
TUI Liège Belle Ile
Informatie over TUI Liège Belle Ile
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 10h-19h
- Dinsdag: 10h-19h
- Woensdag: 10h-19h
- Donderdag: 10h-19h
- Vrijdag: 10h-19h
- Zaterdag: 10h-19h
TUI Liège Belle Ile: Meningen
Fantastische ervaring: Gefeliciteerd aan het team van Tui Liège Belle Ile, en in het bijzonder aan Tom en Marie-Hélène voor het zorgen van A tot Z voor ons geweldige verblijf in het buitenland. Snelheid en professionaliteit met een glimlach. Gefeliciteerd en veel succes voor jullie beiden. Ik zal zeker terugkomen. JPL
Fantastische ervaring: Bedankt aan Marie - Hélène en Tom voor hun professionaliteit. Ze hebben de tijd genomen om het hotel te zoeken dat aan onze criteria voldeed en ons waardevolle adviezen gegeven. Dankzij hen hebben we een geweldig verblijf gehad.
Positieve ervaring: Zeer goed ontvangen (zoals gewoonlijk) een plus met Tom die ons de gewenste vakantie heeft gevonden naast zijn vriendelijkheid bedankt ook voor het mooie woord voor onze 50 jaar huwelijk
Negatieve ervaring: Eindeloze wachttijd, veel te weinig personeel,
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk ontvangen, een gekwalificeerd team dat je zal begeleiden bij het kiezen van je ideale vakantie. Altijd glimlachend en luisterend, ze vragen er alleen om je te helpen de zeldzame parel te vinden. Nogmaals bedankt voor jullie ontvangst en al jullie advies.
Fantastische ervaring: Ontvangst en advies waren top! Tom nam de tijd om ons deskundig te begeleiden. Zijn professionaliteit, goede humeur en zijn aandachtige luisterend oor maakten onze ervaring zeer aangenaam.
Negatieve ervaring: Te vermijden!!! Ik ging naar het kantoor om een online geboekte reis te annuleren en een andere direct in het kantoor te reserveren, omdat dat het gemakkelijkst was. Ik heb meer dan een uur gewacht, alleen om te horen dat mijn situatie te ingewikkeld was en dat ze geen tijd hadden om me te helpen! Een van de dames heeft geprobeerd contact op te nemen met het callcenter en toen ze na 5 minuten geen antwoord kreeg, stuurde ze me weg. Het is schandalig, vooral omdat een van de verkopers meer dan een uur heeft besteed aan het tonen van alle mogelijke reizen aan andere mensen. En dan durven ze hardop te zeggen voor iedereen: 'oh nee, we hebben daar geen tijd voor', je moet het callcenter bellen. Ik was bereid om een reis te boeken voor een bepaalde prijs, maar ze hebben zelfs niet de tijd genomen om me te helpen in mijn situatie. In ieder geval, één ding is zeker: deze mensen zullen me nooit een reis verkopen! We moeten niet vergeten dat het dankzij mensen zoals wij die reizen reserveren, dat deze mensen betaald worden! Volledig onvriendelijk personeel.
Fantastische ervaring: Hele goede en mooie ervaring van een all-inclusive dankzij de superadviezen van mevrouw Humblet.
Negatieve ervaring: Niets te zeggen, gewoon te vermijden...
Negatieve ervaring: Op een dag kwam ik om 18:30 uur terwijl ze om 19:00 uur sluit. Ze hebben me koninklijk weggestuurd. Nauwelijks daarna kwamen 2 verschillende mensen binnen en werden verwelkomd en bediend. Ik heb alles geobserveerd. Wat moet je daar van denken! Er zijn geen woorden!
Fantastische ervaring: Beschikbaar en professioneel personeel. Geeft goed advies... Sinds 1990 reis ik, en dit bureau is het meest bekwaam dat ik heb gezien. Verander niets... NB: De TUI België-app is top
Negatieve ervaring: Geen oplossing voor het probleem gevonden, doorverwezen naar de klachtenservice op de website. Kortom, middelmatige service.
Negatieve ervaring: Annuleringsverzekering is meer dan middelmatig, reservering in maart voor eind juni, begin juni krijg ik een longontsteking die op 18 juni op de spoedeisende hulp eindigt. Geen terugbetaling omdat de ziekte niet stabiel was op het moment van de reservering, maar ik had niets! Mijn medisch dossier zegt dat ik nooit de minste gezondheidsproblemen heb gehad en niets chronisch.. naast de medische kosten ben ik ook het geld voor deze reis kwijt..
Fantastische ervaring: Bedankt aan het Tui-kantoor op Belle-Île voor het redden van mijn vakantie dit jaar dankzij hun toewijding en vriendelijkheid. Ik raad dit kantoor voor 100% aan.
Fantastische ervaring: Ontvangen door twee dames die de tijd namen om ons probleem op een zeer professionele manier op te lossen. Ik raad aan.
Fantastische ervaring: Personeel is top, zeer goed geadviseerd, de beste
Fantastische ervaring: Altijd aangenaam
Fantastische ervaring: Heel mooie winkel om mooie bloeiende planten en bloempotten te kopen, ik raad het iedereen aan.
Fantastische ervaring: Super ontvangst, heel attent... Géraldine heeft perfect op onze aanvraag geantwoord :) We zullen er met gesloten ogen weer naartoe gaan!
Negatieve ervaring: Als ik kon, zou ik het een ster geven! We gingen naar het Tui-kantoor op Belle Île om een vakantie naar Malaga te boeken. We hadden gezien dat er nog plaatsen beschikbaar waren op uw website. Bij aankomst vroeg een dame van een bepaalde leeftijd ons om te gaan zitten met een onaangename houding. Vervolgens vroeg ze welke vakantie we wilden. We legden haar uit dat we naar Malaga wilden gaan, en zij meldde ons dat alles vol was voor de datum van 10 oktober, en zelfs voor de maand oktober was alles vol. We spraken haar dan over een hotel in Malaga, waarop ze ons met een zeer arrogante houding antwoordde: 'maar dat is een 4-sterren hotel', waarop wij vroegen: 'en wat dan nog?' Na dit antwoord zei ze dat we maar bij het Neckerman-kantoor tegenover moesten kijken. Dat hebben we gedaan en daar waren ze veel vriendelijker en gastvrijer. Helaas waren er geen aanbiedingen die aan onze verwachtingen voldeden, dat wil zeggen, vertrek naar Malaga op maandag 10 oktober, vertrek vanuit Luik en terugkeer op 17 oktober. Uiteindelijk hebben we deze reservering bij Tui gedaan via uw website. Dat wil zeggen dat we op 10 oktober naar Malaga vertrekken! U zou deze dame moeten vervangen, want gezien haar gevorderde leeftijd heeft ze er waarschijnlijk genoeg van om te werken, aangezien ze ons vertelt dat er niets meer naar Malaga is zonder zelfs maar te zoeken en bovendien beoordeelt ze mensen op uiterlijk om te zien of ze rijk of arm zijn en stuurt ze klanten naar de concurrent. Het leek echt op de sketch van François Damiens wanneer hij de autoverkoper speelt en de klant naar een andere garage stuurt om een auto te kopen. Echt, dit was de tweede keer dat ik naar dit bureau ging en het was de laatste, bekijk uw personeel met spoed als u geen klanten wilt verliezen.
Fantastische ervaring: Heel goed
Positieve ervaring: Zeer goede service, vriendelijke ontvangst
Negatieve ervaring: Teleurstellend, helaas profiteert u van geen enkel voordeel met het Web. In feite is het personeel traag en denkt alleen maar aan verkopen. Geen respect voor de mens, verschrikkelijke klantenservice. Het is echt niet meer wat het was.
Negatieve ervaring: Reservering voor onze huwelijksreis (en dus voor een bepaalde prijs): gebrek aan informatie, geeft niet aan dat je een paspoort nodig hebt, geeft niet aan dat je niet met kaart kunt betalen, informeert ons niet dat er een belasting betaald moet worden ter plaatse en wanneer we aankomen is er alleen betaling per creditcard (die we niet hebben). Geen enkele betalingsmogelijkheid ter plaatse voor een VDN, ik zeg je niet wat een ramp... Slechte precisie voor het klimaat in deze periode (excursie geannuleerd, regen, enz.). En het ergste van alles is dat we een klacht indienen en in plaats van een mooi gebaar om weer met hen op reis te gaan, wordt ons 100 euro aangeboden ^^ Ga vooral niet daarheen, nog minder voor een huwelijksreis.
Fantastische ervaring: Ja
Negatieve ervaring: nooit meer !!!
Negatieve ervaring: Let op de ontvangst... bovendien van de verantwoordelijke! Een tevreden klant vertelt dit aan 3 mensen, maar een ontevreden klant vertelt dit aan 10 mensen.
Negatieve ervaring: Tui is veel te duur, kies voor Sunweb of Corendon.
Fantastische ervaring: Tui Belle-ile Altijd luisterend naar uw verzoeken. Geeft uitstekende adviezen. En helpt telefonisch bij het invullen van formulieren. Jullie zijn geweldig! Een immense dank P. Destrée
Negatieve ervaring: Schaam u ervoor dat u voor bepaalde bestemmingen 'alleen Nederlandstalige gidsen' heeft en geen Franstalige gidsen. Onze taal past u niet, maar ons GELD past u heel goed!!!
Fantastische ervaring: Service impeccable, rapide et efficace. Merci encore à l équipe
Positieve ervaring: Très bonne accueil du clients et personnel agréable, disponible je recommande !
Fantastische ervaring: Très réactif, merci beaucoup.
Fantastische ervaring: Goede telefonische luistervaardigheid
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring. Te vermijden. We kwamen een dame tegen die duidelijk geen zin had om haar reizen te verkopen... de persoon kon onze zoektocht niet goed inschatten en was onaangenaam. Ze keek op ons neerkijkend neer. Na 10 minuten wilden we de plek al verlaten. De volgende dag werden we met een glimlach en goede humeur begroet door de manager van Neckermann, die in minder dan 30 minuten aan onze vraag kon voldoen! Ik raad aan om direct tegenover bij Neckermann te gaan!
Negatieve ervaring: na 30 minuten op te hebben gehangen, heb ik het opgegeven om iemand aan de lijn te krijgen... covid is geen excuus voor alles.
Negatieve ervaring: 17 minuten wachten, zonder antwoord.... jammer
Positieve ervaring: De juiste openingstijden zijn 10:00 uur en niet 09:30 uur
Laat uw mening over TUI Liège Belle Ile:
TUI Liège Belle Ile verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren



WESTERN UNION / RIA TRANSFER / MONEY GRAM / CARTE NICKEL ORANGE MONEY

Poincaré Raymond, Agence de voyage


Voyagebleu

TUI Liège Gretry

Amplitours



Voyages, Animations Et Vie Sociale

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.