Vacansoleil B.V.

Kon. Astridlaan 29, 8200, Brugge
Kon. Astridlaan 29
8200, Brugge
070 21 12 12

Openingstijden

  • maandag: 09:00–17:30
  • dinsdag: 09:00–17:30
  • woensdag: 09:00–17:30
  • donderdag: 09:00–17:30
  • vrijdag: 09:00–17:30
  • zaterdag: Gesloten
  • zondag: Gesloten
Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Vacansoleil B.V.: Meningen

3.1/5 (40 Meningen)
Anita Juhasz 9 months ago

Fantastische ervaring: Top, leveranciers

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vacansoleil B.V.

Bedankt voor de fantastische review die je Vacansoleil geeft Anita. Dat doet ons veel plezier. Fijne dag gewenst. Groetjes, Kim L.

Damien Xhaflaire 1 year ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijke service, de agenten ter plaatse geven je een WhatsApp-nummer om contact op te nemen in geval van nood en wanneer je dit nummer belt, neemt niemand op. De agenten ter plaatse spreken geen Frans, dus je moet zelf proberen de informatie te krijgen. Ze gaven me een tijd voor het uitchecken die ze niet hebben gerespecteerd, dus moest ik meer dan een uur op hen wachten voordat ze eindelijk wakker werden, omdat ze die dag heel moe waren. Het resultaat is dat ik mijn vlucht heb gemist, ik moest een hotelkamer huren, kortom, het heeft me veel geld gekost en ik riskeerde mijn baan omdat ik een dag te laat was. Vacansoleil heeft mijn vakantie verpest!!! Ze zijn onverantwoordelijk en nemen hun fouten niet op, je kunt ze niet bereiken, kortom, absoluut vermijden!!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vacansoleil B.V.

Chère famille Xaflaire, Nous vous remercions sincèrement d'avoir partagé vos expériences avec nous. Tout d'abord, nous tenons à exprimer nos plus sincères excuses pour les désagréments que vous avez rencontrés lors de votre séjour. Votre avis est d'une importance primordiale pour nous, car il nous aide à identifier les domaines où des améliorations sont nécessaires. Nous comprenons à quel point il est crucial de pouvoir contacter nos agents en cas d'urgence, et nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas pu les joindre via le numéro WhatsApp qui vous a été fourni. Afin d'améliorer la communication dans de telles situations, nous tenons à vous informer que nous avons mis en place un numéro d'urgence sur les documents de voyage que nous fournissons à nos clients. Ce numéro vous permettra de nous contacter directement en cas de besoin. Nous prenons vos commentaires très au sérieux et nous souhaitons résoudre cette situation de la manière la plus appropriée. Pour toute réclamation, suggestion ou point d'amélioration que vous souhaitez partager, nous vous encourageons vivement à nous contacter à l'adresse e-mail [email protected]. Cordialement, Kim L.

Chacha Leb 1 year ago

Positieve ervaring: Snelle retour per e-mail, let op dit is een reisbureau geen camping

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Mateusz Rogucki 1 year ago

Negatieve ervaring: Oplichters!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Brenda Vosselman 1 year ago

Negatieve ervaring: Wij verbleven van 5 juli tot 13 juli op camping Fabulous Hu village in Lazio (Italië). Ons verblijf kwam helemaal niet overeen met de foto's op jullie website wat voor ons direct een grote ontgoocheling was. Het verblijf was ook helemaal niet in orde, vuil, kraan keuken kapot, schimmel in de badkamer...meerdere namiddagen/avonden geen water en electriciteit. Op de website staat ook handdoeken inbegrepen, wij waren echter van mening als je een verblijf hebt van 14 dagen dat de handdoeken toch af en toe eens gewisseld zouden mogen worden, maar niets was minder waar, 1 grote en 1 kleine handdoek per persoon voor 14 dagen ! Het enigste positieve was het zwembad, in het weekend wel heel erg druk omdat het zwembad ook toegankelijk is voor de inwoners uit de buurt. Er is ook niemand aanwezig van Vacansoleil om te melden als er iets niet in orde is. Als je naar de receptie ging konden ze ook niet helpen want als je online geboekt hebt kunnen ze niets doen. Wij kunnen ons verblijf dan ook aan niemand aanbevelen... Familie Geldhof-Vosselman Oostende

Vacansoleil B.V.

Beste Familie Geldhof-Vosselman,Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om jullie ervaring op camping Fabulous Hu Village met ons te delen. We willen ons oprecht verontschuldigen dat jullie verblijf niet aan de verwachtingen heeft voldaan.We vinden het zeer spijtig te horen dat de staat van jullie accommodatie niet aan de verwachte normen voldeed. Het spijt ons dat er problemen waren met de netheid en de faciliteiten. We nemen deze kwesties zeer serieus en zullen dit doorgeven aan het management van de camping voor verdere verbeteringen. Is het mogelijk om hierover met ons in contact te komen via https://www.vacansoleil.be/nl/over-vacansoleil/contact/.We begrijpen dat de discrepantie tussen de foto's op onze website en de werkelijke situatie ter plaatse voor teleurstelling heeft gezorgd. We werken voortdurend aan het waarheidsgetrouw weergeven van onze accommodaties, maar begrijpen dat er soms variaties kunnen zijn. Daarom ontvangen we van jullie graag via bovenstaande weg beeldmateriaal van de situatie hoe deze ter plaatse was. Op voorhand bedankt om verder met ons contact te nemen. We waarderen jullie feedback en nemen deze zeer serieus. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om jullie vertrouwen te herstellen en jullie een betere vakantie-ervaring te bieden.Met vriendelijke groeten,Kim L.

mark hoek 1 year ago

Negatieve ervaring: Gek he, dat ze bijna failliet zijn!!! Mensen helpen in problemen Ho maar. Afgelopen zomer € 1000,- door de wc gespoeld. En denk je dat er enig begrip is? Enige vorm van compensatie? Nee ze laten je stikken. Denk 10x na voor je hier gaat boeken. Vacansoleil heeft inmiddels uitstel van betaling aangevraagd

Valerie Butstraen 1 year ago

Positieve ervaring: Goede service campings Frankrijk en Italië

Vacansoleil B.V.

Dankjewel voor deze positieve review en beoordeling. Groetjes, Anne

Fons Moors 1 year ago

Fantastische ervaring: Ruim aanbod aan democratische prijzen

Vacansoleil B.V.

Bedankt voor de 5-sterren, Fons! Tot snel op onze website of één van de campings in ons aanbod. Kim L.

johan ameel 1 year ago

Fantastische ervaring: Vlotte vriendelijke bediening in st Michiels Brugge

Vacansoleil B.V.

Dankjewel Johan, ik breng je complimenten over aan ons team.

Koenraad Georges 1 year ago

Fantastische ervaring: Duidelijke informatie. Niet goedkoop maar wel kwaliteit en dus waarde voor je geld.

Vacansoleil B.V.

Bedankt voor het mooie compliment Koenraad. Met vriendelijke groeten, Emma

Jan Dornez 1 year ago

Fantastische ervaring: Onze reisleider.

Sabrina Vandewiele 2 years ago

Fantastische ervaring: We zijn 10 dagen op de kamping geweest. Met een goed regelement is het heel aangenaam om met de tent aanwezig te zijn. Super

Vacansoleil B.V.

Dat klinkt goed Sabrina. Dankjewel voor deze positieve beoordeling en review. Dat waarderen wij. Tot volgend jaar?! Groeten, Vacansoleil

Philippe Jankowski 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik geef nooit zo'n negatieve beoordeling omdat bedrijven meestal coulant zijn, maar dit ... is het slechtste vakantiebedrijf dat je in België kunt vinden. Let op, ik heb dit nog nooit ergens gezien, eerst boek je online en dan betaal je. In plaats van te reserveren zodra de betaling is gedaan. Ik neem binnen een minuut contact op met de klantenservice, ik kan annuleren voor 30% van de prijs bijna 3 maanden van tevoren?? Een echte oplichterij. Ik raad het niet aan. Ga liever naar Neckermann, TUI, of boek je vakantie zelf - ik vergeleek hun site met de site van de directe accommodatie, het is goedkoper rechtstreeks.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vacansoleil B.V.

Hallo, het spijt ons oprecht om uw teleurstelling te zien. Op het moment van reserveren gaat u uitdrukkelijk akkoord met reserveren met betalingsverplichting. Annuleringskosten worden in een schaal gedefinieerd in onze verkoopvoorwaarden. U heeft de algemene voorwaarden geaccepteerd toen u de reservering maakte. Louise de Vacansoleil.

Katia Dewispelaere 2 years ago

Positieve ervaring: Ok

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vacansoleil B.V.

Beste Katia, we stellen het op prijs dat u uw ervaring met Vacansoleil deelt en komen graag met u in contact over hoe we het de volgende keer nog beter kunnen maken! Groeten, Emma

Tom Carpentier 2 years ago

Negatieve ervaring: Bij het boeken verspringt de datum steeds op de website, daardoor heeft mijn broer extra kosten. Bij Vacansoleil kunnen ze zogezegd niks doen om het op te lossen.

Vacansoleil B.V.

Beste Tom, Kan je ons even contacteren via een privébericht zodat we kunnen bekijken wat er mis is gelopen. Je kan bij het boeken op de website de filter op "0 dagen" zetten zodat je enkel de beschikbaarheden op de datum van uw keuze te zien krijgt. Met vriendelijke groeten, Emma

Joeri Sannen 2 years ago

Negatieve ervaring: Verblijf geboekt in een Bali Chalet bij Camping Seqouia Parc. Pure misleidende reclame, bij Vacansoleil gebruiken ze dezelfde benamingen op hun website als op de website van de camping voor hun verblijven. Echter op de website van Vacansoleil is er geen enkele foto van de verblijven te bespeuren. Op de website van de camping zelf staan er wel afbeeldingen van de Bali Chalet. Zeer ruim mooi verblijf met de nodige privacy. Bij Vacansoleil staat enkel een algemene vage beschrijving van de toestellen die voorzien zijn in de verblijven. Wanneer je ter plaatse komt blijkt dat er slechts 1 Bali Chalet ter plaatse is, en deze is natuurlijk reeds volzet. Vacansoleil beweert dat ze zich enkel moeten houden aan de beschrijving en niet aan de benaming van de verblijven. Naar mijn mening een schoolvoorbeeld van misleidende reclame. Vacansoleil: ZEKER NIET DOEN!!! rechtstreeks bij de camping zelf boeken is mijn advies.

Vacansoleil B.V.

Beste Joeri, Zoals gisteren ook aan de telefoon gemeld is de benaming die wordt gegeven aan de stacaravan afhankelijk van de indeling en van de voorzieningen die aanwezig zijn in de stacaravan. Het spijt ons oprecht dat u in de veronderstelling was een ander type geboekt te hebben. Echter klopt de accommodatiebeschrijving op onze website. U heeft bij ons een Stacaravan Comfort Plus geboekt, en dit is ook het type waarin u momenteel verblijft en voor betaald heeft. De stacaravan die u omschrijft heeft zowel bij ons als op de website van de camping de benaming stacaravan Bali Premium. We wensen u alsnog een fantastisch verblijf en hopen dat u er een heel leuke vakantie van kan maken.

Robrecht De Pauw 2 years ago

Negatieve ervaring: Wij huurden de tipi tent, op camping 'Baia Domizia Village' in zuid-Italië wat best ok was, echter en dit slaat op de camping, elke nacht tot 5.30 s ochtends nachtlawaai van feestende jongeren, alsook een uitstap die gecancelled was zonder ons te verwittigen (sta je daar dan om 7.00 u s morgens na een slechte nachtrust), sorry, doe je gewoon niet! Dit is niet ok.

Vacansoleil B.V.

Beste Robrecht,Het spijt ons om te lezen dat je last hebt gehad van geluidshinder tijdens je verblijf. Ik heb zonet jouw reservatie opgezocht maar ik zie dat u met ons rechtstreeks nog geen contact hebt opgenomen. Als we dit tijdens je vakantie hadden geweten dan konden we er bij de camping op aandringen om hier extra aandacht aan te besteden zodat de nachtwaker deze jongeren hier op zou aanspreken bijvoorbeeld. Ook wat betreft je uitstap, is dit uiteraard niet fijn. Deze werd ter plaatse geboekt, dus we hebben weinig zicht op wat er precies is gebeurd. U mag steeds contact met ons opnemen indien u dit graag verder wenst te bespreken. Met vriendelijke groeten, Kim

Chieljan Lobbestael 2 years ago

Positieve ervaring: Top locatie , vriendelijk personeel op een boogscheut van mooie historische sites Propere stacaravan met alle comfort

Vacansoleil B.V.

Wat een prachtige foto's Chieljan. Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van de vakantie. We zullen jouw complimenten ook zeker overmaken aan het personeel. Groetjes Emma

Ismail Achter 2 years ago

Fantastische ervaring: Super organisatie

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vacansoleil B.V.

Hallo Ismael, we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze diensten. We hopen dat je de tijd van je leven zult hebben tijdens jouw volgende Vacansoleil-vakantie.

Ken Vanaelst 3 years ago

Negatieve ervaring: Grote oplichters opgepast mensen !!! Het hoofdkantoor met de verantwoordelijke zit die persoon ook in Brugge iemand dat het weet ?

Vacansoleil B.V.

Wat jammer om te lezen dat u dit gevoel heeft. Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Stuur ons gerust een contactformulier met de vragen of opmerkingen die u heeft.

Ben Segers 3 years ago

Negatieve ervaring: Wij gingen deze keer omwille van Covid naar een minder verre camping les Dunes in Sables d'Olonne. Zeer slecht Vacansoleil beheer/hulp. Nooit bereikbaar, nooit op de camping gezien, slechts 5 min om de sleutel af te geven bij aankomst. Arrogante mensen die zelfs bij ons vertrek niet geïnteresseerd waren in wat er allemaal was fout gelopen! Wij zijn zelf alles moeten gaan uitzoeken. Ons huisje was heel erg vuil bij aankomst dus we hebben een halve dag moeten nemen om erin te kunnen slapen de eerste nacht (zand, haar en rekkers onder het bed); de keukenkasten vol vuil; bestek heel vuil enz...

Vacansoleil B.V.

Beste meneer Segers, eerst en vooral onze excuses dat we hier nu pas op terugkomen. Het is steeds beter om ons rechtstreeks te contacteren, dan kunnen we hiermee onmiddellijk aan de slag en hadden we eventueel iemand kunnen langs sturen. Daarnaast verwachten wij van onze medewerkers een klantvriendelijke en service-gerichte houding. Dit geldt zeker ook voor onze collega's die namens Vacansoleil werkzaam zijn op de camping. Wij vinden het zeer jammer dat u dit blijkbaar anders heeft ervaren en bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.

Annieck Van Rattingen 3 years ago

Negatieve ervaring: Waarschijnlijk haalt deze commentaar " het experiment " niet. Altijd of grotendeels met vacansoleil op vakantie geweest. Deze keer ook geboekt 2 dagen voor vertrek ( ivm corona veilig reizen ). Vertrokken met mobilhome 30 juli 2021 richting Parco delle Piscine in Sarteano / Italië (5 sterren camping, echt zijn sterren waard )om nog enkele dagen vooraf doorheen Italie op nog wat andere Camperplaats of campings. Jammer genoeg krijgen (vrij31/07) wij net voor Ulm een klapband links achteraan waardoor we onze weg niet kunnen verder zetten. Op maandag na gerepatrieerd te zijn( na 26u verblijf op parking vd sleepdienst , zondag thuis) verwittigen wij om 10 u ( eerder niet te bereiken) vacansoleil over ons voorval en vraag of er nog iets korter bij huis in de plaats kan verkregen worden aangezien ons vervoermiddel en woonst vd vakantie gecrasht is. Nee was het antwoord. Volgende keer misschien toch eens bij de concurrentie kijken of die meer begrip kunnen opbrengen. Resultaat.....rijd u nadat u "bijna doodservaring meemaakte " nog maar wederom 1550 km heen en terug nadat de crash u nog vers in uw geheugen zit. Toch bedankt vacansoleil...en wie weet tot nooit meer. Voucher voor een veel mindere vakantie had ik al medelevend gevonden. Grtz Koen

Vacansoleil B.V.

Beste Koen en Annieck, Wat jammer om te lezen en sorry dat we nu pas reageren. Dit is inderdaad geen fijne ervaring. Op onze reisdocumenten vermelden we steeds een noodnummer dat u kan contacteren buiten onze openingsuren. Daarnaast begrijpen we uw teleurstelling, echter dienen wij ook de campings te betalen. Voor dergelijke situaties kan u beroep doen op de annuleringsverzekering indien deze werd afgesloten. Daar kan je een claim indien. Ze zullen dan bekijken of er een mogelijkheid is om de niet-genoten nachten terug vergoed. We hopen dat u alsnog van de vakantie hebt kunnen genieten.

Michael Van Steenbergen 3 years ago

Fantastische ervaring: Veel aanbod. Goede zoekfunctie. Er zit een degelijke organisatie achter. Aan te raden

Vacansoleil B.V.

Bedankt michael voor uw goede beoordeling. We doen ons best ;-)

Danny Mycek 3 years ago

Fantastische ervaring: Steeds leuk om te boeken bij vacansoleil.

Vacansoleil B.V.

Beste Danny, bedankt voor je mooie review. Hopelijk zien we jou volgende zomer terug op één van de campings.

Mario Van Goethem 4 years ago

Negatieve ervaring: Het duurt lang wanneer sommige prijzen op sta

Vacansoleil B.V.

onze excuses hiervoor. voor sommige campings zijn de contracten iets later tot stand gekomen dit jaar. Inmiddels zijn de meeste echter online. mvg Vacansoleil Team

M 4 years ago

Negatieve ervaring: Al een uur aan de telefoon nog niemand aan de lijn

Vacansoleil B.V.

Beste Maxim, Wat jammer om te lezen dat je vorig jaar zo lang aan de lijn hebt moeten hangen. Je kan bij ons ook steeds een contactformulier invullen met de vraag om teruggebeld te worden. Ik hoop dat je alsnog geholpen bent geweest.

Jo Croiman 4 years ago

Negatieve ervaring: Wegens gezondheid wil ik risico niet nemen om naar Noord Italië te gaan waar het hevig met Covid19 is geweest, via Vacansoleil geboekt. Zwitserland en Oostenrijk ook geannuleerd. Alle locaties maken er geen probleem van, en vragen voor voucher, refund of verplaatsing datum. Vacansoleil houd gewoon het geld, zelfs geen ander voorstel, je bent gewoon je geld kwijt, gewoon schandalig, verstoppen zich achter hun regeltjes doe ze zelf hebben gemaakt en niet wettelijk zijn, eerste en laatste keer via hun, zo raken ze alleen maar klanten kwijt ipv klanten te verzorgen die dan toch maar na een ander gaan want de markt is groot. Geldkloppers zijn het gewoon.

Vacansoleil B.V.

Geachte Croiman,Wij hebben u Google review goed ontvangen. en wensen toch even een en ander te verduidelijken.Wij wensen te benadrukken dat Vacansoleil in deze Corona tijd steeds voldaan heeft aan de wettelijke verplichtingen, dit in tegenstelling tot wat u publiekelijk schrijft.Wij kunnen begrip opbrengen dat dit voor misschien niet steeds heel duidelijk is geweest, ondanks het feit dat wij permanent zo als mogelijk hebben gecommuniceerd. Graag herhalen wij voor u de wettelijke bepalingen die gelden voor alle reisorganisaties in Belgie.Indien de klant , op eigen initiatief, zijn reis annuleert gelden de algemene voorwaarden van Vacansoleil en dienen er annuleringskosten te worden voldaan.Deze annuleringskosten kunnen helaas niet worden terugbetaald noch in voucher worden omgezet.De voucher wordt door Vacansoleil enkel uitgeschreven indien Vacansoleil de reis niet kan uitvoeren wegens niet voorzienbare en niet vermijdbare situaties (Corona Virus):• Er is een negatief reisadvies – in dit geval niet het geval.• De camping of de accommodatie is gesloten als gevolg van de Corona-crisisEnkel in deze gevallen voorziet Vacansoleil een voucher voor de reeds betaalde reisgelden.Deze informatie stond ook heel duidelijk vermeld op onze website bij de “veelgestelde vragen ivm Corona virus”Wij hebben in de hectische tijden van de Corona crisis dagelijks onze “veel gestelde vragen” op onze website correct aangepast.Wij betreuren dan ook het feit dat u ons publiekelijk verwijt geldkloppers te zijn.Directie Vacansoleil Belgie .

kristof verhoeven 4 years ago

Negatieve ervaring: Zakkenvullers en geen empathie voor overmacht. Omwille van ons ziek zoontje geen toestemming verkregen van de professor om op vakantie te gaan in Italië omwille van de covid 19 problematiek. De vakantie dus moeten annuleren we hebben een annuleringsverzekering dus deze aanschrijven zeiden ze. Zelfs met medische verklaring werd ons verteld dat deze de annulatie niet dekt en wij dus onze centen kwijt zijn. met andere woorden zij geld op de rekening, de verzekeraar en wij geen geld geen vakantie mooie maatschappij dan nog een antwoord krijgen da je u maar zwaarder moet verzekeren als je een ziek kind hebt zo'n organisatie mag onmiddellijk failliet gaan deze tijden wij hebben ook een zaak en annulaties gekregen maar onze klanten hebben niets moeten betalen als ze niets hebben ontvangen.

Vacansoleil B.V.

Geachte Heer VerhoevenWij hebben u Google review goed ontvangen en wensen toch even een en ander te verduidelijken.Wij wensen te benadrukken dat Vacansoleil in deze Corona tijd steeds voldaan heeft aan de wettelijke verplichtingen, dit in tegenstelling tot wat u publiekelijk schrijft.Wij kunnen begrip opbrengen dat dit voor misschien niet steeds heel duidelijk is geweest, ondanks het feit dat wij permanent zo als mogelijk hebben gecommuniceerd. En uiteraard hebben wij begrip voor uw persoonlijke situatie, echter moeten wij ook onze wettelijke verplichtingen nakomen.Indien de klant , op eigen initiatief, zijn reis annuleert gelden de algemene voorwaarden van Vacansoleil en dienen er annuleringskosten te worden voldaan.Indien u een annuleringsverzekering bij ERGO via Vacansoleil heeft afgesloten kunnen deze annuleringskosten eventueel worden gerecupeerd via de verzekering, doch enkel indien dit binnen de polisvoorwaarden valt. Deze polis wordt op het moment van de boeking aan de klant overgemaakt. Het is echter de verzekeringsmaatschappij ERGO die onafhankelijk van Vacansoleil beslist of de klant al dan niet in aanmerking komt voor terugbetaling. ERGO doet dit uiteraard op basis van de polisvoorwaarden.De polisvoorwaarden zijn ook duidelijk consulteerbaar op onze website.Deze annuleringskosten kunnen helaas niet worden terugbetaald noch in voucher worden omgezet.Vacansoleil heeft inzake annuleringskosten ook zijn verplichtingen uit te voeren ten aanzien van de camping-partners.Een voucher wordt door Vacansoleil enkel uitgeschreven indien Vacansoleil de reis niet kan uitvoeren wegens niet voorzienbare en niet vermijdbare situaties (Corona Virus):• Er is een negatief reisadvies – in dit geval niet het geval.• De camping of de accommodatie is gesloten als gevolg van de Corona-crisisEnkel in deze gevallen voorziet Vacansoleil een voucher voor de reeds betaalde reisgelden.Deze informatie stond ook heel duidelijk vermeld op onze website bij de “veelgestelde vragen ivm Corona virus”Wij hebben in de hectische tijden van de Corona crisis dagelijks onze “veel gestelde vragen” op onze website correct aangepast.Wij betreuren dan ook het feit dat u ons publiekelijk verwijt zakkenvullers te zijn.Directie Vacansoleil Belgie .

lutgarde milloen 4 years ago

Positieve ervaring: Camping Bertrix is een prachtige plek met veel groen, een mooie locatie, de volledig uitgeruste en aangenaam gemeubileerde chalet, de plek is erg schoon met veel mogelijkheden voor kinderen, een warme ontvangst en het personeel is zeer luisterend en huisdieren zijn welkom! jammer dat het weer niet mooi was, anders is het ZIEN en HERZIEN.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vacansoleil B.V.

Bedankt voor uw positieve reactie. Vacansoleil

Gerard D. 4 years ago

Fantastische ervaring: Uitstekend verblijf van 2 weken op camping de Dune Fleurie in Quend in een comfortabel en zeer schoon mobilhome! Gemakkelijke toegang tot de faciliteiten. Zeer vriendelijk personeel dat helpt waar nodig. Ik ga terug!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vacansoleil B.V.

Gerard, bedankt voor je mooie reacties. Kunt u ons vertellen op welke camping u heeft verbleven?

Bonaventure Uwimpuhwe 4 years ago

Positieve ervaring: Een uitstekende omgeving. De directie is luisterend en zeer responsief. Het speelpark is goed uitgerust. Ideale omgeving voor gezinnen met kinderen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vacansoleil B.V.

Goedemorgen,Wij zijn blij dat u een goed verblijf heeft gehad. Op welke camping heeft u verbleven? Met vriendelijke groet, Louise de Vacansoleil

Chantal Dansercoer 4 years ago

Positieve ervaring: Supercontent van alle gedane reizen, overal in Europa.

Vacansoleil B.V.

bedankt voor uw leuke review. we doen steeds ons best voor tevreden klanten. mvg Vacansoleil Team

Nathalie B 4 years ago

Fantastische ervaring: Mooie beplantingen & verzorgde zwembaden. Nieuwe caravan. Zowel airco als verwarming aanwezig. Supermarktwinkeltje met meerdere keren per dag vers gebakken baguette. Vriendelijk campingteam.

Vacansoleil B.V.

Hoi Nathalie, bedankt voor je beoordeling. Kun je ook nog even vermelden op welke van onze campings u verbleven heeft? Met vriendelijke groeten, Emma van Vacansoleil

guidon xavier 4 years ago

Fantastische ervaring: Camping Dune Fleurie in Quend, Frankrijk is geweldig, er is van alles voor de kinderen en elke dag zijn er activiteiten. Bedankt aan Vacancesoleil dat we deze camping hebben leren kennen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vacansoleil B.V.

Bedankt voor uw positieve reactie. Vacansoleil

Veerle Van Damme 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer ruime plaatsen en super verzorgd sanitair

Vacansoleil B.V.

Beste Veerle,Fijn om te lezen dat jullie een goede vakantie hebben gehad! Naar welke camping zijn jullie geweest?Groetjes, Emma van Vacansoleil

Mireille Van Hecke 4 years ago

Fantastische ervaring: Betrouwbaar boeken. Je krijgt wat je op de website leest. Reeds vijf maal geboekt steeds tevreden.

Vacansoleil B.V.

Beste Mireille, bedankt voor deze mooie beoordeling. Dit motiveert ons om onze service op deze manier verder te zetten. Mvg directie Vacansoleil

Maria Armida Dail 4 years ago

Positieve ervaring: Heel vriendelijk,als je vragen hebt helpen ze jou met veel plezier en altijd aangenaam persoon als je belt.

Vacansoleil B.V.

bedankt voor uw leuke review . we geven dit zeker door aan ons (gemotiveerd) contact center team. Mvg Vacansoleil Directie

Sandra Ruytings 5 years ago

Negatieve ervaring: het waterpark is zeker aan te raden, (geen verwarmd bad voor babay's) , de activiteiten zijn zeer beperkt toegankelijk, animatie is niet in het NL, beperkte producten zowel in eten als in drank, ligt bovenop een berg dus klimschoenen zeker meenemen, het restaurant is niet aan te raden,

Vacansoleil B.V.

Beste Sandra,Bedankt voor uw review. Naar welke camping zijn jullie geweest?Groetjes, Emma van Vacansoleil

Thomas beuls 5 years ago

Positieve ervaring: Mooie camping. De plaatsen aan het zwembad zijn beperkt en de frituur is heel duur voor wat je krijgt.

Vacansoleil B.V.

Bedankt voor uw reactie.

Caroline van der vieren 5 years ago

Negatieve ervaring: Zie alles goed na want je bedrogen uit. Wij gaan naar Frankrijk kijk of de caravan een airco heeft staat op de site van wel we boeken. Komen hier aan en ja hoor geen airco 43 graden hier we gaan kapot van de warmte. Ga horen waar onze airco is en ja dat is een fout op onze site een fout. Hier zitten we dan ik vind dit niet kunnen. We hebben altijd leuk gereist en mooie campings gezien. Maar nu zal ik nooit meer boeken met hun want nu willen ze hun gelijk nog halen ook. Vreselijk

Vacansoleil B.V.

Geachte Mevrouw Van der Vieren, zoals onze sales & customer service u reeds reeds beantwoord heeft , zijn op de camping Le Pommier geen stacaravans met airconditioning . Dit staat ook niet aangegeven op onze website bij de beschrijving van de accommodaties. Op Le Pommier zijn er wel Serengeti tenten die over airco beschikken, vandaar dat er bij de beschrijving van de camping algemeen een pictogram staat met het logo van airco, wat aangeeft dat er bepaalde accommodaties zijn met airco. Het airco pictogram staat dan ook niet op onze website bij de stacaravans maar wel bij de Serengeti tenten. Vacansoleil werkt al jaren op deze manier en wij hebben daar nooit of zelden problemen mee. Deze regeling is trouwens op meerdere campings van Vacansoleil het geval . Het spijt ons dat u dit verkeerd heeft geïnterpreteerd. Wij hopen dat u desondanks dit toch heeft genoten van uw vakantie in Le Pommier. Mvg Directie Vacansoleil België

Laat uw mening over Vacansoleil B.V.:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Vacansoleil B.V. verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

4.8 (32)
Cruisemarkt.eu
Cruisemarkt.eu

Cruisemarkt.eu

Zie adres- en contactgegevens
Kon. Astridlaan 29 - 8200, Brugge
+3250641395
Reizen 't Houtland

Reizen 't Houtland

Zie adres- en contactgegevens
Kon. Astridlaan 170 - 8200, Brugge
050 72 06 80
4.5 (15)
Westtoer

Westtoer

Zie adres- en contactgegevens
Koning Albert I-laan 120 - 8200, Brugge
050 30 55 00
Kohola Times

Kohola Times

Zie adres- en contactgegevens
Torhoutse Steenweg - 8200, Brugge
0472 43 47 83
4.8 (6)
Atlassib Belgium

Atlassib Belgium

Zie adres- en contactgegevens
Koning Albert I-laan 46 - 8200, Brugge
050 71 60 53
3.6 (151)
Flixbus

Flixbus

Zie adres- en contactgegevens
N342 115 - 8200, Brugge
085 888 1843
4.7 (19)
Book and Go

Book and Go

Zie adres- en contactgegevens
Gistelse Steenweg 432 - 8200, Brugge
050 39 20 00
OZ Reizen

OZ Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Gistelse Steenweg 294 bus 1 - 8200, Brugge
050 34 40 64
Uniglobe Worldwide Travel

Uniglobe Worldwide Travel

Zie adres- en contactgegevens
Gistelse Steenweg 437 - 8200, Brugge
5 (1)
Maria Heirman

Maria Heirman

Zie adres- en contactgegevens
Canadaplein - 8200, Brugge
0468 20 12 01
3.6 (9)
Boone Travel

Boone Travel

Zie adres- en contactgegevens
Torhoutse Steenweg 16 - 8200, Brugge
050 34 28 06
4.7 (33)
Getflights - Groupflights

Getflights - Groupflights

Zie adres- en contactgegevens
Gistelse Steenweg 676 - 8200, Brugge
050 66 16 16

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in België

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt