Air France

gare du Midi 1, 1060, Brussel
gare du Midi 1
1060, Brussel
+3226200184

Openingstijden

  • Zondag: 8h-13h
  • Maandag: 6h-18h
  • Dinsdag: 6h-18h
  • Woensdag: 6h-18h
  • Donderdag: 6h-18h
  • Vrijdag: 6h-18h
  • Zaterdag: 6h-18h

Onze opmerking van TraTraTravel België over Air France:

Air France in België biedt een vriendelijke en efficiënte klantenservice met een groot aantal positieve ervaringen van reizigers. Klanten hebben de sympathieke benadering van het personeel opgemerkt, zowel aan de telefoon als persoonlijk. Hieronder zijn enkele sterke punten op een rij:

  • Vriendelijk personeel: Klanten merken op dat het personeel altijd behulpzaam en vriendelijk is.
  • Snel en eenvoudig inchecken: De procedure voor het inchecken en bagagedepot is als vlot ervaren.
  • Goede accommodatie: De lounge voor reizigers is comfortabel, maar nog niet overal toegankelijk.
  • Efficiëntie: De medewerkers hebben blijk gegeven van professionaliteit, vooral onder druk.

Er zijn echter ook verschillende kritiekpunten: lange wachttijden om in contact te komen met de klantenservice, problemen met bagage en onvoldoende informatie tijdens noodgevallen. Desondanks blijven veel klanten positief over hun ervaringen met Air France.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Air France: Meningen

3.6/5 (168 Meningen)
Sira Camara 9 months ago

Fantastische ervaring: Het personeel is altijd vriendelijk en voorkomend, zowel aan de telefoon als persoonlijk. Ik ben nooit teleurgesteld in hun diensten.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Audrey Guelder 10 months ago

Fantastische ervaring: Zeer goede ontvangst

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Driss Dadoune 11 months ago

Negatieve ervaring: Een catastrofe. Lounge gesloten voor 3 maanden, geen vervanging, geen snacks, geen drankjes, gewoon een wachtkamer met stoelen. Echt teleurgesteld.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
rudy vds 11 months ago

Negatieve ervaring: Zeer vuil en onveilig, stinkend toilet op kilometers afstand, een schande voor een hoofdstad

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jennifer B 1 year ago

Negatieve ervaring: Air France heeft mijn bagage gestolen van een vlucht van CDG naar SFO. Ik probeer het nog steeds terug te krijgen, 2,5 week later, en niemandneemt de telefoon op of helpt.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
René Habotte 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer, zeer vriendelijke en zeer efficiënte medewerkers.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Charlyne Tramma 1 year ago

Positieve ervaring: Moelijk te vinden, maar toch goed ontvangen omdat de agent me hielp met een probleem.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Thibault Hirsch 1 year ago

Fantastische ervaring: Eerste reiservaring met AirFrance van Brussel naar Parijs CDG om naar andere oorden te vliegen. Geen geluk, massale sabotage van de TGV-lijnen van de SNCF op de dag van vertrek! Ondanks deze belangrijke incidenten die buiten hun controle lagen, toonde het personeel van Air & Rail voor AirFrance een opmerkelijke koelheid om hun verwarde passagiers op het Zuidstation te beheren en heeft het effectief alternatieve oplossingen (bijv.: taxi's bestellen) ingezet om ons op tijd naar Parijs CDG te krijgen! Bedankt aan hen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jennifer Vu 1 year ago

Negatieve ervaring: De vlucht moet over het algemeen worden opgewaardeerd. Ik heb geboekt bij Vietnam Airlines, dat veel meer voorzieningen biedt voor reizigers in de economy-klasse. Het personeel van Air France is niet behulpzaam. Ik vroeg om een snack en ze zeiden dat ze er geen hadden op een vlucht van 13,5 uur. Moet ik de hele vlucht brood eten? Er werd slechts één fat maaltijd geserveerd, dat was een pasta met droog brood en één doos met brood 10 uur later zonder jam of beleg.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Dimitri Fontaine 1 year ago

Negatieve ervaring: Ongelooflijk! We kopen bij Air France 2 retourtickets Brussel - La Réunion in business met vertrek vanaf luchthaven Orly. Voor de heenreis hebben we een TGV-ticket van Brussel naar luchthaven CDG. En dan laat Air France ons in de steek en zegt dat we zelf voor de transfer van CDG naar Orly moeten zorgen en dat deze transfer voor onze rekening is. Wat een service voor de passagiers. Kortom, als je van Brussel naar Parijs reist, wees voorzichtig.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ron LaMee 1 year ago

Negatieve ervaring: Bij terugkomst op de nieuwe non-stopdienst van CDG naar Phoenix, werkte mijn businessclassstoel niet goed en kon niet volledig achterover leunen. Ondanks 4 cabine medewerkers die 20 minuten bezig waren, leunde hij nooit achterover. Als compensatie kreeg ik vluchtmijlen of een voucher van $200 aangeboden. Wat een belediging! Dat is net als een restaurant dat je de verkeerde maaltijd serveert en het goedmaakt door de volgende keer $5 aan te bieden. Niet waarschijnlijk...

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Carlos Tadeu Moreira 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik hou van Air France. Ik vloog in de business class en voelde me als een koning. Goed eten, goede wijn, geweldige service van de stewards, alles onder het attente oog van Mme. Camille, de teamleider. Ik kom snel terug.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
So Lo 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik hou ervan! Een echte boarding pass, geen gedoe met bagage en direct naast de boardinggate. Zeer vriendelijk personeel en gereserveerde treinwagen met grote comfortabele elektrische stoelen die kunnen worden uitgeschoven.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Régis Devos 1 year ago

Fantastische ervaring: Super service van Air France en KLM voor vertrekken vanuit Brussel Midi. Gemak om de koffers in te checken en de instapkaarten te verkrijgen. Wachtlounge. Vriendelijkheid van het personeel. Perfect.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Michael Lehane 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik was zeer tevreden met de receptionist.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Grégory Demoen 1 year ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel. Het is heel handig dat je je bagage in het bagagedepot kunt achterlaten en het op de bagageband op de aankomstluchthaven kunt terugvinden.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Krapi Vani 1 year ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijke service. Ze gaven me verkeerde informatie over mijn immigratie en lieten me daarna niet inchecken voor de vlucht. Toen ik ze probeerde te bellen, was er een wachttijd van 2-3 uur. Ze hielpen me niet om een nieuwe vlucht te boeken en er kwam geen reactie op mijn e-mail, en bellen was nutteloos omdat ik gewoon 3 uur in de wacht stond. Vlieg nooit met hen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
sam kelly 1 year ago

Negatieve ervaring: Nou, bedankt Air France voor het verkopen van een ticket voor een niet-bestaande af5003 vlucht, waardoor ik uren met organiseren, hotelkosten, van tevoren geboekte parkeerplaats op de luchthaven, het opstaan om 4 uur 's ochtends, totaal voor niets heb verspild, en erachter komen, alleen op de luchthaven, dat de vlucht niet alleen geannuleerd was, maar dat dit al meer dan een week voordat je mij het ticket gisteravond verkocht had, zo was. Jullie wisten vanaf het begin dat er geen vlucht zou zijn. Clowns.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Hunor Peter 1 year ago

Fantastische ervaring: Het personeel is erg vriendelijk, zelfs om 7 uur 's ochtends. Inchecken was snel en gemakkelijk tot aan mijn eindbestemming. Er is een zeer comfortabele lounge die goed verwarmd is in de winter. Het maakte het wachten erg aangenaam. Over het geheel ben ik zeer tevreden over de service en blij dat deze optie bestaat.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Olivier PATENOTTE 1 year ago

Positieve ervaring: Ontvangst alsof je het vliegtuig neemt... wat het geval is met een gecombineerde trein + vliegtuig ticket, de uitgifte van je gecombineerde ticket om in de trein te stappen valideert ook je instap in het vliegtuig dat volgt... Jammer dat ze je niet kunnen uitleggen hoe je je trein ticket kunt ophalen voor de retourcombinatie... Bij je landing op CDG haal je het op bij het Air&Rail kantoor op het TGV station van CDG... Zelfs Air France weet het niet. Ja, ik zweer het je! (Recent ervaren)

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Fred Masse 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over de service en het personeel is zeer aangenaam en professioneel. Het inchecken van de koffer is eenvoudig, je vindt je bagage terug op de bestemming luchthaven. Het is fantastisch om je geen zorgen te maken over je koffer tijdens de treinreis en vervolgens op de luchthaven voor de check-in, die direct aan de balie in Brussel wordt gedaan.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Carmen De Moor 1 year ago

Fantastische ervaring: Al meerdere keren ben ik naar deze balies gegaan en meerdere van mijn reizen beginnen daar en ik ben altijd op alle niveaus zeer tevreden, het personeel is erg aardig.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Hendrik Jordaan 1 year ago

Positieve ervaring: Service voldoet aan de norm

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Laurent Rossi 1 year ago

Positieve ervaring: Het personeel is aangenaam, maar om te wachten als je een business ticket hebt, moet je naar de overkant bij Eurostar gaan.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Yidir Baik 1 year ago

Fantastische ervaring: Een prachtig en luisterend personeel, bovendien aangenaam.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Mireille De Bock 1 year ago

Negatieve ervaring: Vluchten naar Bamako geannuleerd. Contactcenter België: niemand die Nederlands spreekt, enkel Engels. En bij vraag om omboeking moeten ze alles gaan vragen en moet je eindeloos wachten. Wanneer ze terugkomen stellen een onrealistische reisplnning voor. Ze snappen er dus niks van. Hang je 30 min aan de lijn voor resultaat nul.

Stéphane Baeyens 1 year ago

Fantastische ervaring: Top, vriendelijke en veilige ontvangst. Mooie ervaring om te herhalen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Isabelle Bourguignon 1 year ago

Negatieve ervaring: Geen parkeerplaats behalve grote betaalde parkeergarage die slecht aangegeven is, de werkzaamheden zijn aan de gang en de borden voor het verkeer zijn omgedraaid, ontbreken of zijn afwezig, kortom, ik haat het om naar Brussel te gaan.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Philippe Demeur 1 year ago

Fantastische ervaring: Snel, vriendelijk en efficiënt

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Kris Monballyu 1 year ago

Fantastische ervaring: Locatie niet goed aangeduid in het station. Wel erg vriendelijk personeel.

kadir abdi hachi 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik heb mijn moeder met Air France vanaf Brussel-Zuid laten reizen, een bevestiging van de reservering voor assistentie van het Zuidstation naar Djibouti. Deze laatsten informeerden ons dat er geen assistentie was gepland vanuit Brussel. Toen we hen vroegen waarom, gezien onze bevestiging van assistentie, werd de agent boos en begon hij de tijd te verhogen door te zeggen: 'Uw moeder kan lopen, dus heeft ze geen assistentie nodig.' Terwijl we een kaart hebben voor personen met beperkte mobiliteit, was de agent, genaamd Jean-Yves van Air France op het Zuidstation, zeer respectloos. Teleurstellende service en een onrespectvolle staf.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Valentin Broly 1 year ago

Positieve ervaring: Super ontvangst en snelle service!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Cynthia Téllez 2 years ago

Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ogoudjobi Appolinaire 2 years ago

Positieve ervaring: Aangenaam

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
mina vanassche 2 years ago

Negatieve ervaring: Mijn dochter haar eerste trip naar Africa verpruts door 3h lange checkin en dan pas op het laatste kwartier voor de vlucht hun onmenselijke beslissingen van de stafleden moeten aanhoren en daar nog eens bij dat hun collega's in Brussel Midi niet echt weten hoe het er aan toe gaat in Parijs! We hebben 600km voor niets gedaan vandaag! Kei harde Sales ja! Dank u wel Air France

Nuri Rubio 2 years ago

Negatieve ervaring: Onmogelijk om telefonisch contact op te nemen! Ik heb een hele middag geprobeerd hen te bereiken. Terwijl het normaal gesproken geopend was.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Aaron Robison 2 years ago

Positieve ervaring: Dit is het incheckgebied voor Air France Rail+Flight-tickets en het bevat een *zeer kleine* zithoek direct na het verlaten van de rij, die blijkbaar de "lounge" is - het enige voordeel dat ik zag aan wachten daar in vergelijking met de rest van het station is een iets lagere kans dat je portemonnee of bagage verdwijnt, hoewel er geen winkels of cafés aan dat uiteinde van het station zijn. Het lijkt verder op een zeer kleine incheckrij op een luchthaven. Het bevindt zich aan de zuidkant van het station en is alleen toegankelijk via de Rue de l'Instruction of door naar perron 5/6 te gaan vanuit het hoofdstation en dan met de lift aan de zuidkant van het perron naar de begane grond te gaan.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Henriette Yav 2 years ago

Negatieve ervaring: Zeer teleurgesteld in dit bedrijf, stewardessen en zelfs de service aan boord... We hebben zelfs geen keuze uit het gerecht en ik moest pasta met ratatouille eten. Ik kreeg mijn koffer pas twee weken later, niet eens een voucher om de reizigers te compenseren, laat staan een excuus. In ieder geval, ik zal nooit meer met AirFrance reizen. Jullie verdienen in ieder geval 0 sterren❌️

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Bibo Cher 2 years ago

Negatieve ervaring: Het is hoog tijd om het respect te tonen dat de klanten toekomt. Uw bedrijf is, zo te zeggen, vergelijkbaar met een openbaar vervoersbedrijf, en het zou wenselijk zijn dat u van uw voetstuk afkomt. Uw activiteit beperkt zich tot het vervoeren van mensen van de ene plaats naar de andere.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
NOK 1TA 2 years ago

Negatieve ervaring: De hossessen moeten opnieuw bekeken worden. Maatschappij moet opnieuw bekeken worden. Vliegtuig moet opnieuw bekeken worden. Alles moet opnieuw bekeken worden of misschien is het beter om deze maatschappij te stoppen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Bessa Brahim 2 years ago

Fantastische ervaring: Handiger voor mij

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
DUB AA 2 years ago

Fantastische ervaring: Snelle registratie en bagageafhandeling voor trein/vliegtuig

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Cosmic Casimir 2 years ago

Fantastische ervaring: Uitstekende service, glimlachend! Afhankelijk van het type reis is het mogelijk om uw koffer in te checken, zodat u er geen omkijken meer naar heeft > airfrance zal het in uw vlucht laden! Dit maakt het mogelijk om de incheckprocedure op Charles de Gaulle... of Orly over te slaan!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Dembai Mogode 2 years ago

Positieve ervaring: Zij zijn gastvrij

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Philippe Lefevre 2 years ago

Positieve ervaring: Ontvangst met een glimlach en professioneel. Maar gebrek aan comfort tijdens het wachten.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Asa Sid 2 years ago

Negatieve ervaring: Vreselijk !!!! Een rij van 10 mensen, slechts één loket open om 10:30 uur!!!!! Meer dan 45 minuten wachten!! Slechte service, bijna geen klantontvangst! Teleurgesteld en zeer slechte aankoopervaring.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Xiuqin Wu 2 years ago

Negatieve ervaring: vreselijk, bedrog, bedrog, neem het niet

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Duchesne Sylvie 2 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Daniel Matarasso 2 years ago

Positieve ervaring: Wat een service, opgevangen vanaf Brussel, registratie van personen en bagage, verder niets meer te doen tot de eindbestemming.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Aguerbi Mouhib 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik heb voor het eerst met AirFrance gereisd en het is mijn allereerste reis. Helaas hebben ze op de een of andere manier beide tassen verloren. Het is meer dan een week geleden dat ik het reclamatieformulier heb ingevuld en tot nu toe is er nog niets gekomen. Zelfs als ik ze bel en uitleg hoe frustrerend het is om zo lang te wachten, zeiden ze dat ik geduldiger moest zijn. Ik vertelde hen dat ik een terugbetaling wilde voor de waarde van de verloren spullen en hun reactie was: 'Nadat we je bagage hebben gevonden, kun je een factuur indienen met de bonnen van de kleding die je gaat kopen.' Alles was verder uitstekend, behalve hun klantenservice, dus als je tassen verloren zijn, veel geluk.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Aurore Genicq 2 years ago

Negatieve ervaring: Na 45 minuten wachten om iemand aan de lijn te krijgen, heb ik het opgegeven!!! Wat een respectloze service voor zijn gebruikers!!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jacques Thinsy 2 years ago

Negatieve ervaring: geen antwoord aan de telefoon!!!! Voor het inleveren van bagage, bij de Air France balie, kunnen we voor de plek parkeren of in de omgeving??? Nergens staat iets vermeld!!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Juli 2 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ekaterina Fussinger 2 years ago

Negatieve ervaring: Het bedrijf heeft onze bagage verloren. Niet in staat om deze te volgen, wanneer we de hotline belden, kregen we verschillende informatie over de status, locatie en het laatste commentaar. Volledig onprofessioneel gedrag, geen proactieve communicatie, geen ondersteuning bij het effectief proberen te vinden. Rekening houdend met het feit dat de vlucht die we hebben genomen duur was, en bagagebeheer zeker in de prijs is inbegrepen, zou je moeten vermijden om met de luchtvaartmaatschappij te vliegen. Bederfde vakantie en veel verloren tijd met het achtervolgen van Air France-personeel voor verzonnen antwoorden.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Amie Forges 2 years ago

Positieve ervaring: Persoon is niet altijd vriendelijk en zoekt niet altijd naar een oplossing voor uw problemen met tickets/reizen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Andre Chaidron 2 years ago

Negatieve ervaring: Bagage beschadigd zonder schadevergoeding Vertraging van 4 uur zonder schadevergoeding Service nul

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Barry Ibraheem khalil 2 years ago

Fantastische ervaring: Warme ontvangst

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Frederic LUST 2 years ago

Negatieve ervaring: Het is onmogelijk om telefonisch contact te krijgen met het Air rail-kantoor van Air France op het station Midi in Brussel. Bijna een uur wachten met mooie muziek, maar zonder resultaat. Teleurstellend.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Dominique Mercenier 2 years ago

Fantastische ervaring: zeer vriendelijke persoon maar probleem niet opgelost!!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
danielle nootens 2 years ago

Fantastische ervaring: Ondanks tal van problemen, gerelateerd aan een technisch probleem dat leidde tot een vertraging en een gemiste vlucht. Het personeel op het Zuidstation en op de luchthaven Aimé Césaire was prachtig. Een speciale vermelding voor de bezorger die onze koffer heeft gebracht.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Panagiotis Passias 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke en geduldige mensen

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Filip Lodewyckx 2 years ago

Fantastische ervaring: Prima service!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Xavier Huchet 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer goede ontvangst bij de air&rail balie van Air France Brussel. Zeer gemakkelijke procedure, de bagage wordt verzorgd wat de reis vergemakkelijkt.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Kamel Benrabah 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en uitgebreid personeel. Verdient zes sterren.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Nicolas Schiffers 2 years ago

Negatieve ervaring: Als je niets nodig hebt, ben je op de juiste plek. Het personeel heeft een IQ dat flirten met de buitentemperaturen, gelukkig is het vrij mild voor een oktober maand, en heeft de toniciteit van een oester. Als je het leuk vindt om 30 minuten in de rij te staan voor niets, ga dan vooral door!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Keerthitheja S.C. 2 years ago

Positieve ervaring: Het was een beetje moeilijk om de locatie van deze plek te vinden. Moest veel rond het midi-station lopen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jean-Louis Lamboray 2 years ago

Fantastische ervaring: Snel en leuk

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Thérèse josianne tam 2 years ago

Fantastische ervaring: De klantenservice is aangenaam, vooral de meneer bij de verkoop die zo behulpzaam en vriendelijk is. Hij heeft me enorm geholpen bij de aankoop van mijn individuele ticket, wat voor mij de eerste keer was.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Andrade Ph 3 years ago

Fantastische ervaring:

Viviane Heris 3 years ago

Fantastische ervaring: Bekwaam personeel, geeft goede uitleg

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Thierno 3 years ago

Fantastische ervaring: Het personeel is super gastvrij, de service is onberispelijk, echt waar. Dit is de eerste keer dat ik Air France gebruik, anders ben ik altijd bij Brussels Airlines geweest. Ik kan het je ten zeerste aanbevelen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
pap'Auguy mwan'angoma 3 years ago

Negatieve ervaring: geen duidelijke informatie over mijn pakket tot vandaag.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Mike Pas 3 years ago

Negatieve ervaring: Schandalige klantenservice. Ze hebben onze spullen verloren en aan de telefoon zeggen ze alleen maar onzin. Schande.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Cindy Alemán 3 years ago

Negatieve ervaring: Ik ben eindelijk op mijn bestemming aangekomen na extreme vertragingen om te zien dat... mijn tas was verloren. Ik probeer te bellen om een oplossing te vinden, maar de man aan de telefoon was ironisch, lui en niet in staat om te helpen. Tenminste met al dat geld dat we voor de tickets betalen, huur en train wat serieuze mensen die in staat zijn om een basisdienst te bieden.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Chantal Wabem 3 years ago

Negatieve ervaring: Zeer teleurgesteld in de organisatie van Air France voor de maand juni. Ik had moeten genieten van mijn 10-dagen vakantie, maar ik heb slechts 4 dagen kunnen doorbrengen zonder bagage sinds 29 juni en tot nu toe heb ik geen nieuws en geen vergoedingen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ercilia Trotta 3 years ago

Fantastische ervaring: Super moment! De check-in...

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
hocine oubaiche 3 years ago

Positieve ervaring: Een warm en vriendelijk welkom.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Hakima Taibouni 3 years ago

Fantastische ervaring: uitstekende ontvangst we hebben alles geregeld voor de reis van mijn vrienden

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MHA MHA 3 years ago

Negatieve ervaring: Met zo'n gevoel voor service moedig je aan om zonder jou te zijn.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
nouhoum bouba 3 years ago

Fantastische ervaring: Goede plek

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Djordje Gikic 3 years ago

Fantastische ervaring: Specifieke tijden om in te checken, belangrijk om te weten....

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Faith Ng 3 years ago

Fantastische ervaring: Schrijf normaal gesproken geen beoordelingen, maar wilde een grote dank u zeggen tegen het vriendelijke personeel achter de incheckbalie op Brussel Midi - een dame met een bril en een jonge Rus (denk ik?) jongen. We hebben onze trein gemist (en daarmee ook onze vlucht van Schiphol) omdat er op het laatste moment een wijziging was in de vertrektijd. Ze waren empathisch en behulpzaam. Zeer professionele klantenservice.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
jalloh sulaiman 3 years ago

Negatieve ervaring: Je wordt behandeld als een bediende terwijl ik 1 uur heb gewacht op een ticketwijziging.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Noah 3 years ago

Positieve ervaring: Geweldig bedrijf! Ze serveren heel vroeg eten.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Shahram Vatankhah 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer professioneel en beleefd personeel. Het enige nadeel is dat je lang moet wachten om een agent te ontmoeten, omdat er slechts 2 van de 3 permanent aanwezig zijn.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Françoise moyart 3 years ago

Positieve ervaring: Super vriendelijk, efficiënt personeel. Ik raad Daniel aan.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Moussa YATTARA 3 years ago

Negatieve ervaring: Ik heb altijd gebruikgemaakt van Air France voor privé- en zakelijke reizen en was in enkele gevallen tevreden. Echter, ik heb mijn bagage eenmaal afgegeven bij hun inleverbureau in Brussel Zuid en mijn laptop + Bluetooth-box werden gestolen, ondanks dat de tas op slot was. Er werd geen klantenservice geboden om de beveiligingsvideo's van hun operatie te controleren of om te vergoeden, ondanks meerdere klachten.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Casa Natkin 3 years ago

Fantastische ervaring: La oficina de Air France de la gare de midi siempre sales satisfecho, un servicio de primera como la compañía lo muestra. El personal excelente, en lo personal me atendió una señora muy amables, y profesional. Habla un español perfecto por si necesitan hablan todos los idiomas nacionales más español. Fácil acceso desde el centro en tranvía, metro o caminando. La oficina respeta todas las medidas de seguridad de COVID-19. Limpieza y comodidad asegurada.

Mafe M 3 years ago

Fantastische ervaring: Zondag open om 6 uur! Ik deed mijn incheck en kreeg mijn treinkaartje naar CDG supersnel en gemakkelijk.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Leeiloo Leg 3 years ago

Positieve ervaring: Het is leuk om een Air France ruimte zo toegankelijk te hebben op het Zuidstation. Alle Air France vertrekkende vluchten worden zo beter beheerd. Alleen is de service soms nog te wensen over.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
fanta ingo 3 years ago

Positieve ervaring: De informatie die ik wilde was duidelijk, dus tevreden.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Huguette Vandeuren 3 years ago

Positieve ervaring: Très bon service

D 3 years ago

Positieve ervaring: Die Hotline ist sehr schwer erreichbar. Aber der Kontakt über den FB Messenger war sehr gut und hilfreich. Airfrance hat sich in der Pandemie sehr Kulant gezeigt. Würde wieder dort buchen.

Maribel Franco 3 years ago

Fantastische ervaring: Perfectos

Corentin Kirbiller 3 years ago

Fantastische ervaring: Enregistrement des bagages efficace, très bon service. Un remerciement particulier à l’hôtesse Karine qui nous a aidés à imprimer les documents obligatoires pour notre voyage.

Jean-François Dehalleux 3 years ago

Positieve ervaring: dommage que les trains bxl-cdg ne soient pas tous accessibles car cela génère des attentes de 6H a cdg

Abdelkader K 3 years ago

Positieve ervaring: Ok, dat werkt

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Roger GADEYNE 3 years ago

Positieve ervaring: We zijn goed ontvangen en alles is goed verlopen

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
rene collard 3 years ago

Negatieve ervaring: Het verstuurde ticket was goed, maar Air France heeft het aangepast, waardoor het ticket niet meer in hun systeem staat. De telefoon werkt niet, de site weigert mijn ticket, dus als inwoner van Verviers zal ik naar het spoor moeten gaan om misschien dit probleem op te lossen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
xavier kabore 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik heb zin om vijf sterren te geven, maar voor Un kilos de plus is dat heel moeilijk. Ik denk dat we dit kilo zouden kunnen laten passeren, maar ze hebben gelijk; als alle passagiers meer kilo's hebben, stijgt het vliegtuig niet op. Dus vijf sterren. Ik keur het goed.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst

Laat uw mening over Air France:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Air France verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

3.1 (153)
Eurostar

Eurostar

Zie adres- en contactgegevens
Rue de France - 1060, Brussel
+3224006776
4.6 (5)
DTS-OTC v.z.w.

DTS-OTC v.z.w.

Zie adres- en contactgegevens
Barastraat 87 - 1070, Brussel
02 522 88 90
4.1 (7)
B-Europe International ticket office

B-Europe International ticket office

Zie adres- en contactgegevens
Victor Hortaplein 11 - 1060, Brussel
094353 16681
5 (1)
Car Rental Brussels - Train Station
Car Rental Brussels - Train Station

Car Rental Brussels - Train Station

Zie adres- en contactgegevens
Av. Fonsny 47B - 1060, Brussel
1.7 (11)
Milieustickervoorduitsland.be

Milieustickervoorduitsland.be

Zie adres- en contactgegevens
Pl. Marcel Broodthaers - 1060, Brussel
+3228080190
C'EST LA GARE

C'EST LA GARE

Zie adres- en contactgegevens
Rue Bara 37 - 1070, Brussel
Office Touristique des Cheminots

Office Touristique des Cheminots

Zie adres- en contactgegevens
Rue Bara 10 - 1070, Brussel
+3225228890
4.2 (6)
Chark Voyages

Chark Voyages

Zie adres- en contactgegevens
Veeartsen straat 75 - 1070, Brussel
02 527 09 35
Transportation Directory

Transportation Directory

Zie adres- en contactgegevens
Rue des Vétérinaires - 1070, Brussel
+32485103591
5 (9)
Voyages Regine sprl

Voyages Regine sprl

Zie adres- en contactgegevens
Rue de Mérode 34 - 1060, Brussel
+3225385052
4.4 (40)
Saphir Travel
Saphir Travel

Saphir Travel

Zie adres- en contactgegevens
RUE DE FIENNES 65 - 1070, Brussel
+32478782165
2.1 (24)
Transport Bourak Internationale-Euromed Lines

Transport Bourak Internationale-Euromed Lines

Zie adres- en contactgegevens
Esp. de l'Europe 21 - 1060, Brussel
+3224271711

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in België

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt