Letsbook.be

Oude Vest 4, 9200, Dendermonde
Oude Vest 4
9200, Dendermonde
052 21 90 91

Openingstijden

  • maandag: 09:30–12:30, 13:30–18:00
  • dinsdag: Gesloten
  • woensdag: 09:30–12:30, 13:30–18:00
  • donderdag: 09:30–12:30, 13:30–18:00
  • vrijdag: 09:30–12:30, 13:30–18:00
  • zaterdag: 09:30–12:30, 13:30–18:00
  • zondag: Gesloten

Vertrouw je vakantieplannen toe aan Letsbook! Een financieel gezond en betrouwbaar reisbureau in Dendermonde, met de zaakvoerder dagelijks aan het roer.

Dankzij de inzet en gedrevenheid van alle medewerkers is Letsbook gemaakt tot wat het op vandaag is. Een bruisend, goedlachs, steeds tot uw dienst, onafhankelijk, hardwerkend team, boordevol kennis en ervaring.

Reisadvies nodig? Maak dan een afspraak via onze website om uw vakantieplannen te bespreken.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Letsbook.be: Meningen

4.4/5 (37 Meningen)
Sabine Van Laere 5 months ago

Fantastische ervaring: Net terug van een deugddoende vakantie op Tenerife. Op aanraden van Naomi het hotel Atlantic Sunset geboekt. Dit was een uitstekende keuze ! Steeds zeer tevreden over hun info en service ! Dikke dankjewel !

barbara bogemans 1 year ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk en behulpzaam personeel

Letsbook.be

❤️

Emiel Lutens 1 year ago

Fantastische ervaring: Goede service en uitleg

Letsbook.be

❤️

Tine Robbrecht 1 year ago

Positieve ervaring: Zeer tevreden over de service vh reisbureau. Tine Robbrecht - Emiel Lutens Dendermonde

M DM 1 year ago

Fantastische ervaring: Net terug van een verkwikkende vakantie op Rhodos. Prima hotel, topservice en ook prima voorbereid. Enkel de assistentie/begeleiding in Brussel vonden we pover, helaas kunnen jullie daar weinig aan veranderen. In Rhodos zelf was dit perfect. Bedankt ook om te zorgen voor de gevraagde kamer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Frederique De Vos 1 year ago

Fantastische ervaring: De plek om te zijn voor al je reizen, groot of klein! Of cruise, of evenement, of ...

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
[email protected] De Coninck 1 year ago

Fantastische ervaring: Valetta Schliema Een prachtige reis, vol cultuur , metsportmogelijkheden, ben gaan duiken in Malta, uitstappen Rabat , Mdina, Ghozo, bootcruise gedaan. Hotel Ambassador uitstekend. Topreis en toffe mensen zeer vriendelijk

Els Bogaert 1 year ago

Fantastische ervaring: We genoten van een fantastische reis naar de Cycladen. Alles werd pico bello geregeld voor ons. De verplaatsing tussen de eilanden met de seajet verliep zonder problemen … de 3 hotels waren magnifiek! Stuk voor stuk pareltjes!

Rotasa H 1 year ago

Fantastische ervaring: Een aardige dame heeft me goed geholpen

Els Moeyersoons 1 year ago

Fantastische ervaring: Heel vriendelijke mensen die de nodige tijd nemen.

Annemarie Eeckhout 1 year ago

Fantastische ervaring: Terug van een prachtige reis naar Sicilië. Een schitterende locatie, een top hotel! Dit smaakt naar nog. Met hartelijke dank aan Lieven en zijn team voor de service en de tips.

Wim Moonen 1 year ago

Fantastische ervaring: Correcte service en prijzen, een aanrader in Dendermonde. Weten met wat ze bezig zijn

Letsbook.be

Dank je voor het vertrouwen Wim. Ons team doet er werkelijk alles aan om onze klanten een fantastische reisbeleving/herinnering te geven ❤️

Philip Blanckaert 1 year ago

Fantastische ervaring: Altijd goede service.

Letsbook.be

❤️

Niels D'hondt 2 years ago

Fantastische ervaring: Alles op en top in orde. Fantastische reis gehad zonder zorgen!

Letsbook.be

❤️

Gina Welleman 2 years ago

Fantastische ervaring: Persoonlijk advies = superservice!!!

Letsbook.be

❤️

Maureen Anthuenis 2 years ago

Fantastische ervaring: Top service, zeer goede kennis van bestemmingen, eerlijk advies.

Letsbook.be

❤️

Celeste De backer 2 years ago

Fantastische ervaring: Super fijn kantoor met leuke, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Alles zeer goed en vlot verlopen.

Letsbook.be

❤️

Philippe Lahaye 2 years ago

Fantastische ervaring: Wij zijn perfect geholpen door Tia.

Letsbook.be

❤️

Nico De Gussem 2 years ago

Fantastische ervaring: De mooiste reizen via Letsbook.be ! Topteam Professioneel, vriendelijk & immer behulpzaam. Aanrader !

Peggy Vinckevleugel 3 years ago

Fantastische ervaring: Heel vriendelijke dame, die ons veel info heeft gegeven over onze reisbestemming en over het feit hoe dat ze te werk gaan. Dit reisbureau is een aanrader voor iedereen.

Letsbook.be

❤️

Peter en Connie 3 years ago

Fantastische ervaring: Eerlijke info. Voor ieder wat wenst. Geen opdringerigheid.

Letsbook.be

❤️

Nils Vinck 3 years ago

Fantastische ervaring: Top service! Altijd zeer professioneel en vriendelijk. Wij komen zeker terug! ☀️

Letsbook.be

❤️

Lien Galle 3 years ago

Fantastische ervaring: De mooiste reizen met Letsbook.be

Letsbook.be

❤️

Peggy D'hertoge 3 years ago

Fantastische ervaring: Altijd heel vriendelijke en super service!! Top adres !!!

Letsbook.be

❤️

Christine Zaman 3 years ago

Positieve ervaring: Heel vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

Letsbook.be

❤️

Cheyenne D 3 years ago

Fantastische ervaring: Toffe mensen Correcte info Vlotte service

Letsbook.be

❤️

Gonda Bosteels 3 years ago

Negatieve ervaring: Heel spijtig dat je minimum 1 ster moet geven, anders was het geen...heel slechte ervaring, vlucht kwijt want niet verwittigd van wijziging vertrekuur, geen antwoord op het noodnummer, kleine financiële tussenkomst was achteraf beloofd, heeft ons 3x laten terugkomen voor niets om uiteindelijk de 3e keer te mogen horen dat er niets zou vergoed worden. Zijn zelfs nog uitgemaakt in de zaak voor andere klanten door de zaakvoerder die het doodnormaal vindt vrouwelijke klanten al bij het 1e contact "schatteken" of "zoeteken" te noemen. Onbeschoft en arrogant persoon, heeft ons zelfs nog nageroepen dat we maar bij Tui of Neckermann er tegenover konden gaan. Ander personeel vriendelijk maar zaakvoerder niet te vertrouwen, alles ok zolang je niets voor hebt...

Letsbook.be

Beste Gonda, eindelijk ik mag reageren van Google. 1. Wij overlopen altijd de reisdocumenten voor vertrek! Dit was met je partner. 2. Wij hebben heel duidelijk de uurswijziging gecommuniceerd aan je partner. 3. Je partner heeft dit niet aan jou gezegd of jij niet geluisterd., 4. Reisdocumenten overrulen de bestelbon en dan nog kunnen er uurswijzigingen gebeuren waar wij terug de klanten van verwittigen. Het staat zwart op wit op je ondertekende bestelbon dat uren kunnen veranderen. 5. Het is ook aan de klant om eventjes voor vertrek na te kijken op de betreffende website of bellen naar de luchthaven of er geen wijzigingen zijn. 6. Ik antwoord niet op het noodnummer overdag om dat we dan te bereiken zijn op kantoor. Een noodnummer is voor of na de openinguren, niet tijdens! 7. Toen je opbelde naar kantoor met het probleem dat je ENKEL op de bestelbon had gekeken naar de uren van vertrek. Waarom overloop ik dan elke keer opnieuw met mijn klanten, voor ik ze meegeef, de reisdocumenten. Dus vanaf nu geven we geen reisdocumenten meer mee… komaan serieus blijven. 8. Ondanks dat jij een kemel van formaat hebt gemaakt wou jij naar huis komen! Ik heb gezegd maar dan ben je alles kwijt… ik zal zien wat ik kan doen… ik heb opgezocht of er nog een latere vlucht was en heb jou dat doorgegeven. Omdat het kort keren was heb ik je aangeraden dit op de luchthaven te boeken. 250 euro als ik ij niet vergis voor 2 personen. Ik heb toen gezegd: ik ga bij de leverancier horen of ik dit kan recupereren… ik heb nooit beloofd dat ik dat ging terugbetalen het was tenslotte jullie eigen fout! 9. Ondanks jullie kemel… heb ik persoonlijk naar het hotel in Turkije gebeld dat jullie later aankomen aangezien een hotel het recht heeft bij No Show om jullie kamer door te verkopen. 10. Ik heb net jullie 15 dagen vakantie gered maar zo zie jij dat niet 11. Ik kijk iedereen recht in de ogen en hoef mij niet weg te steken maar dat je mij en mijn team zwart maakt raakt mij heel hard in mijn hart… ik pers het uiterste uit mezelf en team om iedereen het juiste advies te geven maar dan moet men wel luisteren, net zoals je moet luisteren als wij de reisdocumenten overlopen… je partner was heel afwezig… meer ga ik er niet over zeggen! Dat de info daarachter niet tot bij jou gekomen is niet onze schuld! Als je natuurlijk enkel op je bestelbon kijkt die 6 maanden geleden gemaakt is en de reisdocumenten niet leest tja 12. Ik ben nooit arrogant of onbeschoft geweest maar toen ik je vertelde dat de maatschappij de centen niet wou terugbetalen wat nogal wiedes is werd je kwaad en sorry maar na dat ik jullie reis gered had hoef ik ook geen tierende “mensen” in mijn kantoor. Geef je respect dan krijg je respect… en zoek ik oplossing als je begint te roepen of schelden wel dat is nooit de juiste oplossing om een probleem op te lossen en dan behandel ik die persoon op juist dezelfde wijze. Ik laat niet over mij lopen en klant is koning en zal daar altijd alles aan doen maar er zijn grenzen! 13. Zaakvoerder niet te vertrouwen waarom in die 20 jaar heb ik maar 4 slechte reviews? Eentje omdat de klant zich vergist heeft in sterren en in plaats van 5 te geven per ongeluk op 1 heeft geduwd (zie lovende commentaar) en 3 van jullie tiens… ik en mijn team maken ook fouten maar ik neem mijn verantwoordelijkheid en zet deze recht zonder dat klanten dat zien. Bovendien zet ik heel wat fouten van klanten recht met de glimlach als extra service. Soit ben blij dat ik na 4 jaar eens mijn gedacht van het verhaal heb kunnen vertellen Nogmaals het was jullie eigen fout en bedankt voor de 3 slechte reviews (zie hieronder) Erg om je zoon, je partner en jezelf intschakeleb om ons 1 ster te geven voor 250/350 euro terwijl het jullie 4000 euro zou gekost hebben als jullie naar huis waren gekomen… soit… dit gezegd zijnde wens ik jullie nog heel mooie reizen toe!

Bastiaan De Brock 4 years ago

Fantastische ervaring: Reis van 2019 hier geboekt. Heel vriendelijk, correct en behulpzaam. Komen zeker terug.

Letsbook.be

❤️

Jeannette Hendrickx 5 years ago

Negatieve ervaring: Hier boek ik nooit meer.

Letsbook.be

Jammer Jeannette dat we niet aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen maar als je een reis boekt zonder verzekering en dan boos op ons bent omdat de verzekering niet terugbetaald heeft niets met de service van het kantoor te maken. Team Letsbook.be

François De Paepe 5 years ago

Negatieve ervaring: Zeer ontevreden. Zijn enkel efficiënt als ze een reis kunnen boeken. De naservice is extreem belabberd: ze laten je gewoon in de kou staan als het fout is gelopen. De noodtelefoon wordt niet opgenomen en er wordt niet gereageerd als je iets inspreekt. Zelfs na herhaald aandringen achteraf krijg je geen reactie en koppelen ze niet terug om je bij te staan zodat je zelf verplicht wordt om contact op te nemen met de reisorganisatie en de reisbijstandsverzekering die je via LetsBook hebt afgesloten.

Letsbook.be

Eindelijk de kans om jou je zoon en Gonda van antwoord te dienen… zie boven mijn repliek op Gonda! I rest my case

Wouter De Mulder 5 years ago

Fantastische ervaring: Goede vriendelijke en ervaren mensen met kennis van zaken.

Letsbook.be

❤️

tom cobbaut 5 years ago

Fantastische ervaring: Veel reizen geboekt steeds top, echt een aanrader merci voor de zaakvoerder lieven top service!

Letsbook.be

❤️

Wim De Leenheer 5 years ago

Negatieve ervaring: Zeer goed

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Letsbook.be

je bedoeld 5 sterren hoop ik ***** ipv *

Matthias Uyttersprot 5 years ago

Negatieve ervaring: Zeer ontevreden. Na onduidelijke communicatie waren we te laat voor onze vlucht. Zelf een nieuwe vlucht moeten boeken. Er werd een compensatie beloofd achteraf maar we werden de hele tijd aan het lijntje gehouden. We gingen worden teruggebeld maar hebben nooit meer iets gehoord. Uiyeindelijk nogmaals Langsgegaan en zei de verantwoordelijke dat we volgend jaar ergens anders een reis moesten boeken. Totaal onbeschoft en wij willen anderen hier voor waarschuwen.

Letsbook.be

En hier hebben we de zoon… zie mijn repliek op Gonda. I rest my case ☺️

Vincent Heyvaert 6 years ago

Fantastische ervaring: Thomas Cook travel shop.... Waar te beginnen? 1 van de betere reisbureaus / mensen die je echt aan een deugddoende vakantie helpen. Zeker bij Lieven of Ellen langsgaan Zij geven jou het beste en eerlijkste advies mbt jouw favoriete reis. Particulier, business of zelfs VIP! Score 10/10!

Letsbook.be

❤️

Ann Moens 7 years ago

Fantastische ervaring: Super service!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Letsbook.be

❤️

christian de winter 7 years ago

Fantastische ervaring: Goede service

Letsbook.be

❤️

Laat uw mening over Letsbook.be:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Letsbook.be verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

4.7 (12)
TUI Dendermonde

TUI Dendermonde

Zie adres- en contactgegevens
Oude Vest 15 - 9200, Dendermonde
052 21 39 34
4.6 (5)
Fly Travel bvba

Fly Travel bvba

Zie adres- en contactgegevens
Oude Vest 87 - 9200, Dendermonde
052 20 02 18
Van Cauter Travel

Van Cauter Travel

Zie adres- en contactgegevens
Kerkstraat 20 - 9200, Dendermonde
052 52 03 41
4.8 (5)
Beardbarian Entertainment

Beardbarian Entertainment

Zie adres- en contactgegevens
Zandstraat 133 - 9200, Dendermonde
0477 45 87 55
4.8 (33)
Huur mij

Huur mij

Zie adres- en contactgegevens
Hoogveld 12 - 9200, Dendermonde
0475 81 94 66
4.4 (5)
Denderronde

Denderronde

Zie adres- en contactgegevens
Vosakkerslaan 36 - 9200, Dendermonde
4.3 (9)
Reizen Mes

Reizen Mes

Zie adres- en contactgegevens
Industrieweg 9 - 9200, Dendermonde
052 21 59 59
4.5 (2)
P&m reizen

P&m reizen

Zie adres- en contactgegevens
Laurierstraat 11 - 9280, Lebbeke
0486 12 25 51
5 (5)
Recover Ballonvaarten

Recover Ballonvaarten

Zie adres- en contactgegevens
Ganzenberg 39 - 9220, Hamme
0474 42 42 35
4.9 (23)
Reizen De Vriendt

Reizen De Vriendt

Zie adres- en contactgegevens
D'Helst 23 - 9280, Lebbeke
052 36 58 58
4.5 (2)
Groetjes uit België!

Groetjes uit België!

Zie adres- en contactgegevens
Kapittelstraat 6A - 9280, Lebbeke
0473 75 04 08
4.9 (26)
Ster Reizen

Ster Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Kapittelstraat 6 - 9280, Lebbeke
053 71 05 40

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in België

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt