
Club Med Liège

Informatie over Club Med Liège
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-18:30
- Dinsdag: 9h-18:30
- Woensdag: 9h-18:30
- Donderdag: 9h-18:30
- Vrijdag: 9h-18:30
- Zaterdag: 9h-18:30
Que vous soyez à la recherche d’un séjour tout compris en Resort, en croisière ou en Circuit Découverte, nos Travel Experience Designers vous guident par téléphone et en agence de voyages vers la destination de vos rêves.
En solo, en couple, en famille ou entre amis, découvrez l’expérience unique du lâcher prise et de l'esprit libre by Club Med. Notre offre all-inclusive en Resort haut de gamme comprend un encadrement enfants et des activités telles que la voile, jet ski, snorkeling, tennis, golf, ski...
Club Med Liège: Meningen
Fantastische ervaring: Als je niet weet wat 'empathie' is, als je niet weet wat een mooi persoon is, iemand die luistert! Ga dan naar Dabalaya en vraag naar de dorpschef 'Gianni' en zijn team. M Rozenberg België.
Meneer Rozenberg, Wij bedanken u hartelijk voor uw vriendelijke aanbeveling. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat Gianni en zijn team aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw opmerking.
Fantastische ervaring: We willen Caroline bedanken voor haar waardevolle hulp, haar professionaliteit en haar vriendelijkheid, we kijken ernaar uit om te vertrekken!
Hallo, Dank u voor uw positieve feedback over Caroline! We zijn blij te horen dat u haar professionaliteit en waardevolle hulp apprecieert. We hopen u snel weer te zien! Bedankt voor uw feedback, Laura, verantwoordelijk voor het agentschap in Luik
Fantastische ervaring: Omdat ik het niet eens ben met de laatste negatieve beoordelingen van sommige mensen, heb ik besloten mijn beoordeling te plaatsen die ik op de website van de club had geplaatst (… en dat ook al is mijn reis niet van gisteren). Het richtte zich tot het hele team, maar vooral tot Caroline Lola: 'Caroline Lola…. of je houdt van haar, of je adoreert haar, maar op geen enkele manier kun je onverschillig zijn. Jong, modern, sprankelend, dynamisch, professioneel, vol zorg, luisterend, beschikbaar, effectief, eerlijk, direct, open en niet zonder humor... ze is op haar eentje de perfecte vertegenwoordiging van het idee dat ik van ClubMed heb. Eén ontmoeting met haar was genoeg om me enthousiast te maken voor deze nieuwe ervaring. Ze is een geduchte verkoopster die haar plek binnen uw bureau volledig verdient. Ik ben haar enorm dankbaar voor alles. Ik had het heel eenvoudig kunnen samenvatten met '5 sterren service', maar dat zou onvoldoende zijn om mijn vreugde over haar service uit te drukken. Ik wens haar toe om te blijven zoals ze is, want er is niets om te veranderen. Veel succes voor jou Caroline Lola, Evelyne en Eric.
Hallo Eric, Hartelijk dank voor uw geweldige feedback over uw ervaring met Caroline Lola. We zijn blij te horen dat u onder de indruk was van haar professionaliteit en toewijding. We hopen u binnenkort weer te zien voor een nieuwe memorabele ervaring. Nogmaals bedankt voor uw steun. Met vriendelijke groet, Laura, manager van het agentschap in Luik
Fantastische ervaring: Klantenservice is top!
Met veel plezier. Jullie team van Luik.
Fantastische ervaring: Erg leuke ervaring. Zeer vriendelijk, reactief en proactief. Erg luisterend.
Met veel plezier! Bedankt voor je bericht.
Negatieve ervaring: Boetiek gesloten van 13:00 tot 14:00 en om 17:30 op een zaterdag.... Ik kom voor de deur aan en heb gewacht tot 14:15 zonder reactie. Ik ga niet meer naar dit bureau. Men zou niet meer verbaasd moeten zijn dat de winkels in Luik sluiten.
Hallo mevrouw Philips, Mijn excuses, ik ben vandaag alleen, vandaar de uitzonderlijke sluitingstijden van het bureau. Inderdaad is de sluiting uitgesteld omdat ik klanten op het bureau had tot 13.15 uur. U was helaas vertrokken op het moment dat ik aankwam en het spijt me daar echt voor. Dank u voor uw begrip en een fijne dag verder.
Negatieve ervaring: ⚠️ Dit zijn oplichters van Club Med Luik die de offerte met meerdere honderden € opblazen door je hogere tarieven op te dringen!!! In vergelijking met het netto of een reisbureau van lokale merken voor hetzelfde verblijf, aantal personen en data! Zoals in de film Pretty Woman... Krijgen jullie commissie? Volgende keer goed voor jullie. Natuurlijk heb ik de 3 offertes voor me en die 3 zouden in principe identiek moeten zijn! En dat zijn ze niet.
Beste Vic Vic, Ik heb uw onvrede goed ontvangen. Om echter te begrijpen waar het prijsverschil vandaan komt en een oplossing of uitleg te bieden, heb ik de referentie van de 3 offertes waar u het over heeft nodig. Nee, we zijn niet in Pretty Woman, we worden niet op commissie betaald en het is voor ons absoluut onmogelijk om contracten en prijzen te verhogen, want het reserverings- en contractbeheersysteem is identiek voor alle Europese Club Med-markten. Voordat u valse beschuldigingen doet, die bovendien anoniem zijn, zou het beter zijn geweest om ons om uitleg te vragen, want die is er. Dit kan een andere woningcategorie zijn, luchtvaartprijzen die veranderen,... en veel meer. Veel factoren kunnen een prijsinschatting beïnvloeden, dus ik nodig u uit om contact met mij op te nemen via het e-mailadres: [email protected] of op 04 222 30 92. Ik blijf tot uw beschikking om over de genoemde situatie te praten, als u bereid bent om uit de anonimiteit te komen. Laura, verantwoordelijke van het agentschap in Luik
Fantastische ervaring: Uitstekende kwaliteit van de behandeling, efficiëntie, vriendelijkheid
Hallo meneer Gelmini, bedankt voor dit compliment dat ons recht in het hart raakt. Met vriendelijke groet, Uw bureau in Luik.
Fantastische ervaring: Liège Agentschap: Audrey: top! Advies, luisteren, kennis van de clubs....
Dank u, mevrouw Lacroix, het is met veel plezier.
Negatieve ervaring: Echt heel teleurgesteld en zeer boos. Klanten sinds vele jaren en geen enkele verbazing van de adviseurs, voor ons is het afgelopen in Luik!! !!!
Hallo beste klant, ik nodig u uit om contact met mij op te nemen op 04/222.30.92 om het probleem dat u heeft ondervonden uit te leggen en erover te discussiëren. Met vriendelijke groet, Audrey. Reiservaringontwerper bij het bureau in Luik.
Fantastische ervaring: Zeer professioneel
Fantastische ervaring: Dank aan Caroline voor haar professionaliteit, haar luistervaardigheid en haar vriendelijkheid.
Fantastische ervaring: Snelheid en efficiëntie. Perfecte ontvangst
Geachte heer Lazzari, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om dit mooie commentaar achter te laten. Met vriendelijke groet, Audrey.
Fantastische ervaring: Professioneel en aandacht voor detail!!
Monsieur Lizin, Ik dank u voor het nemen van de tijd om de vragenlijst in te vullen en ook voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Audrey, namens uw bureau in Luik
Fantastische ervaring: EEN ENORME DANK AAN LOLA, AGENCE LIEGE, VOOR DE BEHEER VAN MIJN DOSSIER
Hallo mevrouw Frehis, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om te reageren en ik zal Lola hiervan op de hoogte stellen. Ik wens u een fijne dag. Laura Collin, Manager van het bureau in Luik
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke ontvangst in een aangename omgeving. Een goede voorbereiding op de vakantie!!
Hallo mevrouw Devillers, bedankt voor uw compliment! Met vriendelijke groet, Audrey Audrey FAVRAY, Reiservaringontwerper in Luik
Fantastische ervaring: Caroline heeft onze behoeften perfect begrepen en haar waardevolle adviezen hebben ons in staat gesteld om een geweldige vakantie te hebben. Nogmaals bedankt!
Hallo mevrouw Laurini, We zijn blij dat alles naar uw verwachtingen is verlopen, ik zal Caroline daar zeker van op de hoogte stellen. Tot snel voor nieuwe projecten en advies. Laura Verantwoordelijke van de winkel in Luik
Fantastische ervaring: Bedankt aan Audrey voor haar ontvangst, haar beschikbaarheid, haar uitleg, haar zoektocht om een reis binnen mijn budget voor mij te vinden en om me te adviseren. Wat niet voor iedereen geldt!
Hallo Carmen Bedankt voor je bericht. Ik zal het bericht aan Caro doorgeven. Fijn weekend, Audrey Audrey FAVRAY, Reisspecialist in Luik
Fantastische ervaring: Peu importe l'heure, le monde ou pas dans l'agence, Laura prend le temps de nous écouter, de nous conseiller ou même de déconseiller (c est ultra important aussi), de comparer... je recommande ++++
Bonjour Madame Lhoist, merci pour votre commentaire ou plutôt pour votre compliment. Je transmets à Laura. Passez une belle semaine, Audrey Audrey FAVRAY, Travel Experience Designer à Liège
Fantastische ervaring: Ik ben altijd ontvangen met uiterste vriendelijkheid en zorgzaamheid, de uitleg is duidelijk, het personeel is vriendelijk, reactief en zeer geduldig. Het is een genoegen om ze aan de telefoon te hebben, je voelt je al een beetje op vakantie :)
Hallo mevrouw Clohse, bedankt voor uw opmerking. Wij staan tot uw beschikking. mooie dag, Audrey Audrey FAVRAY, Travel Experience Designer in Luik
Fantastische ervaring: Professioneel team, efficiënt, attent op de behoeften van zijn klanten
Dank u Madame Joiris, met plezier! Fijne dag, Audrey Audrey FAVRAY, Travel Experience Designer in Luik
Negatieve ervaring: Ik zou tevreden zijn als ik vergoed werd voor mijn waardebonnen die ze vertragen door beslissingen te noemen die niet bestaan. Ik was helemaal tevreden over de service, top! Maar nu voel ik me bedrogen, ik heb het gevoel dat men me voor de gek houdt en ik wanhopig ben om mijn aanbetalingen terug te krijgen, deels onterecht afgetrokken...
Positieve ervaring: Super
Fantastische ervaring: Zeer goede service.
Fantastische ervaring: Zelfs het bureau is Made in Club Med. Ontvangen en geïnformeerd door professionals. Ik ben langsgegaan op de dag van de JPO en de ontvangst was perfect. Een klein glas champagne, de ontvangst en de knowhow van Audrey. Alles was samengebracht zodat ik mijn toekomstige vakantie kon reserveren. Nogmaals bedankt voor uw knowhow en uw manier van zijn.
Fantastische ervaring: Competentie, zeer goede ontvangst, zeer goede luistervaardigheid, kortom, zeer goed team.
Positieve ervaring: Zeer goede ontvangst en zeer efficiënte service
Fantastische ervaring: Vriendelijk team. Altijd glimlachend. Op zoek naar de beste formule op basis van jouw verwachtingen.
Negatieve ervaring: Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij Club Med, het personeel van het bureau is vriendelijk, maar ze kunnen geen problemen oplossen. Dus online reserveren kan interessanter zijn. Dit is een voorbeeld van een probleem: Promoties zoals 'Happy first -15 of -10%': ze zeggen dat je recht hebt op deze korting als je vroeg boekt, en op het moment van boeken informeert Club Med je dat er maar 5 kamers per dorp zijn die van deze aanbieding kunnen profiteren!!!! dus heel weinig kans voor jou. Daarnaast ontvang je 100€ per nieuwe CM-klant als je een vriend aanbeveelt, maar dit werd mij geweigerd omdat de vrienden per vliegtuig moesten gaan en niet met de auto!! Dus misleidende reclame,.. In marketing noemen we dit 'FREEMIUM' - CM verkoopt het premium voor 'GRATIS', maar helaas houdt het zich niet aan zijn verplichtingen. #lacherprise #clubmed
Laat uw mening over Club Med Liège:
Club Med Liège verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

Généraltour l'Universelle



Voyages Ligne Bleue

Gigatour


Service Voyages SAUVENIERE

Connections


Voyages Léonard Liege


eNovia Travel Management
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.