactgegevens
Groenenhoek 37 - 2630, Aartselaar
+32472425775
4.8 (26)
Omega Reizen

Omega Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Sint-Bernardsesteenweg 43 - 2620, Hemiksem
03 887 10 04
5 (9)
Mountain Moments
Mountain Moments

Mountain Moments

Zie adres- en contactgegevens
Kerkhofstraat 511 - 2850, Boom
+3232838301
X-Adventure
X-Adventure

X-Adventure

Zie adres- en contactgegevens
Kerkhofstraat 511 - 2850, Boom
+3232882550
5 (43)
Family Adventure

Family Adventure

Zie adres- en contactgegevens
Kerkhofstraat 511 - 2850, Boom
+3232882552
Copco Travel @ Home - C-The-World

Copco Travel @ Home - C-The-World

Zie adres- en contactgegevens
Albertstraat 11 - 2845, Niel
+32495149565
4.9 (13)
Kai-Travel gcv

Kai-Travel gcv

Zie adres- en contactgegevens
Kon. Astridplein 2 - 2840, Rumst
03 844 82 52
4.3 (15)
Joker Reiskantoor Wilrijk

Joker Reiskantoor Wilrijk

Zie adres- en contactgegevens
Boomsesteenweg 666 - 2610, Antwerpen
03 827 90 08
FOOTPRINTS LUXURY CRUISES

FOOTPRINTS LUXURY CRUISES

Zie adres- en contactgegevens
7 C 002, Prins Boudewijnlaan Gate 7, Prins Boudewijnlaan 7 C 002 - 2550, Kontich
+3232428282

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in België

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt