Neckermann

Quai des Vennes 1, 4020, Liège
Quai des Vennes 1
4020, Liège
+3242740606

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 10h-19h
  • Dinsdag: 10h-19h
  • Woensdag: 10h-19h
  • Donderdag: 10h-19h
  • Vrijdag: 10h-20h
  • Zaterdag: 10h-19h

Depuis 1979, Neckermann est un acteur incontournable dans le secteur des vacances et propose des expériences de voyage inoubliables.
Chez nous, vous trouverez une large offre de vacances, allant des vacances en avion à couper le souffle aux vacances exotiques, en passant par des citytrips, des maisons de vacances ou les destinations les plus impressionnantes pour le sport d’hiver. Sans oublier les last minutes pour les voyageurs qui aiment se décider et partir en dernière minute!

Faites un saut au Travel Shop de Liège Belle Ile sans plus attendre. Que vous soyez à la recherche de vacances relaxantes à la plage, d’un séjour à l’aventure ou d’un citytrip, l’équipe Neckermann se fera un plaisir de vous accueil Parking gratuit pour les clients

Onze opmerking van TraTraTravel België over Neckermann:

Neckermann is een reisbureau dat diverse meningen oproept bij klanten. Veel bezoekers waarderen de vriendelijke en behulpzame houding van het personeel, waarbij medewerkers zoals Corentin en Florent vaak genoemd worden voor hun deskundige en persoonlijke service. Klanten melden dat zij goede aanbevelingen ontvangen en dat de sfeer in de zaak over het algemeen positief is.

Toch zijn er ook enkele negatieve ervaringen gerapporteerd. Sommige klanten hebben problemen ondervonden met de annulering van hun reizen en het krijgen van compensatie, en anderen hebben aangegeven dat het personeel soms niet adequaat reageert op hun vragen. Er zijn klachten over de staat van hotels en de gevolgen van onvoldoende informatie over de reis.

Desondanks blijft de algehele indruk van Neckermann redelijk goed, met veel klanten die hun volgende reis via dit bureau willen boeken. Het lijkt erop dat de bediening en het klantcontact een bron van tevredenheid zijn, terwijl de ervaring met de reisaanbiedingen soms beter kan.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Neckermann: Meningen

3.6/5 (53 Meningen)
Jean BalJean 11 months ago

Negatieve ervaring: Incompetente service.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jean v. 1 year ago

Positieve ervaring: Probleem met de Gold annuleringsverzekering. Ik heb in februari een reis gekocht, maar helaas moest ik mijn reis annuleren. Ondanks de problemen die ik ondervond om vergoed te worden. Ik wil in het bijzonder Pauline van het Neckermann agentschap op Belle Ile bedanken voor haar toewijding, vriendelijkheid en effectiviteit bij het oplossen van mijn probleem.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ali Gol 1 year ago

Negatieve ervaring: De oncompetente werknemers willen geen oplossingen vinden, zelfs niet als ik bereid ben om extra te betalen. Ik raad het ten zeerste af.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Maggy Derome 1 year ago

Negatieve ervaring: Geeft de voorkeur aan zijn gsm in plaats van de klant te bedienen

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
daniel parzibut 1 year ago

Negatieve ervaring: helaas kan ik alleen de slechte beoordeling van de vorige persoon bevestigen

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
B Ka 1 year ago

Fantastische ervaring: Hallo, altijd een warm welkom bij dit bureau en goed advies. Wanneer we erheen gaan, vragen we altijd de mening van Corentin. Altijd luisterend en deelt zijn ervaringen en handige tips. Het is altijd een plezier om goed geadviseerd te worden. Bedankt aan het team van Belle île.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Anaëllea Gizzi 1 year ago

Negatieve ervaring: Nadat we onze vakantie via de Neckermann-website hebben geboekt als een 'last minute', hebben we de ergste vakantie van ons leven gehad! Bij aankomst in het hotel dat op de website van het reisbureau was voorgesteld, hebben we een nachtmerrie meegemaakt: een ongezond hotel, schimmel in de hele kamer, niet-aflatende vochtigheid, de sanitaire voorzieningen waren in een rampzalige staat, kortom, een viezigheid die zijn weerga niet kent!! We hebben het reisbureau meteen bij aankomst gebeld om onze wanhoop bekend te maken, hun enige oplossing was om contact op te nemen met de touroperator FTI om een oplossing te vinden, de touroperator liet ons een dag in eindeloze afwachting. Ons verzoek was om zonder kosten naar een ander hotel te worden overgeboekt, en diezelfde avond om bijna 20.00 uur vroegen ze ons om nog eens 810€ te betalen. Dit is onacceptabel!!!!! Diezelfde avond moesten we nieuwe tickets kopen om naar België terug te keren. Deze situatie was niet leefbaar met een klein kind van 2 jaar!!! NECKERMANN IS EEN AFRADER!!!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Dorian Ory 1 year ago

Fantastische ervaring: Eenvoudig, snel, efficiënt, bedankt aan de winkelmanager voor de betrouwbare service

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jennifer Fiore 1 year ago

Negatieve ervaring: Mijn god, wat een vervelend en onbeleefd personeel! Ik ga nooit meer naar het bureau op Belle Île, ik had dat vorig jaar al gezegd en om niet met een slechte ervaring achter te blijven ben ik vandaag teruggegaan en het heeft echt bevestigd wat ik een jaar geleden dacht! Je zou denken dat ze het irritant vinden om te werken en dat je hen stoort! In de toekomst ga ik naar Fléron, waar je goed ontvangen wordt en waar ze echt hun werk willen doen!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Salvina Donisi 2 years ago

Fantastische ervaring: Altijd goed bediend

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Audrey Temporal 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk personeel, ik kijk ernaar uit om met hen op reis te gaan ☺️

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Léa Smitz 2 years ago

Negatieve ervaring: De slechtste ervaring van mijn leven. Supposedly een shuttle op 1 uur van het hotel. We hebben 2,5 uur gewacht. De agent heeft niet begrepen wat we wilden en heeft heel slecht uitgelegd. Ik ga niet meer terug. Één ster omdat het moet.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ben Moumen Hind 2 years ago

Fantastische ervaring: Cool en begrijpelijk

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Corinne Volner 2 years ago

Positieve ervaring: Ik heb gebeld voor informatie over 2 mogelijke reizen. De dame was zeer luisterend en wist al mijn vragen te beantwoorden, behalve één! Wat logisch is... Voor bepaalde plaatsen geven bepaalde touroperators de voorkeur dat klanten naar een land gaan met een paspoort, ondanks dat ze Belg zijn. Het is niet verplicht... toen ik op de website van Buitenlandse Zaken keek, wordt het paspoort aangeraden. Blijkbaar hebben sommige touroperators geen paspoort nodig. Misschien is het een regeling met de hotelier en het pakket dat je kiest. Wat mij betreft, ik ga het risico niet nemen om zonder paspoort op reis te gaan na mijn lezing op de website van Buitenlandse Zaken. Ook al ben ik meerdere keren naar dit land gereisd. Ik denk dat er door de pandemie enorm veel veranderingen zijn geweest. Daarom raad ik aan om een paspoort te nemen voor het gebied buiten Europa. Voorheen konden we er zonder naartoe gaan! Ik wil niet vast komen te zitten bij de douane op de luchthaven.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
audrey Weynand 2 years ago

Fantastische ervaring: we hebben New York en Disney geboekt echt luisterend naar onze verwachtingen altijd op zoek naar de kleine extra om het verblijf nog beter te maken ik raad het ten zeerste aan ga met gesloten ogen je zult betoverd zijn snel onze volgende bestemming

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Hakim Fagrach 2 years ago

Negatieve ervaring: Eén ster voor de vriendelijkheid van de medewerkers ondanks alles en een tweede voor de reactietijd op onze e-mails, maar daar stopt het. Eerste keer voor ons met dit reisbureau en helaas de laatste… er is een tekort aan belangrijke informatie over de reis. Moet je je reservering annuleren of wijzigen? Bereid je dan voor op een ware speurtocht, want de processen zijn uiterst traag en er zijn veel tussenpersonen (dus een lange wachttijd voor een CONCRETE antwoord). Kortom, nogmaals nooit meer.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sarah Hannot 2 years ago

Fantastische ervaring: Super reservering, goede ervaring. Bureau ten zeerste aan te bevelen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
david kohlen 2 years ago

Positieve ervaring: Het is niet meer wat het geweest is. Ze kennen hun producten niet goed en leggen alle procedures die je ter plaatse moet volgen tijdens het reizen in het buitenland erg slecht uit.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
loredana salemi 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik ben zeer tevreden over het advies dat Corantin me heeft gegeven voor mijn reis. Ik raad dit reisbureau zeer aan. Bovendien heb je gemakkelijk te vinden en gratis parkeerplekken die toegankelijk zijn voor personen met beperkte mobiliteit.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Cédric Wasterlain 2 years ago

Negatieve ervaring: En nogmaals, ik ben vriendelijk door er maar één te plaatsen. Een pure schande om een reis van 3000€ te hebben verkocht naar een hotel waar we hebben geslapen met kakkerlakken, gebeten door vlooien (zie foto) en onhygiënische kamers. Koelkast kapot, Russische goulash elke dag, intimidatie door het personeel als we niet agressief waren. We spreken alleen Russisch, niet verwarmd zwembad. Duitsers en Fransen waren ook in dezelfde situatie, dus dit is geen geïsoleerd commentaar van onze kant. Een collega met een ander bureau en dezelfde prijs had 100x10000 beter dan wij. Totaal gebrek aan professionaliteit. Geen touroperator ter plaatse. Terugkeer moeilijk omdat mijn vrouw, mijn dochter en ik ziek waren. Volledig aan onszelf overgelaten. Ik heb het geprobeerd, ik weet zeker dat ze me daar nooit meer zullen zien. Ik zal naar Tuy gaan. Als ze uitleg willen, kunnen ze contact opnemen met mijn vrouw. Ik zou dit willen eindigen met de kers op de taart: een begin van een brand in de buurt van onze kamer. Dank aan dit bureau voor deze prachtige en catastrofale vakantie die we al jarenlang verwachtten.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Danielle Froidmont 2 years ago

Positieve ervaring: Zeer goed contact met Cotentin, die me een reis heeft gevonden volgens mijn gevraagde criteria, vriendelijk en beschikbaar voor elke vraag. Nu is het binnenkort tijd voor deze reis, ik zal je meer vertellen over deze keuze van reis.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Larue Pauline 2 years ago

Fantastische ervaring: Boeking van een MSC-cruise voor de kerstperiode met Corentin. Zeer goede service, ik raad het aan!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Eric Doppagne 2 years ago

Fantastische ervaring: Super service, vriendelijke ontvangst en efficiëntie zijn aanwezig, aarzel niet.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Seph S 2 years ago

Positieve ervaring: Goede adviezen, maar ons naar Afrika sturen met de mededeling dat vaccins niet verplicht zijn, dat klopt wel. Maar daarna leer ik dat het sterk wordt aanbevolen, met mijn partner hadden we vertrouwen, we hadden geen idee van het gevaar dat zich in het zuiden van Afrika kon bevinden. Nu is het te laat voor de gele koorts vaccinatie, we gaan ervan uit dat er geen gevaar zal zijn. Ik zie dat ons een droom wordt verkocht voor een vakantie zonder ons zorgen te maken over de gevolgen voor onze gezondheid. Nu is het te laat, we gaan.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Chantal Vrebos 2 years ago

Fantastische ervaring: Personeel is luisterend en adviseert je goed voor je toekomstige vakanties, dank aan hen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Goffin Nancy 3 years ago

Positieve ervaring: Hele goede ontvangst, een jonge vrouw die goed luistert naar onze wensen, ze heeft ons iets veel beters gevonden dan wat we kwamen zoeken! Dank je Ania!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sophie Vrancken 3 years ago

Positieve ervaring: Zeer beschikbare en zeer goede adviesgevende medewerkers

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
lemlin Carole 3 years ago

Fantastische ervaring: Kwaliteitsservice.... en een reis aangepast aan onze wensen en verwachtingen. Ga ervoor, ik raad het je van harte aan, dank je Corentin

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Kelly Alexandre 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk personeel en goede adviezen, delen van persoonlijke ervaringen

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
lazzari anne 3 years ago

Fantastische ervaring: Extra service, ze doen alles voor de klanten. En we hebben een extra reis, alles inbegrepen. Het hotel is prachtig, niets te zeggen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Fleurette Nishimye 3 years ago

Negatieve ervaring: Zeer slechte ontvangst, service! Al bij aankomst waren er twee collega's die vrij waren en geen van beiden wilde ons helpen. Na 5 minuten neemt één van hen ons in behandeling. Niet echt luisterend, doet de onderzoeken, print de documenten zonder ons zelfs te laten zien of wij het leuk vinden of niet... Daarna vragen we hem om het hotel te bekijken en hij zegt ons dat we de naam van het hotel op Google moeten zoeken. Als het zo'n service was, had ik mijn bruiloft wel via internet geboekt. (Gelukkig waren we goed ontvangen bij TUI met hun super goede team dat heel goed luisterde) in tegenstelling tot Neckermann, jullie moeten echt jullie diensten heroverwegen, want één ding is zeker: ik zet daar geen voet meer binnen. Mijn partner en ik hebben een flauwe smoes bedacht om te kunnen vertrekken omdat we het gevoel hadden het personeel te storen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sandra Just 3 years ago

Negatieve ervaring: Zeer slecht ontvangen, het is veel beter in Rocourt

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
jean louis smetz 3 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel, zeer beleefd.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Diego Giargiana 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik heb het gewaardeerd om mijn volgende vakantie te reserveren bij het bureau Neckerman, ik hoop dat de reis net zo goed zal zijn ☺️

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Luc Simon 3 years ago

Fantastische ervaring: Bon accueil et efficacité.

Sébastien Gregoire 3 years ago

Negatieve ervaring: Très bien personnel très agréable , avec de très bonne suggestion mais pas à la hauteur une fois arrivé…la dame a su directement ce qu’il nous fallait mais nous a envoyé au casse pipe

Rudy Vanlanguenakers 3 years ago

Fantastische ervaring: Super team

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Axelle Petit 4 years ago

Fantastische ervaring: We bedanken Florent voor zijn geweldige ontvangst, en die ons efficiënt en met goede moed onze reis kon vinden! Bedankt voor de geweldige telefonische service ook! Ik raad aan!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
wanda mlotkowski 4 years ago

Positieve ervaring: Ik was gewend aan het bureau aan de Gretrystraat, dat vriendelijker was.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ketelslegers Thierry 4 years ago

Positieve ervaring: Ryan air is lomp, een lowcost voor duiven en er ontbreekt aan helderheid tijdens het reserveren. Mijn vraag, waarom zo'n maatschappij aanbevelen?

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Myriam CADET 4 years ago

Fantastische ervaring: Aangenaam contact. Prachtige service

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
bernadette jaminon 4 years ago

Positieve ervaring: Ze hebben zeer goed een reis gevonden die bij ons paste.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Martine Audoor 5 years ago

Fantastische ervaring: Echt een super goede service.. Goed georganiseerde reis en conform de aanvraag

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Neckermann
Neckermann

Hallo Mevrouw Audoor, Wij danken u voor uw mooie compliment over onze Vakantiewinkel op Belle-île. Dit zal ons nog meer motiveren om het beste te geven. Zonnige groeten van het hele team van Belle-île.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sabine Nelissen 5 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijkheid van het personeel, nauwkeurigheid van de informatie

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Neckermann
Neckermann

Hallo mevrouw Nelissen, bedankt voor uw mooie compliment over onze vakantiewinkel Neckermann en onze medewerkers. Zonnige groeten, uw team van Neckermann Belle-île

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Eric Nori 5 years ago

Negatieve ervaring: Het bedrijf is failliet gegaan

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Brigitte Beaupain 5 years ago

Fantastische ervaring: altijd goede informatie

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Marc Meunier 6 years ago

Negatieve ervaring: Boeking gemaakt voor Thailand. We willen een rondreis maken en dus weer het vliegtuig nemen. De hostess zegt me dat ze de vlucht niet kan reserveren, dat ik dat zelf moet doen! Waar dienen ze dan voor?! Ik reserveer de vlucht zelf en ontvang een ticket in het Vietnamees, wat me stress bezorgt omdat ik er natuurlijk niets van begrijp!!!! Een maand voor vertrek ontvang ik een factuur van 5 euro, terwijl ik alles al had betaald en bevestiging had gekregen dat alles in orde was. Ik bel het bureau van Belle Île en spreek Alexandre, die zeer onaangenaam en bijna grof was. Hij zegt me dat ik 5 euro moet betalen omdat ze mijn tickets per post gaan versturen. Maar ik heb daar niets om gevraagd en ontvang gewoonlijk alles per e-mail (e-mailadres doorgegeven tijdens de reservering!) In reactie op mijn ontevredenheid zegt Alexandre: via welke hostess heeft u gereserveerd? Ik antwoord hem, hij zegt dat hij het niet is.... Ik ben Alexandre. Ik kan niets doen, u had de nodige stappen moeten ondernemen tijdens uw reservering!!! Nee, maar ik droom!! Men heeft me zelfs de vraag niet gesteld, dus als ik het goed begrijp, moet ik zelf achter de computer gaan zitten en zelf mijn parameters kiezen!!! Voor deze prijs boek ik het zelf online!!! Laatste keer met Neckermann Belle Île!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Patrick Monfort 6 years ago

Positieve ervaring: Iets te duur

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Veronique Bronckart 6 years ago

Fantastische ervaring: Top hostess

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Monique TEFNIN 6 years ago

Positieve ervaring: Zeer goed bureau. Zeer beschikbaar personeel. Geen enkele klacht over een reis naar NY voor 6 personen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Dejardin Sylvia 7 years ago

Positieve ervaring: Gemakkelijk

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jean-Marie Nadin 7 years ago

Fantastische ervaring: Je zult nooit op het net dezelfde service krijgen als met het personeel van Bel-île, ga zo door, bedankt

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vivi 9 years ago

Fantastische ervaring: De reisagenten zijn vriendelijk en gastvrij.. Ik had een cruise geboekt.. De agente was super aardig.. We konden zelfs op het laatste moment een datum kosteloos wijzigen! Top Neckermann Belle Île!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst

Laat uw mening over Neckermann:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Neckermann verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

3.3 (38)
TUI Liège Belle Ile

TUI Liège Belle Ile

Zie adres- en contactgegevens
Centre Commercial Belle Ile, Quai des Vennes 1/unit 27 - 4020, Liège
+3242449798
Geodyssee asbl

Geodyssee asbl

Zie adres- en contactgegevens
Rue de Renory 44 - 4031, Liège
+3243433657
5 (5)
WESTERN UNION / RIA TRANSFER / MONEY GRAM / CARTE NICKEL ORANGE MONEY

WESTERN UNION / RIA TRANSFER / MONEY GRAM / CARTE NICKEL ORANGE MONEY

Zie adres- en contactgegevens
Rue Bonne Femme 51 - 4030, Liège
+32492362061
Poincaré Raymond, Agence de voyage

Poincaré Raymond, Agence de voyage

Zie adres- en contactgegevens
Bd Raymond Poincaré 17 - 4020, Liège
Ramjot Travel

Ramjot Travel

Zie adres- en contactgegevens
Rue Basse-Wez 105 - 4020, Liège
0492 49 26 97
5 (23)
Voyagebleu

Voyagebleu

Zie adres- en contactgegevens
Rue des Guillemins 67 - 4000, Liège
04 235 99 91
5 (26)
TUI Liège Gretry

TUI Liège Gretry

Zie adres- en contactgegevens
Bd Raymond Poincaré 7 - 4020, Liège
04 349 87 49
4.5 (14)
Amplitours

Amplitours

Zie adres- en contactgegevens
Rue Douffet 36 - 4020, Liège
04 340 50 40
2.8 (36)
Freight Lines

Freight Lines

Zie adres- en contactgegevens
Rue des Guillemins 66 - 4000, Liège
+3243432539
5 (1)
Car Rental Liege

Car Rental Liege

Zie adres- en contactgegevens
Rue du Plan Incliné 117 - 4000, Liège
Voyages, Animations Et Vie Sociale

Voyages, Animations Et Vie Sociale

Zie adres- en contactgegevens
Rue des Guillemins 20 - 4000, Liège
+3242212223
5 (4)
Car Rental Liege
Car Rental Liege

Car Rental Liege

Zie adres- en contactgegevens
Quai Marcellis 1 - 4020, Liège
+393276767428

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in België

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt