Tunisair
Informatie over Tunisair
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-13h, 14h-17h
- Dinsdag: 9h-13h, 14h-17h
- Woensdag: 9h-13h, 14h-17h
- Donderdag: 9h-13h, 14h-17h
- Vrijdag: 9h-13h, 14h-17h
- Zaterdag: (closed)
Onze opmerking van TraTraTravel België over Tunisair:
Tunisair, de nationale luchtvaartmaatschappij van Tunesië, biedt een unieke reiservaring met zowel positieve als negatieve elementen. Klanten hebben aangegeven dat de maaltijden aan boord een goede aanvulling zijn op het aanbod, en dat het personeel in de luchtvaartdicht bij bepaalde locaties vriendelijk is. Dit kan voor veel reizigers een pluspunt zijn.
Positieve punten:
- Vriendelijk personeel: Veel klanten hebben de vriendelijkheid van het personeel opgemerkt, zowel op de luchthavens als aan boord.
- Goede prijs-kwaliteitverhouding: Gratis maaltijden en dranken vergeleken met ticketprijzen.
- Vervroegd vertrek: Sommige vluchten vertrekken zelfs eerder dan gepland, wat positief wordt ontvangen.
Desondanks zijn er ook tal van klachten over de dienstverlening:
- Klantenservice: De klantenservice wordt vaak als onbereikbaar ervaren, met lange wachttijden en weinig tot geen respons op e-mails en telefoontjes.
- Retours en schade: Veel reizigers melden problemen met verlate of beschadigde bagage, evenals gebrek aan compensatie voor verloren spullen.
- Onbetrouwbaarheid: Er zijn verschillende meldingen van vertraagde vluchten zonder uitleg, wat frustratie oproept bij passagiers.
Al met al vertegenwoordigt Tunisair een gemengde ervaring; hoewel het economische voordelen en vriendelijk personeel biedt, zijn er aanzienlijke tekortkomingen in de klantenservice en betrouwbaarheid die verbeteren nodig hebben.
Tunisair: Meningen
Negatieve ervaring: Ik ben niet gewend om commentaar te geven, maar deze keer moet ik de ZEER SLECHTE ERVARING delen die ik heb gehad met Tunisair, omdat ik vind dat DE KLANTENSERVICE LAMENTABEL IS! Mijn bagage is niet geleverd bij mijn aankomst in Parijs Orly op een vlucht van Tunisair (met een tussenstop in Tunis). Ik heb onmiddellijk aangifte gedaan en de nodige stappen ondernomen bij de betrokken service. En sindsdien... is het doodse stilte! IK HEB GEEN CONTACT GEHAD MET IEMAND VAN DE MAATSCHAPPIJ! Er is geen speciaal nummer voor de klantenservice en alle medewerkers van Tunisair die ik heb gebeld, hebben me naar een e-mailadres verwezen dat nooit antwoordt... Na 3 weken heb ik nog steeds geen nieuws over de bagage, dus ben ik persoonlijk naar Orly gegaan om iemand bij de Tunisair balie te zien om de situatie te versnellen. Gelukkig kwam ik een heel vriendelijke persoon tegen die ons wilde helpen door rechtstreeks contact op te nemen met kennissen op de luchthaven van Tunis. Alleen dankzij hem en zijn initiatief kon de bagage in Tunis worden gelokaliseerd (het was 'aan de kant' gebleven op de luchthaven zonder uitleg) en werd het naar Parijs teruggebracht. Dit alles gebeurde zonder de officiële klachtenservice die niets heeft geregeld en vanaf het begin geen onderzoek heeft gedaan! IK HEB DE BAGAGE DUS MEER DAN 4 WEKEN NA MIJN VLUCHT ONTVANGEN, zonder dat iemand van Tunisair mij ooit een keer heeft gecontacteerd. En toen ik de bagage opende... realizeerde ik me dat deze was doorzocht en DAT ER PERSOONLIJKE ITEMS UIT DE BINNENKANT WAS GEHAALD! Het is een schandaal! Dit zijn objecten en kleding (toegestaan) van grote sentimentele waarde voor mijn vrouw en mij. DE KLANTENSERVICE VAN TUNISAIR IS NIET BESTAANDE, ik begrijp niet hoe een bagage zo lang op een doorvoerluchthaven kan blijven zonder enige verklaring, en dat bij aankomst blijkt dat de bagage is gestolen; dat is absoluut niet normaal!! Ik vlieg al jaren met het vliegtuig en dit is de eerste keer dat dit mij overkomt, het is ernstig om te zeggen dat onze persoonlijke spullen misschien niet veilig zijn. Dit is GEEN DIENST WAARDIG VOOR EEN INTERNATIONALE MAATSCHAPPIJ, vooral gezien de hoge prijs van de tickets! Na dit heb ik nieuwe e-mails verzonden, het is nu een week geleden en ik heb nog steeds geen reactie ontvangen, en het is zelfs NIET MOGELIJK OM EEN KLACHT IN TE DIENEN op uw website: het formulier werkt niet! IK HEB GEEN ENKELE COMPENSATIE ONTVANGEN, noch voor de vertraging van de bagage, noch voor de gestolen spullen... het is beschamend! Ik houd Tunisair verantwoordelijk voor deze situatie en ik zal alles doen wat mogelijk is om een klacht in te dienen en compensatie te krijgen! Ik ben extreem teleurgesteld en ik zal nooit meer met uw maatschappij reizen, u zorgt niet voor uw klanten... Ik hoop dat mijn mening en mijn ervaring u aan het denken zetten en u tenminste serieus zullen helpen verbeteren, anders om anderen af te schrikken om niet in dezelfde situatie te belanden!!
Fantastische ervaring: Wat een genoegen om met Tunisair te vliegen! De afgelopen tijd heb ik niet meer de kans gehad om van hun diensten te genieten omdat ik de afgelopen 10 jaar mijn vakanties via een Belgische touroperator heb geboekt die zijn eigen vloot heeft (waarbij men alleen in het Engels spreekt?!). Afgelopen zondag kon ik opnieuw het plezier ervaren om met een echte luchtvaartmaatschappij te vliegen: comfort, ontvangst, maaltijden aan boord, enzovoort... Bedankt, het was een genoegen.
Negatieve ervaring: Vol vertraging, 0 uitleg, terugbetaling onmogelijk. Te vermijden
Positieve ervaring: Men kan niet zeggen dat het de slechtste is, zoals sommige reviewers hebben gesuggereerd. Ik vond het nogal gemiddeld. Het gratis eten en drinken maken het geen slechte waarde in vergelijking met de prijs. In mijn mening is een directe vlucht naar Tunesië via Tunisair een betaalbare optie.
Fantastische ervaring: Top van de top, ik maak vandaag een vlucht met een glimlachend team, uitstekende service. Vlucht 15 minuten eerder, vlucht Djerba Orly N634, de naam van het vliegtuig is Aziza Othmena, bedankt voor alles.
Fantastische ervaring:
Fantastische ervaring: Zeer effectief en vriendelijk
Negatieve ervaring: Absoluut slechte luchtvaartmaatschappij. Retourvlucht van Tunis naar Brussel met 5 uur vertraging. Geen enkele reactie op de klacht.
Negatieve ervaring: Schandalig! Bijna 6 uur vertraging voor de vlucht! Het personeel was onvriendelijk en we hebben geen geld teruggekregen. Absoluut vermijden.
Fantastische ervaring: Mijn gazelle, ik hou van je
Negatieve ervaring: De klantenservice is erbarmelijk, de heer aan de telefoon in Tunesië was onuitstaanbaar. De service op het kantoor in Brussel was daarentegen beter.
Negatieve ervaring: Vlucht weg, rampzalige klantenservice. Ze nemen niet eens de moeite om je te antwoorden. Er moet echt werk worden gemaakt van herstructurering en laat de professionals de verantwoordelijkheid.
Negatieve ervaring: De slechtste maatschappij die ik ken. Altijd te laat, slechte maaltijden, weinig klantvriendelijk personeel. Zelfs de bagage wordt te laat afgeleverd op Zaventem. Kies voor Nouvelair.
Negatieve ervaring: Vluchtvertraging, beschadigde bagage, gesneefde sluiting en gestolen spullen tijdens de tussenstops in Tunesië. Slechte mensen.
Negatieve ervaring: Slechts communicatie
Negatieve ervaring: Poppenspelbedrijf
Negatieve ervaring: Beantwoordt nooit de telefoon
Negatieve ervaring: Schandalig, een nationale vlucht die Tunesië vertegenwoordigt. Het vliegtuig is helemaal kapot, valt uit elkaar en het eten is droog en vies, alleen de cake was lekker en het personeel was onvriendelijk. Kortom, vermijd deze vlucht als dat mogelijk is.
Negatieve ervaring: Onbereikbaar of een callcenter dat natuurlijk niets weet te beantwoorden. Echt slecht!
Negatieve ervaring: Na meer dan vijf uur vertraging bij de vlucht realiseren ze zich dat ze meer tickets hebben verkocht dan het aantal stoelen en dat er 62 passagiers extra zijn!! Schrijnend!! Vervolgens eisen ze van ons een hotel voor de nacht zonder enige informatie over wanneer, hoe en waar de nieuwe vlucht is. Het ergste is dat ze de passagiers tussen de luchthavens Orly en Charles de Gaulle slepen zoals ze willen, zonder voorafgaande informatie!! Absoluut vermijden! De ergste ervaring die ik ooit heb meegemaakt!!
Fantastische ervaring: Geen commentaar, uitstekende service. Persoon aan de telefoon was erg vriendelijk.
Negatieve ervaring: Voor een eerste keer zal het de laatste zijn, ik stond op het punt mijn vlucht te missen omdat het tijdstip was vervroegd van 17.25 uur naar 16.10 uur, geen e-mail ontvangen om te waarschuwen wat echt niet normaal is....
Negatieve ervaring: Reageert nooit boutique gesloten treurig bedrijf en onmogelijk om online te reserveren, te vermijden
Fantastische ervaring: zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Negatieve ervaring: Het is echt waardeloos, er is geen enkele service bereikbaar. Ik heb mijn vlucht gemist omdat ik ze niet kon bereiken om te verplaatsen of te annuleren. Na een verkeersongeluk heb ik toch online inchecken gedaan. De service is miserabel en elke keer ben ik meer gefrustreerd dan de vorige keer.
Negatieve ervaring: Het vliegtuig is rechtstreeks naar Monastir gepland. Het maakt een tussenstop in Brussel, zelfs geen 10 klanten en men vraagt zich af waarom de maatschappij in de problemen zit. Is er een verantwoordelijke? Als ja, en als hij op de hoogte is, moet hij dan van beroep veranderen.
Negatieve ervaring: Klantenservice niet bereikbaar. Heb geprobeerd om de agentschappen in Duitsland, België en Nederland te bellen, maar zonder succes. Een bedrijf dat al 100 jaar een communicatiestrategie hanteert.
Negatieve ervaring: We hebben de bodem geraakt, er is niets erger.
Fantastische ervaring: Top
Negatieve ervaring: Ik denk dat iedereen nu wel door heeft. Beter dat ter plaatste gaat, want alles gaat heel moeizaam via telefoon en mail. Of ze vergeten dingen te doen waardoor je in dz problemen komt op de luchthaven. Belachelijk voor woorden en schandalig reputatie voor tunesiërs
Negatieve ervaring: Vlucht gewijzigd zonder enige klantenservice daarna. Ik heb geprobeerd alle verschillende nummers van het callcenter te bellen, maar geen enkele nam op!
Negatieve ervaring: Jammer dat je deze luchtvaartmaatschappij geen nul kunt geven. Ik raad je aan om het te boycotten, vergeet het maaltijdplateau al in het vliegtuig, dat is nu een stuk brood met een stukje kaas en het is de enige luchtvaartmaatschappij die een PCR-test vraagt om naar Tunesië te gaan, terwijl alle andere maatschappijen (Air France, Nouvelair, enzovoort) dat niet doen en het ergste is dat de ambassade van Tunesië zegt dat er niets nodig is, maar Tunisair zegt het tegenovergestelde en weigert je in het vliegtuig te laten stappen zonder PCR-test. Gelukkig had ik 100% annuleringsverzekering, 1 uur later zat ik in een ander vliegtuig van een andere maatschappij zonder deze PCR-test.
Positieve ervaring: Service oké, maar ze beantwoorden nooit de telefoon. Ik heb ongeveer 1 uur gewacht op 2 verschillende dagen.
Negatieve ervaring: Vliegtuig vertrekt, 1 uur vertraging bij de heenreis en voor de terugreis 2 uur wachten in het vliegtuig voordat het opstijgt.
Negatieve ervaring: Om te vermijden!!! Onmogelijk om ze telefonisch te bereiken, uren in de wacht zonder ooit iemand te spreken, zowel het bureau als de klachtenservice!!! Ze hebben mijn vlucht met een dag uitgesteld onder het voorwendsel dat de vlucht vol is terwijl mijn reservering van de maand augustus dateert!! Ik raad dit bureau absoluut niet aan.
Negatieve ervaring: Ongekwalificeerd personeel, zowel op het bureau als aan boord van de vliegtuigen!
Fantastische ervaring: Nul elke dag problemen met haar
Negatieve ervaring: De vliegtuigen zijn in een erbarmelijke staat, zeer vuil, zeer verouderd en met zeer hoge prijzen. Hoe is dit mogelijk voor een nationale luchtvaartmaatschappij? Het is schandalig. Ik raad je ten zeerste aan om niet met Tunisair te reizen, tenzij in geval van overmacht. Laten we hopen dat je veilig en wel op je bestemming aankomt onder goede omstandigheden. De toiletten zijn weerzinwekkend en stinkend; eerlijk gezegd is er alles aan te verbeteren. Helaas kon ik geen foto's maken, maar gezien de andere beoordelingen denk ik dat je me kunt geloven.
Negatieve ervaring: Een nationale ramp, wanneer je aankomt met je vliegtuigticket en je plaats, en je dan te horen krijgt dat je geen plaats hebt omdat het vliegtuig vol is. Dan vraag je je af of je in een vliegtuig zit of in een gedeelde taxi (نقل جماعي). Schaam jullie allemaal, Schaam jullie voor degenen die het lucht- en grondvervoer hebben vernietigd...!!!! Echt, jullie zijn ongeschikt.
Positieve ervaring: stiptheid soms een probleem
Negatieve ervaring: Onmogelijk om ze te bereiken op hun nummer. Het is ongelooflijk! Waar hebben ze eigenlijk een telefoon voor?
Negatieve ervaring: Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat met plezier doen.
Negatieve ervaring: Wijziging van het schema, vertragingen en gebrek aan betrouwbaarheid.
Negatieve ervaring: Het is de slechtste luchtvaartmaatschappij. Wat een vertraging, bagageproblemen en zeer onbeleefd personeel, bovendien betalen we de hoge prijs. Te vermijden.
Negatieve ervaring: De transit via Tunisair, Parijs Constantine. Een zeer middelmatige maatschappij, bagage verloren op de luchthaven van Tunis, de klantenservice die niets toegeeft, mijn talloze klachten (telefoon - e-mails) hebben nooit een reactie gekregen, gelukkig heb ik een klacht ingediend op de luchthaven van Constantine, en ik heb mijn bagage na 10 dagen kunnen ophalen, koffer gescheurd met de helft van de spullen verdwenen, waaronder veel waardevolle spullen, schaam jullie, ik zal nooit meer met deze maatschappij vliegen of via de luchthavens van Tunesië passeren.
Fantastische ervaring: Ik heb het geweldig gevonden
Negatieve ervaring: Horribel
Negatieve ervaring: NOOIT MEER MAFIA-DIEVEN 47 UUR OM TERUG TE KOMEN NAAR BXL DE 3/7 gepland om 12:00 BUSINESS CLASS TICKET 800€ GEEN COMMUNICATIE GEEN WATERFILES SCHANDAAL niet te vergeten extra kosten hotel auto aankoop ander ticket wreedheid en beledigingen van Tunisair-luchthavenagenten in Tunis uiteindelijk aangekomen in bxl via een andere maatschappij dinsdag 5/7 om 7 uur 's ochtends werkvergadering en gemiste medische afspraak. Ik was trouw aan #TUNISAIR IK BEN GECHOQUEERD door de manier waarop reizigers worden behandeld.
Negatieve ervaring: Ik heb 2 keer over een uur in de wacht gehangen om ook maar iemand te kunnen spreken maar nooit iemand aan de lijn gekregen
Fantastische ervaring: Uitstekende service per e-mail. Zeer snel, zeer efficiënt en zeer vriendelijk :-)
Fantastische ervaring: De persoon bij de receptie doet haar best om u te helpen, ze is zeer professioneel en vriendelijk.
Fantastische ervaring: Zeer handig. Altijd gastvrij.
Fantastische ervaring: Ze zijn er om iedereen te helpen, uitstekende ontvangst, uitleg om te begrijpen hoe te reizen en het kopen van het ticket en verzekering.
Negatieve ervaring: Ze zijn de slechtste vliegmaatschappij ooit, geen respect voor de klanten en in het geval van een probleem zeg je gedag tegen je geld...
Negatieve ervaring: KLINKT ALTJD BEZET ?? !!!
Fantastische ervaring: Gastvrijheid, serieus in het werk en positieve hulp
Negatieve ervaring: Since 2years didnt refund my money back.stay away scam airlines!
Negatieve ervaring: Naar aanleiding van mijn vlucht die door de maatschappij Tunisair was geannuleerd: 1. Geen contact op eigen initiatief; 2. Geen antwoord op mijn e-mails; 3. Geen reactie op mijn vele telefoontjes naar Tunisair Brussel, Parijs, Tunesië & Ouagadougou; 4. Toen ik ter plaatse kwam, was de ontvangst het meest catastrofale dat ik ooit heb gehad van een commerciële dienst: toen ik de situatie aan de balie uitlegde, vertelden de 3 onervaren medewerkers dat ze de telefoon niet konden beantwoorden en de klanten aan de balie niet tegelijkertijd konden bedienen. Het was een voorbeeld van rampzalig management, de toon die deze 'stieren' gebruikten was volledig respectloos. 5. Uiteindelijk is er geen oplossing gevonden om mijn probleem op te lossen. Samenvattend denk ik dat de luchtvaart veel beter zou zijn met de sluiting van deze luchtvaartmaatschappij Tunisair. Als er in deze zin gestemd moet worden, roep me dan, ik teken met beide handen voor de stopzetting van hun activiteiten.
Negatieve ervaring: Bad service Bad customer care Non of the telephone numbers work!
Negatieve ervaring: Echt slechts ik 2 dagen in de transitie zal geslapen ik hier en Conakry zonder mij bagage
Negatieve ervaring: Prijs veel te duur
Fantastische ervaring: Accueil super gentil
Fantastische ervaring: Snelle en vriendelijke service
Negatieve ervaring: Voor de liefde van God, wees zo vriendelijk om de openingstijden van uw zaak te controleren en deze te corrigeren! Twee uur rijden en een zaterdag verliezen vanwege een ernstige fout op uw website, is allesbehalve respectvol naar uw klanten! Jammer.
Fantastische ervaring: Het bureau is gelegen aan de Louizalaan, dus het is heel gemakkelijk om er met het openbaar vervoer te komen en er zijn veel parkeerplaatsen beschikbaar recht tegenover... We werden hartelijk ontvangen door mevrouw Joelle Coucke, die een uitzonderlijke professionaliteit en vriendelijkheid tentoonstelde! Ondanks het feit dat ze alleen was om voor de klanten te zorgen, was ze zeer attent en geduldig met elke klant om elk probleem met de website van Tunisiar of met de app, die helaas niet in staat zijn om een reservering volledig af te ronden zonder via het bureau te gaan, direct op te lossen. Zeer tevreden over de service, heel erg bedankt...
Negatieve ervaring: Personeel is behoorlijk vriendelijk. Helaas veel vertraging met deze maatschappij, bovendien is de wachttijd voor het ophalen van bagage behoorlijk lang. Jammer, wetende dat deze maatschappij lijdt onder een tekort aan middelen om het interieur van de vliegtuigen te onderhouden.
Fantastische ervaring: Super ontvangst, probleem zeer snel opgelost
Negatieve ervaring: Geen manier om contact met hen op te nemen! Koffer verloren! Geen antwoord op e-mails, nooit neemt iemand de telefoon op! Een schande, naamloze incompetenten! Voorkom ze koste wat het kost!
Negatieve ervaring: Catastrofale onderneming, te vermijden!
Negatieve ervaring: Telefoongesprek zonder antwoord ter plaatse met een afspraak, maar als je niet antwoordt, hoe gaan we dan een afspraak maken?
Fantastische ervaring: Ik vond de ontvangst leuk
Fantastische ervaring: Bene
Fantastische ervaring: Vriendelijkheid, bekwaamheid en perfectie van de service. Bedankt!
Negatieve ervaring: Slechtste luchtvaartmaatschappij in Afrika, misschien wel de wereld. Vermijd ten koste van alles!!! Annuleringen zonder eerdere waarschuwing. Geen compensatie. Website werkt niet. Ze kunnen geen creditcardbetalingen verwerken. Vertraagde vluchten zijn de norm. Ze hebben nul respect voor hun klanten.
Negatieve ervaring: Niet schoon
Negatieve ervaring: Slechtste klantenservice ooit. Ik ben mijn bagage kwijtgeraakt en na het bellen van 10 verschillende nummers kreeg ik een specifiek nummer om op vrijdag te bellen, maar ze weten niet hoe laat de mysterieuze man die informatie over mijn bagage heeft daar zal zijn, bel gewoon willekeurig op vrijdag totdat je bingo hebt. Onzinbedrijf.
Negatieve ervaring: Slecht geen Service.
Negatieve ervaring: Ze nemen de telefoon niet op
Fantastische ervaring: Kan beter
Negatieve ervaring: Geen ontvangst
Negatieve ervaring: Openingstijden niet gerespecteerd! Je zult het pas merken als je voor de deur van het agentschap staat; sluiting om 16:00 in plaats van 17:00, wie weet? Misschien is het volgende week wel 15:00 of 14:00. Ik geef één ster omdat het de minimale score is en omdat een zeer vriendelijke medewerker me aan de telefoon heeft geholpen en heeft geprobeerd me te ondersteunen (er zijn toch uitzonderingen). PS: Ik was verplicht naar het agentschap te gaan omdat resaonline ook niet antwoorden.
Negatieve ervaring: Het Tunisair-kantoor is niet bereikbaar, noch per telefoon, noch per e-mail.
Fantastische ervaring: Kwaliteitsservice en de dames op de vestigingen zijn uitstekend, vriendelijk en behulpzaam, nooit teleurgesteld en dat al jaren.
Negatieve ervaring: In de hoofdstad van Europa is het bureau Tunisair onbereikbaar, zowel per telefoon als per e-mail‼️‼️ Het is beter om het definitief te sluiten....
Negatieve ervaring: Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat doen! Ik moest geld sturen om te reserveren vanuit Tunesië... Het Tunesair-kantoor in Brussel is absoluut nutteloos!
Negatieve ervaring: 1/10, ze beantwoorden de telefoon en zeggen dat je een e-mail moet sturen die nooit wordt behandeld.
Negatieve ervaring: Schandalig. Deze luchtvaartmaatschappij is gewoonweg treurig. Geen klantenservice, geen antwoorden op mijn vele e-mails in de afgelopen maanden over een vlucht die niet kon worden genomen vanwege covid, lege kantoren (gelegen aan de Louise-laan) tijdens openingstijden. Het is een schande dat een bureau als dit nog steeds kan bestaan in deze tijd!
Negatieve ervaring: Deze maatschappij is moei ik te contacteren, en als je dan een antwoord wilt....schuiven ze het probleem af naar stuur maar een email. Tot op heden geen antwoord terug gekregen..nou lekker!!!!
Positieve ervaring: Het hangt ervan af ..
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk
Negatieve ervaring: Dit noem je een ontbijt.
Negatieve ervaring: Niemand neemt op, niemand is op het bureau tijdens de openingstijden... Het wordt tijd dat een ander bedrijf deze circus vervangt.
Fantastische ervaring: Tevreden over de service
Negatieve ervaring: Gemiddeld 1 uur wachtijd aan de telefoon
Negatieve ervaring: Dure prijzen
Negatieve ervaring: Slechte service en slechte ontvangst.
Fantastische ervaring: De ontvangst en de aandacht die men kan ontvangen, doen alles wat men over dit bedrijf kan horen en de ervaring die men heeft gehad tijdens de reizen met Tunisair vergeten. Personeel dat luistert, gemotiveerd is en alles in het werk stelt om aan de behoeften van de klant te voldoen. Tunisair Brussel heeft veel geluk om zulke pareltjes van medewerkers te hebben, en vooral Nathalie T. Dank u voor uw professionaliteit.
Negatieve ervaring: Complete oplichterij! Ze annuleren vluchten met korte kennisgeving en dwingen mensen om reisvouchers te accepteren in plaats van restituties. Ze behandelen zaken zeer slecht en volledig onprofessioneel. Ik zal in de toekomst nooit overwegen om een reis bij hen te boeken!
Negatieve ervaring: Geen respect, echt jammer.
Negatieve ervaring: Geen manier om ze te bereiken, geen informatie over de opening.
Laat uw mening over Tunisair:
Tunisair verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren
Languages & Travel
Alizes Travel
informationplanet
Dynamer - Agence de location de bateaux
Btexpo Sa
Travex - Codetem
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.