
TUI Chatelineau

Informatie over TUI Chatelineau
Openingstijden
- maandag: 10:00–19:00
- dinsdag: 10:00–19:00
- woensdag: 10:00–19:00
- donderdag: 10:00–19:00
- vrijdag: 10:00–20:00
- zaterdag: 10:00–18:00
- zondag: Gesloten
TUI Chatelineau: Meningen
Negatieve ervaring: Onbeschoft personeel
Negatieve ervaring: Mijn schoonouders en mijn 14-jarige zoon zijn vanmorgen naar Turkije vertrokken. Mijn schoonouders hebben hun koffers niet opgehaald vanwege een last-minute wijziging van de ontvangstlocatie. Mijn schoonouders zijn daar niet over geïnformeerd. De TUI-vertegenwoordiger ter plaatse was nul komma nul, sprak geen Frans en hielp hen niet. Sinds vanmorgen proberen we hun koffers terug te krijgen. Een 'vriendelijke' dame van TUI van het Cora-kantoor zei duidelijk tegen mij dat mijn schoonouders gewoon een taxi moesten nemen om ze op te halen. Ze zijn 80 jaar oud! Ze zei letterlijk: ze zijn oud en ze hebben zich vergist! Een reis die hen 6000 euro heeft gekost om hun kleinzoon blij te maken, omdat zij zelf 2 kinderen hebben verloren. Wat een empathie van deze medewerker. Om te kotsen!!! Vooral omdat ze medicijnen moeten innemen die zich in hun koffer bevinden. Ik hoop dat de ouders van deze medewerker NOOIT zo behandeld zullen worden.
Negatieve ervaring: Hoe krijg je het voor elkaar om naar buiten te worden gestuurd wanneer je een vakantie wilt boeken? Je hoeft alleen maar naar TUI in de Cora-galerij in Châtelineau te gaan. Het bord op de deur zegt 'Toegang vrij tot 18 uur. Na 18 uur alleen op afspraak.'. Mijn partner en ik komen aan om 17:40. De persoon vraagt ons of we al alle informatie hebben over onze reis, we antwoorden dat we dat hebben, we hoeven alleen nog maar te boeken. Desondanks voelen we dat we ongelegen komen. Ze stellen voor om te gaan zitten en te wachten. Een andere persoon van TUI was al bezig met klanten. Degene die ons ontving, nam haar laptop mee en ging naar de 'achterkamer'... 17:45... 17:50... 17:55... Ze kwam pas om 18:00 weer tevoorschijn en zei dat ze haar werkdag had beëindigd en gaf ons te begrijpen dat we moesten vertrekken omdat haar collega nu alleen was... Dus, we moesten 20 minuten wachten om uiteindelijk te horen dat we moesten vertrekken. Ik had liever gehad dat ze me direct had gezegd: 'Luister, ik ben over 20 minuten klaar, ik heb geen tijd voor jouw vakantie, ga maar boeken bij een andere operator'... dan had ik 20 minuten bespaard... Uiteindelijk zijn we naar TUI in Rive Gauche gegaan waar we heel goed werden ontvangen en waar we onze vakantie binnen 15 minuten hebben geregeld. Het is dus nutteloos om je in de achterkamer te verstoppen terwijl je wacht op het einde van je werkdag uit angst om 3 minuten later klaar te zijn (ten onrechte). En het ergste is dat mijn partner me had gewaarschuwd over TUI bij Cora... ik had naar haar moeten luisteren.
Fantastische ervaring: Altijd goed ontvangen bij het bureau in Châtelet. De dame nam haar tijd om alles uit te leggen en onze reserveringen te maken, wat 1 uur en 45 minuten duurde, en een klein kopje koffie als bonus. Niks te zeggen.
Negatieve ervaring: Voor de personeelswijziging was het top, nu is het onplezierig, onbekwaam, gewoon goed om de euro's te nemen en klaar, rampzalige service, de laatste keer in dit zogenaamde agentschap
Negatieve ervaring: Zeer teleurstellend voor de ontvangst! Ik ben vandaag naar het bureau gegaan om mijn huwelijksreis te boeken. De dame bij de ingang vroeg me met enige minachting om te wachten... buiten! Terwijl de wachtruimte gedeeltelijk beschikbaar was. Het is onbegrijpelijk om zo'n persoon aan de receptie van een bedrijf te hebben. Dus ben ik naar het bureau in Charleroi gegaan en daar was alles perfect!
Negatieve ervaring: Dus waar moet ik beginnen, ik werd verwelkomd door de medewerker van de maand zonder afspraak, maar weigerde me te ontvangen omdat ze administratief werk te doen had. Terwijl het 18:10 is en het om 19:00 sluit. Zoek de fout, ik was gekomen om te reserveren en werd op deze manier afgewezen. Een advies: laat je plek aan mensen die echt willen werken en niet alleen hun uren willen maken zonder iets te doen. Nu ben ik genoodzaakt om ergens anders te kijken. En ik denk dat dit een goede zaak is en ik zal zeker reclame voor jullie maken.
Negatieve ervaring: Om te vermijden, zeer slechte klantenservice, weigerden me twee dagen achter elkaar te ontvangen. Bovendien op zaterdag om 16.00 uur na 30 minuten wachten, vreemd begrip van handel. Vanaf vandaag zal het Sunweb zijn.
Fantastische ervaring: Perfect ok
Positieve ervaring: Vriendelijk personeel
Fantastische ervaring: Altijd luisterend naar onze wensen
Fantastische ervaring: Ik werd verwelkomd met een glimlach door Christelle, super aardig, vriendelijk en doet alles wat ze kan om een gouden vakantie te vinden, bedankt!
Negatieve ervaring: Je moet een ster geven, dat is verplicht, eenmaal dat ze het geld hebben gepakt, is het afgelopen, ze weigeren je te ontvangen of je informatie te geven, het is absoluut noodzakelijk om het personeel te veranderen dat geen respect voor de klanten heeft, na een reservering van meer dan 3000 euro!! Schandalig
Negatieve ervaring: Teleurgesteld in de klantenservice van tui in het algemeen en ik nodig mensen die met hen reizen echt uit om een eenvoudige vergelijking te maken wanneer ze reizen met andere reizigers die via andere bedrijven komen, om zich bewust te worden van de enorme oplichting van de prijs. Bovendien is de service niet op het niveau, we betalen 3 keer de prijs voor dezelfde service als anderen.
Fantastische ervaring: Super aardig
Fantastische ervaring: L'Oklahoma
Fantastische ervaring: Top bureau...zeer goede service
Fantastische ervaring: uitstekende ontvangst, uitstekende service en reactietijd, zinvolle adviezen die aan onze verwachtingen voldoen, speciaal van mevrouw Loubna Boumediane, waarvoor wij haar bedanken voor haar professionaliteit, haar snelle reacties, haar adviezen en haar totale betrokkenheid bij haar werk. We hebben haar trouwens onze volgende verblijf toevertrouwd en zeker ook de volgende die gaan komen. Nogmaals bedankt.
Negatieve ervaring: Personnel désagréable
Negatieve ervaring: Désagréable !
Negatieve ervaring: Aucun aide au client sauf payement
Fantastische ervaring: De vriendelijkheid van de persoon.
Fantastische ervaring: Ik ga al 4 jaar met Tui op vakantie en het is elke keer echt top! De gastvrouwen zijn geweldig! Vaak worden we ontvangen door gastvrouw Loubna of haar collega Sophie, alles is daar! De ontvangst, de luisterbereidheid, de adviezen, de opvolging en de beschikbaarheid! Dat alles met een glimlach. Ze doen altijd hun best om aan onze behoeften en verzoeken te voldoen. Ik beveel dit bureau aan.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke gastvrouwen, goed advies, ze zijn altijd glimlachend en zeer professioneel.
Positieve ervaring: Top ontvangst
Positieve ervaring: Leuk bekwaam
Fantastische ervaring: Sinds meerdere jaren via dit bureau en geen problemen, onze consulente Loubna is altijd aanwezig en glimlachend voor ons vanaf het begin, zij adviseert ons altijd heel goed en spare niet met haar tijd om onze vragen te beantwoorden, ongeacht het moment of het uur, ook in het weekend, aarzel niet om hen te bezoeken voor uw vakantie.
Negatieve ervaring: Ik had een vakantie in Tunesië geboekt die werd geannuleerd, dus met mijn voucher besloot ik een vakantie in België te boeken (meer bepaald bij Center Parcs). Toen ik daar aanklaagde om een reservering te vragen, leek ze haast te hebben dat ik vertrok en zei ze dat we konden gaan, maar dat alles gesloten was. We konden alleen toegang krijgen tot de bungalows (dus het Aquamundo was ook gesloten). Ze bood me niets anders aan en ik ging weg, maar ik kwam terug om te vragen of ze verblijven in Paridaisa aanbieden en ze zei van niet, maar dat ik tickets op 2èmemains moest kopen. Dus antwoordde ik dat het hun geld was dat ze vasthielden. Ze zocht nog steeds niets anders en gaf me een wintervakantiebrochure om thuis te bekijken, terwijl ik zocht naar de zomer. Daarna ging ik naar Tui in Namen om te zien of het waar was dat we geen toegang hadden tot de activiteiten in het Center Parcs, en het resultaat was dat we overal toegang hadden, zelfs tot het Aquamundo, en ik had een geweldige vakantie dankzij hen. Ik vroeg ze zelfs of ze verblijven in Paridaisa aanbieden en dat doen ze. Ik ben erg teleurgesteld in Tui Châtelineau, die waarschijnlijk merkte dat ik jong was en dus niets kon betalen, terwijl oudere mensen voor mij minstens 2 uur zijn gebleven en hun reis kregen. Maar bedankt aan Tui Namen van de engel die me in staat stelde om te vertrekken.
Negatieve ervaring: Ik ben net terug van mijn vakantie geboekt via het bureau tui, nooit meer.... De service bij het bureau in Chatelineau was slecht, slechte adviezen, onvriendelijk personeel dat me duidelijk maakte dat het niet hun schuld is dat er niet genoeg mensen werken. Bij aankomst in het hotel in Egypte zou het normaal gesproken een hotel met activiteiten voor kinderen zijn... ongepast advies, geen opvolging van tui, we hebben tijdens ons verblijf geen contact gehad met tui, behalve om ons betaalde activiteiten aan te bieden. En de kers op de taart, de tui stewardess die helemaal niet professioneel is, ik vind dat ze hun personeel moeten trainen in het omgaan met klanten, totaal gebrek aan professionaliteit, ik mis neckermann...
Fantastische ervaring: Goedkope vakanties die aan mijn verwachtingen voldoen
Positieve ervaring: Aangenaam en vriendelijk
Negatieve ervaring: Ontvangen, als je het zo kunt zeggen, door meneer Xavier, totale teleurstelling, onvriendelijke persoon die absoluut niet op zijn plaats is. Je begrijpt niets van zijn uitleg en hij biedt bestemmingen aan die buiten proportie zijn. Jammer, als dit zo doorgaat met weinig gemotiveerde mensen, zullen ze snel bij Nekerman eindigen, maar niet om dezelfde redenen. Nooit meer!
Negatieve ervaring: Nooit meer, ze zijn leugenaars. Ze zeggen je iets en houden zich er niet aan, dus 2000 euro verloren voor ons, maar jackpot voor hen. GA ZEKER NIET, EN GLAUW NIET WAT ZE ZEGGEN. Als je geen geld wilt verliezen, ga er dan niet heen.
Fantastische ervaring: Wat een positieve ervaring!!! De ontvangst en de vriendelijkheid van het personeel zijn top. Ze luisteren naar de klant en nemen echt de tijd om je zo goed mogelijk te helpen bij het kiezen van de ideale bestemming, de hotelkeuze en de prijs. Ik had een speciale aanvraag en de gastvrouw heeft contact opgenomen met het hotel en me de volgende ochtend, zoals afgesproken, teruggebeld, wat wil je nog meer! Oprecht, ik raad het aan... En bedankt aan het team!
Negatieve ervaring: Geen klantenontvangst, ze brengen hun tijd door met kletsen terwijl de klanten wachten
Negatieve ervaring: Meneer zeer antipathiek, geen hallo, nutteloze wachttijd.
Negatieve ervaring: Nooit meer via dit bureau... Ze hebben fouten gemaakt met vliegtuigboekingen voor een verblijf van meer dan 3000€ in de VS, waardoor mijn verblijf verpest werd... en ze bieden een schamel schadevergoeding van 30€ aan... is er een verborgen camera ofzo... voor mij is Tui nu synoniem met Weggaan!!!
Laat uw mening over TUI Chatelineau:
TUI Chatelineau verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

Gigatour

Jetair Premium Partner Carolo Travel



Voar Brazil Viagens e consultoria


Cindy Travel Concept

Thai Attitude Travel



TUI Charleroi Ville 2

Neckermann Charleroi
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.