Flixbus
Informatie over Flixbus
8200, Brugge
Openingstijden
FlixBus:
Met veiligheid en comfort als prioriteit nemen we Je mee naar de door jou gekozen bestemming. Kies Je gewenste busreis uit ons breed netwerk van meer dan 400.000 verbindingen. Onze busreizen gaan niet enkel naar Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Nederland maar ook naar Italië, Tsjechische Republiek, Kroatië en nog veel meer Europese landen maken deel uit van ons busnetwerk. – FlixBus staat voor Je klaar op de juiste plaats en de juiste tijd.
Je buskaartje koop Je online of direct bij de buschauffeur, dit kaartje geeft Je de garantie op een comfortabele plaats in de bus. Goedkope dranken en snacks zijn ook aan boord verkrijgbaar. Dankzij de gratis Wi-Fi op elke langeafstandsbus kan Je gedurende jouw busreis op het internet surfen, films kijken, muziek luisteren of gewoon relaxen en de krant lezen. Door de extra stopcontacten aan boord zorgen we ervoor dat de batterij van Je laptop, tablet of telefoon nooit leeg is.
Sparen met FlixBus: onze buskaartjes zijn niet alleen heel goedkoop en goed voor de portemonnee, de stiptheid en het comfort van onze bussen besparen Je al heel wat moeite en stress. Spaar ook het milieu door te reizen met de bus, een van de meest milieuvriendelijke transportmiddelen met een voorbeeldige CO2-balans.
Meld Je aan voor onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook om ervoor te zorgen dat Je altijd op de hoogte bent en geen FlixBus nieuws mist. Zo ben Jij de eerste die op de hoogte is van onze vouchercampagnes, gratis busreizen en nog veel meer acties.
Flixbus: Meningen
Positieve ervaring: Redelijke prijs. Er zijn twee soorten, één die op meer stations stopt en dat is goedkoper, en een andere die rechtstreeks naar de stad gaat en dat is duurder, maar de tijden kunnen ongeschikt zijn.
Negatieve ervaring: Jammer genoeg na betaling geen bevestiging ontvangen. Gevolg: mochten niet mee naar Amsterdam, waar onze vlucht was. Gelukkig na ettelijke dagen terugbetaling ontvangen. Was heel moeilijk te bereiken.
Positieve ervaring: Zeer vervuilde bussen, het toilet doet het niet, maar het is een goedkope vervoersoptie. Het is beter om de trein te gebruiken en van tevoren te boeken om een goede prijs te vinden.
Negatieve ervaring: VERSCHRIKKELIJK! door een fout perongelijk 2 boekingen gedaan, enkel voor 1 boeking een voucher gekregen, domste klantenservice ooit 10 keer gebeld gemail gechat krijg constant het zelfde antwoord dieven hebben 150€ gestolen van me zonder uitleg of enige bereikbare manier!
Fantastische ervaring: Bine
Fantastische ervaring: Un moyen de transport par excellence
Positieve ervaring: A convenient and cheaper way to travel from a country to another one in Europe. Or from city to city.
Negatieve ervaring: Brugge flixbus otobüs terminali. Etrafta sadece 10-15 tane oturak var. Tren istasyonunun hemen arkasında kalıyor.
Positieve ervaring: Iemand afgezet, Ik heb geen ervaringen met flixbus.
Fantastische ervaring: Zeer goed.
Fantastische ervaring: Punctueel, economisch en redelijk comfortabel.
Negatieve ervaring: In juni 2024 gingen we van Brugge naar Amsterdam. Helaas had de bus 110 minuten vertraging en er was niemand om te vragen naar de reden van de vertraging of hoe lang we zouden moeten wachten. Het heeft absoluut niets te maken met het bus systeem in Turkije. Gelukkig was het mooi weer, maar als het had geregend, was er geen enkele plek om te schuilen. Ik raad je aan je reisplannen te maken met het risico van lange wachttijden en kou bij koud weer.
Negatieve ervaring: De terminal is erg slecht... er is geen goed zitgedeelte, geen toilet, helemaal niets... de bussen zijn erg slecht... maar het wordt gekozen omdat het goedkoper is dan de trein.
Fantastische ervaring: De KTEL van Europa
Fantastische ervaring: Reizen van Parijs naar Brugge in 4 uur 30, zeer praktisch en goedkoop, vertrek op het exacte tijdstip, bus zeer schoon en comfortabel, toiletten aan boord. Concurrentieel ten opzichte van de trein.
Positieve ervaring: Goed zonder meer
Fantastische ervaring: Comfortabele en snelle bussen. Er zijn stopcontacten om telefoons op te laden. Wi-Fi is niet zo goed, langzaam.
Fantastische ervaring: Super ok!
Negatieve ervaring: Flixbus lijkt niets geleerd te hebben van het vreselijke ongeluk in Leipzig. Basel, Zwitserland - 28 april 2024 Flixbus-chauffeur met Belgisch kenteken veroorzaakt bijna meerdere ongevallen met andere bestuurders en rijdt op de snelweg met een te hoge snelheid. De reactie van een bestuurder voorkwam een enorme ongeluk in een tunnel. De buschauffeur stak rond 4 uur 's ochtends de Franse grens over. Het kenteken is bekend en het incident zal bij de lokale autoriteit worden gemeld. @Flixbus, controleer uw e-mail. Ik eis een controle van het opnameapparaat en een verduidelijking of de chauffeur de psychologische en karaktereigenschappen heeft om professioneel passagiersvervoer uit te voeren.
Negatieve ervaring: Wat is er aan de hand met de airconditioning van deze lijn? Reis van Parijs naar Brugge en het was totaal een sauna in de bus ... en nu op de weg van Brugge naar Brussel hetzelfde !!! Alsjeblieft, ze vervoeren mensen en geen vracht!!! Om benzine te besparen verstikken ze ons allemaal!!!
Fantastische ervaring: Onze bus van Brugge naar Brussel vertrok op 25 april 2024 om 08:10 stipt en arriveerde op tijd. We hebben een probleemloze reis gehad. Er zijn geen voorzieningen op het vertrekpunt.
Fantastische ervaring: Ik hou van FlixBus voor mijn reizen... echter sommige van de chauffeurs kunnen chagrijnig zijn
Fantastische ervaring: Station Brugge. Een van de stations waar je alles vindt.
Fantastische ervaring:
Fantastische ervaring: Ze doen hun werk geweldig. Ik heb binnen een week probleemloos 4 landen bezocht. Er is internet op de bussen. Ze vertrekken op tijd en komen op de plaats waar ze moeten zijn op tijd aan.
Fantastische ervaring: Schone bussen met goedkope tickets! Ik heb het in veel landen gebruikt.
Positieve ervaring: Geen mening, heb het niet gebruikt, vroeg om informatie en werd geholpen door een zeer drukke chauffeur, maar ondanks dat hij geen vloeiend Engels sprak, kon hij zich redelijk goed verstaanbaar maken over de gestelde vragen. Misschien heb ik die diensten op een dag nodig.
Negatieve ervaring: Wat een verschrikking, dit is gewoon de bodem. We reisden van Szczecin naar Londen met 3 overstappen, tussen de overstappen 2-3 uur wachten op de bus. In België werden we ergens op een bankje afgezet, zonder enige uitleg, we wachtten 3 uur op de tweede bus van 23:00 tot 2:00 's nachts in de kou. We hebben extra betaald voor de panoramische stoelen op de eerste rij op de tweede verdieping, maar er kwam een eenvloersbus aan, er waren plaatsen achter de chauffeur waar je helemaal niets kon zien en er was geen ruimte voor je benen. Kortom, dit is pure ellende en verschrikkelijk, ik geef het een 1 omdat het niet lager kan, als het aan mij lag, had ik -100 gegeven. En de prijzen voor de tickets zijn belachelijk!
Positieve ervaring: airco deed het niet, toilet niet zo fris. maar alles ging wel op tijd
Fantastische ervaring: Vlot verlopen
Negatieve ervaring: Gemakkelijk te vinden, maar er is geen beschutte plek in geval van regen. En als de bussen bijvoorbeeld vertraging hebben en het regent, ben je helemaal nat.
Positieve ervaring: Aan de kant van het station die niet naar de stad kijkt. Zelfs 's nachts is het bereikbaar via het station. Het stadscentrum is 's nachts rustig maar veilig. Je kunt te voet naar je hotel gaan.
Negatieve ervaring: Een ramp. Een oplichting. Ze verkochten ons een ticket naar Brugge met vertrek om 7.30 uur en om 9 uur was er geen bus en lieten ze ons staan. Bovendien was het woensdag en was het kantoor gesloten, dus we konden bij niemand klaarkomen. En de chauffeurs waaraan we vroegen, schreeuwden gewoon naar ons en belden zelfs niet het bedrijf om onze situatie door te geven. Oplichters!!
Positieve ervaring: Is een hele goede service
Fantastische ervaring: Het was goed. Zeer goede chauffeur.
Negatieve ervaring: We kochten een ticket van Brugge naar Brussel. Op internet was de stationsnaam in Brussel Brussel-Nord, maar de laatste bushalte was Brussel Mid. Totaal verkeerde informatie op de internet ticketverkoop pagina. Teleurstellende ervaring.
Negatieve ervaring: Eerste keer en nooit meer: 50' vertraging. Taxi moeten nemen. Heel flauwe klantenservice: minder dan 2u vertraging betekent geen verhaal. Jammer.
Fantastische ervaring: We waren een beetje nerveus na het lezen van negatieve recensies over de service, maar het was helemaal niet slecht. Ze waren heel stipt en er was geen enkel probleem. De reis was van Brugge naar Amsterdam en alles was perfect.
Fantastische ervaring: Vriendelijke chauffeurs, maar het belangrijkste is dat ze precies zijn als een klok.
Negatieve ervaring: Het is erg moeilijk om het te visualiseren.
Positieve ervaring: Goedkope optie
Positieve ervaring: Een beetje vies
Negatieve ervaring: Iemand heeft mijn bagage uit de bus gestolen en niemand van flixbus heeft me een antwoord gegeven.
Negatieve ervaring: geen plaats om te wachten op de bus als het regent .. laat en niet op tijd
Negatieve ervaring: Ratten!! Ze hebben onze koffer gestolen en wilden er geen verantwoording voor nemen, wees voorzichtig!
Negatieve ervaring: Er is geen vertegenwoordiging van dit bedrijf op de site en je hebt geen ondersteuning in het Spaans voor telefoongesprekken of op de website. Niemand reageert of biedt oplossingen.
Positieve ervaring: Deze halte is niet zo slecht als veel andere flixbus-haltes. Het is eigenlijk goedkoop om met hen te reizen, maar de toiletten en de haltes zijn vreselijk en ze zijn niet zo punctueel.
Positieve ervaring: Het is een leuke optie voor reizigers en het is ook handig.
Positieve ervaring: Charleroi luchthaven-brussel midi/zuid pret 17,7 euro, goede reisvoorwaarden maar erg druk bij het instappen in de bus
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk bedrijf !!!! Iemand heeft de koffer van mijn vriend gestolen en ze reageerden pas na 3 weken met de mededeling 'niemand heeft het teruggebracht'. Natuurlijk niet, want iemand heeft het van de bus gestolen. Ze hadden de camera's kunnen controleren of iets aan mijn vriend kunnen betalen.
Negatieve ervaring: Reizend van Londen naar het noorden van Engeland 's nachts en ze hadden de verwarming niet aan! De bus was ijskoud en ik werd ziek! Vermijd dit! Betaal extra voor een busbedrijf dat tenminste de verwarming aanzet. Ook moeten de buschauffeurs training in klantservice krijgen, ook al heb ik niet direct gecommuniceerd, de buschauffeur leek niet erg professioneel in de manier waarop hij de bus aansprak.
Negatieve ervaring: Ik wou dat ik 0 sterren kon geven. De bus van Londen naar Lille was 12 uur vertraagd. We kregen een minimum van 10 € om uit te geven aan eten en drinken, terwijl we de nacht in de haventerminal in Dover moesten doorbrengen. We kregen verder niets. Mensen miste aansluitingen, moesten alternatieve vervoersmiddelen boeken, en alles wat we kregen was 10 €. Vreselijk. De terugbetalingen voor het hotel dat ik moest boeken (omdat ik door de vertraging gestrand was) zijn nog steeds niet verwerkt, 3 maanden nadat ik voor het eerst contact opnam met de klantenservice. Elke nieuwe e-mail die ik van hen ontvang (die ongeveer 2-3 weken duurt) is van een andere agent, en aangezien ze het blijkbaar niet de moeite waard vinden om het hele gesprek door te lezen, beginnen ze het terugbetalingsproces opnieuw. De slechtste klantenservice ooit. Ik zal hun diensten nooit meer gebruiken. Vermijd alsjeblieft.
Negatieve ervaring: Ik ben momenteel op Bus 814 van Brugge naar Londen, vertrekkende om 12:05 uur op donderdag 13 juli vanuit Brugge. Beide chauffeurs zijn de onbeschoftste mensen die ik ooit heb gezien. Ze zijn zo agressief en niet geduldig met iemand. Ik heb mijn ticket een paar weken geleden online geboekt en extra betaald voor mijn stoel omdat ik extreem ziek word als ik niet op de voorste stoel zit. Toen ik de bus binnenging, zat iemand al op mijn toegewezen stoel waarvoor ik betaald had en beide chauffeurs hebben me aangesproken toen ik probeerde mijn situatie uit te leggen. WAAROM vraagt FlixBus geld voor het toewijzen van stoelen als er geen zijn? Ik zou graag willen horen dat FlixBus uitlegt waarom dit gebeurt en ook wil ik een terugbetaling van de stoelbetaling aanvragen. Dit is de eerste keer dat ik FlixBus neem en ik heb al spijt van hun service. Het FlixBus-bedrijf moet zijn chauffeurs disciplineren.
Positieve ervaring: Goed. Goede locatie. Ik zou meer informatie over de vluchten willen hebben.
Positieve ervaring: Een geweldige alternatieve manier om goedkoper te reizen!! Echter, niet veel ruimte voor je benen en vreselijke plekken om in en uit de bussen te stappen. Wat mij betreft een totale disrespect voor de gebruikers!
Positieve ervaring: Gemakkelijk te vinden. Goede locatie. Dichtbij het treinstation in Brugge en in Den Haag.
Fantastische ervaring: Het beste busbedrijf in Europa; ik heb ze geprobeerd bij al mijn transfers door Europa. Alle bussen komen op tijd aan en vertrekken op tijd. De chauffeurs rijden veilig en nemen de bochten soepel en ik heb nooit het gevoel dat ik in een bus zit. Bovendien is er genoeg ruimte voor je benen.
Fantastische ervaring: Er zijn 2 haltes op de hoek van de parkeerplaats aan de achterkant van het centraal station. De borden zijn klein, maar de locatie is correct.
Fantastische ervaring: Altijd reizen met flixbus. Ik hou ervan om met flixbus te reizen. Daar is alles perfect.
Fantastische ervaring: Buses Always late they most be accurate i will not forget that i wated 1 hour in Brussels for the next ride. It was bad experience.
Fantastische ervaring: Wat een grappige rit. 5 sterren voor de chauffeur.
Fantastische ervaring: Schoon, gemakkelijk te gebruiken en zeer beleefd
Fantastische ervaring: Als je tussen steden reist, raad ik ten zeerste aan om met Flixbus te gaan. We hebben Flixbus gebruikt om van Brussel naar Antwerpen en van Brugge naar Brussel te reizen en hadden beide keren een goede ervaring. De bussen waren schoon en goed onderhouden. En het is echt, echt goedkoop.
Fantastische ervaring: Great experience, very friendly staff and comfortable buses.
Fantastische ervaring: Verhuisde me zeer succesvol tussen steden
Fantastische ervaring: Flixbus 100% altijd op tijd zonder problemen
Fantastische ervaring: Schoon. Goede locatie, naast het treinstation.
Fantastische ervaring: Goestation, hoewel het een beetje ver van het centrum ligt. Houd er rekening mee als je 's nachts of heel vroeg reist.
Fantastische ervaring: Goede locatie, dicht bij het treinstation
Fantastische ervaring: De lijn Brugge-Brussel was geweldig en op tijd. De chauffeur was behulpzaam en aardig. We hadden wifi en opladers.
Fantastische ervaring: Dichtbij het stadscentrum en het treinstation als je een toilet nodig hebt - zeer handig.
Fantastische ervaring: Het station ligt 20 minuten te voet van het stadscentrum.
Fantastische ervaring: Zeer zichtbaar... als je binnen in het station bent, kun je de beveiligingsmedewerkers vragen en zij zullen je gewoon doorverwijzen.
Fantastische ervaring: Het is een goede plek om 's nachts open te zijn en een beetje te kunnen rusten, maar de toiletten zijn betaald, 1 euro.
Negatieve ervaring: Slechtste service..super vertraagde diensten
Positieve ervaring: Zeer efficiënt
Fantastische ervaring: Liefde
Negatieve ervaring: Ze deden er 2 uur over om bij het ophaalpunt te komen.
Positieve ervaring: Goede prijs en service
Positieve ervaring: Zeker de moeite waard voor het geld. Schone bus, goed onderhouden. Had USB-poorten om op te laden.
Fantastische ervaring: Bussen altijd te laat, ze moeten nauwkeurig zijn. Ik zal niet vergeten dat ik 1 uur in Brussel heb gewacht op de volgende rit. Het was een slechte ervaring.
Negatieve ervaring: Ze gaven drie keer de verkeerde coördinaten aan mijn vriend en konden niet op tijd de bus nemen op zijn weg van België naar Londen. Er was ook geen contactpunt opgegeven om te bellen en de locatie te bevestigen.
Negatieve ervaring: Als je met hen reist, zorg er dan voor dat je verzekering hebt. 12 uur met de bus van Amsterdam naar Londen zonder WIFI. Ik werd uitgescholden door de koerier omdat ik vroeg waarom de wifi niet werkte, nadat hij me had genegeerd. Vast in een lift op de veerboot, zodat ik de bus miste, ondanks dat het havenpersoneel paspoortcontroles belde om 5 minuten te wachten totdat ik arriveerde. 250 pond uitgegeven aan een taxi om de bus te halen zodat ik mijn tas kon krijgen. De chauffeurs waren hiervan op de hoogte, maar konden het niet schelen om 10 minuten te wachten om de tas over te geven. Ik wacht 2 weken (!) om te horen dat mijn tas 'verloren' was (waarschijnlijk gestolen door de Poolse chauffeur die geïrriteerd was dat ik om wifi vroeg). Een paar medewerkers in Londen Victoria waren behulpzaam, maar bijna elke andere interactie met het personeel was een miserabele pijnlijke ervaring. Ik zal niet meer met dit bedrijf reizen.
Positieve ervaring: De halte is buiten het station van Brugge en is gemarkeerd met een klein bordje. De bus zelf is comfortabel, heeft airconditioning, WiFi en een USB-poort om je telefoon op te laden. Ze hadden 20 minuten vertraging, maar verder was alles goed. De prijs/kwaliteit is in mijn ogen beter dan de trein!
Positieve ervaring: Leuk idee en goedkoop reizen met de bus. De halte in Brugge is juist aan de kant van centrum.
Negatieve ervaring: Er werd een mail gestuurd dat de rit geannuleerd werd. Er was niemand voor verdere uitleg bereikbaar! Geen communicatie!
Fantastische ervaring: Een van de beste scholen in Qarghayei
Fantastische ervaring: Gentil ,très soignée et du travail professionnels
Positieve ervaring: Nu exista zona de protectie impotriva ploilor
Positieve ervaring: A indicação de localização do lugar de partida do ônibus é bastante confusa para o turista.
Negatieve ervaring: Si pour aller à Bruges, le trajet était correct, le retour fut un vrai périple avec un mauvais chauffeur. Il ne semblait pas bien connaître la route donc le trajet fut plus long notamment sur la zone de Roissy. Aussi, l'accueil à bord ne fut pas top! Il n'a pas signalé les arrêts et même pas de mot d'accueil. Nous avons préféré nous séparer de lui à Roissy alors que notre destination était Bercy.
Fantastische ervaring: Vriendelijk ontvangen. Netjes op tijd.
Fantastische ervaring: Leuke plaats
Negatieve ervaring: Pas paar uur voor vertrek melding gehad dat pcr test nodig was daar ging ons reisje naar Amsterdam
Fantastische ervaring: Uitstekende service. En zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Negatieve ervaring: Chauffeurs en gedrag op de weg is zeer eng
Positieve ervaring: De bus was koud, er was geen stopcontact om op te laden en zelfs geen wifi toen we terugkwamen.
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke ervaring met de buschauffeur en vooral met de man bij de bagage die erg onbeleefd en agressief was. Ik wilde ze gewoon een vraag stellen. Hun antwoord was geen VRAGEN en ze waren aan het schreeuwen. Ik zal nooit meer met dit bedrijf reizen.
Fantastische ervaring: De bus was op tijd
Fantastische ervaring: Let op de routes (zoals N819) en de richting. De plaats is gemakkelijk te vinden.
Laat uw mening over Flixbus:
Flixbus verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren
Atlassib Belgium
Boone Travel
Evelyne Honorez
Frank Devos Reizen
Boottochten Brugge
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.