
Flixbus Gand

Informatie over Flixbus Gand
9000, Gent
Openingstijden
Flixbus Gand: Meningen
Fantastische ervaring: Punctuele reis, de chauffeurs waren vriendelijk, mijn bagage kwam veilig aan. Ik vind het perfect wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding. Ik had twijfels door eerdere recensies, maar het lijkt erop dat ze aandacht hebben besteed aan de feedback en verbeterd zijn, ik hoop dat het niet alleen geluk was.
Fantastische ervaring: Uitstekend
Negatieve ervaring: Er zijn helemaal geen richtingsborden.. er zijn slechts 3 stoelen om te zitten... er is geen binnenruimte...
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring, de bus vertrok te laat uit Parijs. Onderweg stopten we bij een snelwegrestaurant waar zoveel drukte was dat ik alleen maar naar het toilet kon gaan, er waren eindeloze rijen waardoor we geen koffie of iets om te eten konden kopen. De bus heeft slechts één keer gestopt bij een tankstation in San Sebastián tijdens een rit van twaalf uur. We stopten een keer bij het snelwegrestaurant en de tweede keer in Spanje, in San Sebastián. We zaten daar zonder avondeten, zonder water, zonder frisdrank en konden niet naar het toilet omdat de bus zeer onhygiënisch was en stonk, wat je niet kon gebruiken. Toen ik de chauffeur vroeg wanneer hij bij een tankstation zou stoppen, zei hij dat het in Spanje was omdat de tankstations gesloten waren. We kwamen met vertraging in Madrid aan en bovendien werden de passagiers die naar Badajoz gingen van de bus af gehaald en in een andere bus gezet. Wat me het meeste dwarszat, was dat toen ik de chauffeur vertelde dat in mijn ticket deze verandering niet staat, omdat ik van Gent naar Badajoz reisde en alleen de bus in Parijs hoefde te wisselen, hij begon te schreeuwen, wat me enorm irriteerde. Ik was moe, had urenlang niet van de bus af gekund, had niets gegeten of gedronken, zelfs geen koffie. Toen ik in de andere bus stapte, moest ik weer twee uur wachten van Madrid tot de volgende stop om een koffie te kunnen drinken en naar het toilet te gaan. Deze slechte ervaring zal me twee keer laten nadenken voordat ik met Flixbus reis. Ik veronderstel dat de eigenaren van dit internationale transportbedrijf niet op de hoogte zijn van wat er gaande is. Ik zou willen dat ze actie ondernemen en dat de bus elke 4 uur bij een tankstation stopt zoals de wet voorschrijft. De chauffeurs zouden niet buiten bij een open tankstation moeten wisselen waar je snel iets kunt kopen om te eten en te drinken, en dat we niet worden gedwongen om niet te stoppen omdat ze de deuren van de bus niet eens openen voor de wissel. Het is triest om te zien dat sommigen van hen de reizigers zo slecht en met veel superioriteit behandelen.
Negatieve ervaring: De bus was 2 uur te laat. Aangekomen op mijn bestemming 3 uur te laat.
Fantastische ervaring: Het was gemakkelijk te vinden en er was een bank om droog te blijven van de regen. Het is ook misschien 2 minuten van de trein, dus dat is gemakkelijk.
Fantastische ervaring: Beschikbare parkeerplaatsen, veilig en dicht bij de damport
Negatieve ervaring: Niets daar. Koud, hongerig en geen toilet. Een dak zou fijn zijn.
Fantastische ervaring: Goede verbinding tussen Gent en Rotterdam. Uitstekende chauffeur die ons snel en veilig reed.
Negatieve ervaring: There is absolutely nothing here. The bus stopped at an empty parking lot in which there is not even a roof for protecting ourselves from the rain. In the city there are no Ubers or a similar platform. We had to push our luggages to a corner shop and ask to someone to call us a cab. It’s impressive how a so-called “big city” does not have even a bus station, or at least a roof…
Laat uw mening over Flixbus Gand:
Flixbus Gand verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren


Zuiderhuis

Coconut Travel



Gs Connections Bvba

IB Travel


Connections



Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.