
Neckermann

Informatie over Neckermann
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 10h-19h
- Dinsdag: 10h-19h
- Woensdag: 10h-19h
- Donderdag: 10h-19h
- Vrijdag: 10h-20h
- Zaterdag: 10h-19h
Depuis 1979, Neckermann est un acteur incontournable dans le secteur des vacances et propose des expériences de voyage inoubliables.
Chez nous, vous trouverez une large offre de vacances, allant des vacances en avion à couper le souffle aux vacances exotiques, en passant par des citytrips, des maisons de vacances ou les destinations les plus impressionnantes pour le sport d’hiver. Sans oublier les last minutes pour les voyageurs qui aiment se décider et partir en dernière minute!
Faites un saut au Travel Shop de Liège Belle Ile sans plus attendre. Que vous soyez à la recherche de vacances relaxantes à la plage, d’un séjour à l’aventure ou d’un citytrip, l’équipe Neckermann se fera un plaisir de vous accueil Parking gratuit pour les clients
Onze opmerking van TraTraTravel België over Neckermann:
Neckermann is een reisbureau dat diverse meningen oproept bij klanten. Veel bezoekers waarderen de vriendelijke en behulpzame houding van het personeel, waarbij medewerkers zoals Corentin en Florent vaak genoemd worden voor hun deskundige en persoonlijke service. Klanten melden dat zij goede aanbevelingen ontvangen en dat de sfeer in de zaak over het algemeen positief is.
Toch zijn er ook enkele negatieve ervaringen gerapporteerd. Sommige klanten hebben problemen ondervonden met de annulering van hun reizen en het krijgen van compensatie, en anderen hebben aangegeven dat het personeel soms niet adequaat reageert op hun vragen. Er zijn klachten over de staat van hotels en de gevolgen van onvoldoende informatie over de reis.
Desondanks blijft de algehele indruk van Neckermann redelijk goed, met veel klanten die hun volgende reis via dit bureau willen boeken. Het lijkt erop dat de bediening en het klantcontact een bron van tevredenheid zijn, terwijl de ervaring met de reisaanbiedingen soms beter kan.
Neckermann: Meningen
Negatieve ervaring: Incompetente service.
Positieve ervaring: Probleem met de Gold annuleringsverzekering. Ik heb in februari een reis gekocht, maar helaas moest ik mijn reis annuleren. Ondanks de problemen die ik ondervond om vergoed te worden. Ik wil in het bijzonder Pauline van het Neckermann agentschap op Belle Ile bedanken voor haar toewijding, vriendelijkheid en effectiviteit bij het oplossen van mijn probleem.
Negatieve ervaring: De oncompetente werknemers willen geen oplossingen vinden, zelfs niet als ik bereid ben om extra te betalen. Ik raad het ten zeerste af.
Negatieve ervaring: Geeft de voorkeur aan zijn gsm in plaats van de klant te bedienen
Negatieve ervaring: helaas kan ik alleen de slechte beoordeling van de vorige persoon bevestigen
Fantastische ervaring: Hallo, altijd een warm welkom bij dit bureau en goed advies. Wanneer we erheen gaan, vragen we altijd de mening van Corentin. Altijd luisterend en deelt zijn ervaringen en handige tips. Het is altijd een plezier om goed geadviseerd te worden. Bedankt aan het team van Belle île.
Negatieve ervaring: Nadat we onze vakantie via de Neckermann-website hebben geboekt als een 'last minute', hebben we de ergste vakantie van ons leven gehad! Bij aankomst in het hotel dat op de website van het reisbureau was voorgesteld, hebben we een nachtmerrie meegemaakt: een ongezond hotel, schimmel in de hele kamer, niet-aflatende vochtigheid, de sanitaire voorzieningen waren in een rampzalige staat, kortom, een viezigheid die zijn weerga niet kent!! We hebben het reisbureau meteen bij aankomst gebeld om onze wanhoop bekend te maken, hun enige oplossing was om contact op te nemen met de touroperator FTI om een oplossing te vinden, de touroperator liet ons een dag in eindeloze afwachting. Ons verzoek was om zonder kosten naar een ander hotel te worden overgeboekt, en diezelfde avond om bijna 20.00 uur vroegen ze ons om nog eens 810€ te betalen. Dit is onacceptabel!!!!! Diezelfde avond moesten we nieuwe tickets kopen om naar België terug te keren. Deze situatie was niet leefbaar met een klein kind van 2 jaar!!! NECKERMANN IS EEN AFRADER!!!!
Fantastische ervaring: Eenvoudig, snel, efficiënt, bedankt aan de winkelmanager voor de betrouwbare service
Negatieve ervaring: Mijn god, wat een vervelend en onbeleefd personeel! Ik ga nooit meer naar het bureau op Belle Île, ik had dat vorig jaar al gezegd en om niet met een slechte ervaring achter te blijven ben ik vandaag teruggegaan en het heeft echt bevestigd wat ik een jaar geleden dacht! Je zou denken dat ze het irritant vinden om te werken en dat je hen stoort! In de toekomst ga ik naar Fléron, waar je goed ontvangen wordt en waar ze echt hun werk willen doen!
Fantastische ervaring: Altijd goed bediend
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk personeel, ik kijk ernaar uit om met hen op reis te gaan ☺️
Negatieve ervaring: De slechtste ervaring van mijn leven. Supposedly een shuttle op 1 uur van het hotel. We hebben 2,5 uur gewacht. De agent heeft niet begrepen wat we wilden en heeft heel slecht uitgelegd. Ik ga niet meer terug. Één ster omdat het moet.
Fantastische ervaring: Cool en begrijpelijk
Positieve ervaring: Ik heb gebeld voor informatie over 2 mogelijke reizen. De dame was zeer luisterend en wist al mijn vragen te beantwoorden, behalve één! Wat logisch is... Voor bepaalde plaatsen geven bepaalde touroperators de voorkeur dat klanten naar een land gaan met een paspoort, ondanks dat ze Belg zijn. Het is niet verplicht... toen ik op de website van Buitenlandse Zaken keek, wordt het paspoort aangeraden. Blijkbaar hebben sommige touroperators geen paspoort nodig. Misschien is het een regeling met de hotelier en het pakket dat je kiest. Wat mij betreft, ik ga het risico niet nemen om zonder paspoort op reis te gaan na mijn lezing op de website van Buitenlandse Zaken. Ook al ben ik meerdere keren naar dit land gereisd. Ik denk dat er door de pandemie enorm veel veranderingen zijn geweest. Daarom raad ik aan om een paspoort te nemen voor het gebied buiten Europa. Voorheen konden we er zonder naartoe gaan! Ik wil niet vast komen te zitten bij de douane op de luchthaven.
Fantastische ervaring: we hebben New York en Disney geboekt echt luisterend naar onze verwachtingen altijd op zoek naar de kleine extra om het verblijf nog beter te maken ik raad het ten zeerste aan ga met gesloten ogen je zult betoverd zijn snel onze volgende bestemming
Negatieve ervaring: Eén ster voor de vriendelijkheid van de medewerkers ondanks alles en een tweede voor de reactietijd op onze e-mails, maar daar stopt het. Eerste keer voor ons met dit reisbureau en helaas de laatste… er is een tekort aan belangrijke informatie over de reis. Moet je je reservering annuleren of wijzigen? Bereid je dan voor op een ware speurtocht, want de processen zijn uiterst traag en er zijn veel tussenpersonen (dus een lange wachttijd voor een CONCRETE antwoord). Kortom, nogmaals nooit meer.
Fantastische ervaring: Super reservering, goede ervaring. Bureau ten zeerste aan te bevelen.
Positieve ervaring: Het is niet meer wat het geweest is. Ze kennen hun producten niet goed en leggen alle procedures die je ter plaatse moet volgen tijdens het reizen in het buitenland erg slecht uit.
Fantastische ervaring: Ik ben zeer tevreden over het advies dat Corantin me heeft gegeven voor mijn reis. Ik raad dit reisbureau zeer aan. Bovendien heb je gemakkelijk te vinden en gratis parkeerplekken die toegankelijk zijn voor personen met beperkte mobiliteit.
Negatieve ervaring: En nogmaals, ik ben vriendelijk door er maar één te plaatsen. Een pure schande om een reis van 3000€ te hebben verkocht naar een hotel waar we hebben geslapen met kakkerlakken, gebeten door vlooien (zie foto) en onhygiënische kamers. Koelkast kapot, Russische goulash elke dag, intimidatie door het personeel als we niet agressief waren. We spreken alleen Russisch, niet verwarmd zwembad. Duitsers en Fransen waren ook in dezelfde situatie, dus dit is geen geïsoleerd commentaar van onze kant. Een collega met een ander bureau en dezelfde prijs had 100x10000 beter dan wij. Totaal gebrek aan professionaliteit. Geen touroperator ter plaatse. Terugkeer moeilijk omdat mijn vrouw, mijn dochter en ik ziek waren. Volledig aan onszelf overgelaten. Ik heb het geprobeerd, ik weet zeker dat ze me daar nooit meer zullen zien. Ik zal naar Tuy gaan. Als ze uitleg willen, kunnen ze contact opnemen met mijn vrouw. Ik zou dit willen eindigen met de kers op de taart: een begin van een brand in de buurt van onze kamer. Dank aan dit bureau voor deze prachtige en catastrofale vakantie die we al jarenlang verwachtten.
Positieve ervaring: Zeer goed contact met Cotentin, die me een reis heeft gevonden volgens mijn gevraagde criteria, vriendelijk en beschikbaar voor elke vraag. Nu is het binnenkort tijd voor deze reis, ik zal je meer vertellen over deze keuze van reis.
Fantastische ervaring: Boeking van een MSC-cruise voor de kerstperiode met Corentin. Zeer goede service, ik raad het aan!
Fantastische ervaring: Super service, vriendelijke ontvangst en efficiëntie zijn aanwezig, aarzel niet.
Positieve ervaring: Goede adviezen, maar ons naar Afrika sturen met de mededeling dat vaccins niet verplicht zijn, dat klopt wel. Maar daarna leer ik dat het sterk wordt aanbevolen, met mijn partner hadden we vertrouwen, we hadden geen idee van het gevaar dat zich in het zuiden van Afrika kon bevinden. Nu is het te laat voor de gele koorts vaccinatie, we gaan ervan uit dat er geen gevaar zal zijn. Ik zie dat ons een droom wordt verkocht voor een vakantie zonder ons zorgen te maken over de gevolgen voor onze gezondheid. Nu is het te laat, we gaan.
Fantastische ervaring: Personeel is luisterend en adviseert je goed voor je toekomstige vakanties, dank aan hen.
Positieve ervaring: Hele goede ontvangst, een jonge vrouw die goed luistert naar onze wensen, ze heeft ons iets veel beters gevonden dan wat we kwamen zoeken! Dank je Ania!
Positieve ervaring: Zeer beschikbare en zeer goede adviesgevende medewerkers
Fantastische ervaring: Kwaliteitsservice.... en een reis aangepast aan onze wensen en verwachtingen. Ga ervoor, ik raad het je van harte aan, dank je Corentin
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk personeel en goede adviezen, delen van persoonlijke ervaringen
Fantastische ervaring: Extra service, ze doen alles voor de klanten. En we hebben een extra reis, alles inbegrepen. Het hotel is prachtig, niets te zeggen.
Negatieve ervaring: Zeer slechte ontvangst, service! Al bij aankomst waren er twee collega's die vrij waren en geen van beiden wilde ons helpen. Na 5 minuten neemt één van hen ons in behandeling. Niet echt luisterend, doet de onderzoeken, print de documenten zonder ons zelfs te laten zien of wij het leuk vinden of niet... Daarna vragen we hem om het hotel te bekijken en hij zegt ons dat we de naam van het hotel op Google moeten zoeken. Als het zo'n service was, had ik mijn bruiloft wel via internet geboekt. (Gelukkig waren we goed ontvangen bij TUI met hun super goede team dat heel goed luisterde) in tegenstelling tot Neckermann, jullie moeten echt jullie diensten heroverwegen, want één ding is zeker: ik zet daar geen voet meer binnen. Mijn partner en ik hebben een flauwe smoes bedacht om te kunnen vertrekken omdat we het gevoel hadden het personeel te storen.
Negatieve ervaring: Zeer slecht ontvangen, het is veel beter in Rocourt
Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel, zeer beleefd.
Fantastische ervaring: Ik heb het gewaardeerd om mijn volgende vakantie te reserveren bij het bureau Neckerman, ik hoop dat de reis net zo goed zal zijn ☺️
Fantastische ervaring: Bon accueil et efficacité.
Negatieve ervaring: Très bien personnel très agréable , avec de très bonne suggestion mais pas à la hauteur une fois arrivé…la dame a su directement ce qu’il nous fallait mais nous a envoyé au casse pipe
Fantastische ervaring: Super team
Fantastische ervaring: We bedanken Florent voor zijn geweldige ontvangst, en die ons efficiënt en met goede moed onze reis kon vinden! Bedankt voor de geweldige telefonische service ook! Ik raad aan!
Positieve ervaring: Ik was gewend aan het bureau aan de Gretrystraat, dat vriendelijker was.
Positieve ervaring: Ryan air is lomp, een lowcost voor duiven en er ontbreekt aan helderheid tijdens het reserveren. Mijn vraag, waarom zo'n maatschappij aanbevelen?
Fantastische ervaring: Aangenaam contact. Prachtige service
Positieve ervaring: Ze hebben zeer goed een reis gevonden die bij ons paste.
Fantastische ervaring: Echt een super goede service.. Goed georganiseerde reis en conform de aanvraag
Hallo Mevrouw Audoor, Wij danken u voor uw mooie compliment over onze Vakantiewinkel op Belle-île. Dit zal ons nog meer motiveren om het beste te geven. Zonnige groeten van het hele team van Belle-île.
Fantastische ervaring: Vriendelijkheid van het personeel, nauwkeurigheid van de informatie
Hallo mevrouw Nelissen, bedankt voor uw mooie compliment over onze vakantiewinkel Neckermann en onze medewerkers. Zonnige groeten, uw team van Neckermann Belle-île
Negatieve ervaring: Het bedrijf is failliet gegaan
Fantastische ervaring: altijd goede informatie
Negatieve ervaring: Boeking gemaakt voor Thailand. We willen een rondreis maken en dus weer het vliegtuig nemen. De hostess zegt me dat ze de vlucht niet kan reserveren, dat ik dat zelf moet doen! Waar dienen ze dan voor?! Ik reserveer de vlucht zelf en ontvang een ticket in het Vietnamees, wat me stress bezorgt omdat ik er natuurlijk niets van begrijp!!!! Een maand voor vertrek ontvang ik een factuur van 5 euro, terwijl ik alles al had betaald en bevestiging had gekregen dat alles in orde was. Ik bel het bureau van Belle Île en spreek Alexandre, die zeer onaangenaam en bijna grof was. Hij zegt me dat ik 5 euro moet betalen omdat ze mijn tickets per post gaan versturen. Maar ik heb daar niets om gevraagd en ontvang gewoonlijk alles per e-mail (e-mailadres doorgegeven tijdens de reservering!) In reactie op mijn ontevredenheid zegt Alexandre: via welke hostess heeft u gereserveerd? Ik antwoord hem, hij zegt dat hij het niet is.... Ik ben Alexandre. Ik kan niets doen, u had de nodige stappen moeten ondernemen tijdens uw reservering!!! Nee, maar ik droom!! Men heeft me zelfs de vraag niet gesteld, dus als ik het goed begrijp, moet ik zelf achter de computer gaan zitten en zelf mijn parameters kiezen!!! Voor deze prijs boek ik het zelf online!!! Laatste keer met Neckermann Belle Île!
Positieve ervaring: Iets te duur
Fantastische ervaring: Top hostess
Positieve ervaring: Zeer goed bureau. Zeer beschikbaar personeel. Geen enkele klacht over een reis naar NY voor 6 personen.
Positieve ervaring: Gemakkelijk
Fantastische ervaring: Je zult nooit op het net dezelfde service krijgen als met het personeel van Bel-île, ga zo door, bedankt
Fantastische ervaring: De reisagenten zijn vriendelijk en gastvrij.. Ik had een cruise geboekt.. De agente was super aardig.. We konden zelfs op het laatste moment een datum kosteloos wijzigen! Top Neckermann Belle Île!
Laat uw mening over Neckermann:
Neckermann verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

TUI Liège Belle Ile


WESTERN UNION / RIA TRANSFER / MONEY GRAM / CARTE NICKEL ORANGE MONEY

Poincaré Raymond, Agence de voyage


Voyagebleu

TUI Liège Gretry

Amplitours



Voyages, Animations Et Vie Sociale

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.