
Eurostar

Informatie over Eurostar
Openingstijden
Onze opmerking van TraTraTravel België over Eurostar:
Eurostar biedt een comfortabele en efficiënte manier om van Brussel naar Londen te reizen. De meeste passagiers zijn tevreden over de snelheid en de kwaliteit van de service, met een reistijd van slechts twee uur en een vriendelijke en behulpzame staf.
Belangrijkste sterke punten:
- Snelle en gemakkelijke toegang tot Londen, met één rechtstreekse verbinding vanaf Brussel Zuid.
- Vriendelijk personeel dat helpt bij het check-in proces en eventuele vragen beantwoordt.
- Gratis Wi-Fi beschikbaar tijdens de reis, hoewel er af en toe problemen zijn met de verbinding.
- Schone en ruime treinen die comfortabel zijn voor een aangename reis.
Helaas zijn er ook negatieve opmerkingen:
- De service kan inconsistent zijn, met regelmatig gerapporteerde vertragingen en annuleringen.
- Sommige klanten hebben problemen ervaren met de communicatie over vertragingen en onvoldoende informatie over beschikbare oplossingen.
- In drukke periodes kunnen lange wachttijden en chaos bij de stations voorkomen.
Al met al is Eurostar een populaire keuze voor reizigers naar het Verenigd Koninkrijk, ondanks de uitdagingen die sommige klanten hebben ervaren.
Eurostar: Meningen
Fantastische ervaring: mijn amsterdam - brussel met de eurostar trein & diensten. veel leuker dan Thalys
Negatieve ervaring: 6 uur vertraging op een Parijs-Brussel, niet genoeg water voor alle passagiers in de trein, tegenstrijdige communicatie. Nog nooit zoiets meegemaakt met Thalys.
Negatieve ervaring: Hartstikke prima als alles goed gaat. Ze zijn echter erg slecht als het verkeerd gaat. De website en communicatie is niet actueel, waardoor je niet weet waar je aan toe bent als de trein vertraagd is en je maar staat te wachten op het station. De NS app is een stuk accurater. En als je trein wordt geannuleerd en maar tot Brussel rijdt (26 okt 2024) wordt doodleuk gezegd dat je de ticket maar moet annuleren en opnieuw boeken, voor een veel hogere prijs. Omboeken is niet mogelijk. Zeer slechte service en ook niet te begrijpen.
Positieve ervaring: Een handige en grote terminal voor het inchecken van passagiers die naar Londen en verder gaan. Zeer mooie en competente service, heldere en ruime kamer. Er zijn veel winkels, restaurants en cafés op het station.
Negatieve ervaring: Afgrijselijk. Chaotisch. Vreselijk wifi.
Negatieve ervaring: Wat een ongelofelijke bende is het bij Eurostar. Ik pak de volgende keer het vliegtuig naar Parijs.
Negatieve ervaring: We betalen voor de upgrade naar de eerste klas (standaard premier) en dachten dat we wat snacks zouden krijgen, maar het lijkt erop dat alleen (hun businessclass) dat krijgt, terwijl Google op de eigen FAQ-pagina van Eurostar laat zien dat standaard premier inderdaad een lichte maaltijd heeft. De wifi is ook nauwelijks bruikbaar, uiteindelijk moet ik mijn eigen datagebruik terug inschakelen.
Positieve ervaring: Behalve de overstap op Brussel met de bagage en security check was alles prima.
Negatieve ervaring: Ik hou van treinen, het is een geweldige alternatieve manier om door Europa te reizen in plaats van met het vliegtuig. Maar Eurostar moet echt zijn zaken op orde krijgen. Ik ben een frequente gebruiker en reis regelmatig naar zowel het VK als Nederland. In de afgelopen maanden heb ik overal problemen ondervonden. Vandaag was mijn trein overboekt (hoe kan dat gebeuren?) en veel passagiers werd gevraagd om ofwel op de wachtlijst te komen of de volgende te nemen; ik koos voor de laatste. Helaas had die trein een enorme wachtrij buiten en vertrok hij meer dan 20 minuten te laat. Kom op Eurostar, krijg je zaken op orde.
Negatieve ervaring: Slechte ervaring deze keer op St Pancras. Enorme rijen binnen en buiten het vertrekgebied. Absoluut chaos. De trein vertrok uiteindelijk 30 minuten te laat, wat de vervolgreisplannen in de war heeft gestuurd. Meer personeel is duidelijk nodig. Het kan alleen maar erger worden met de nieuwe regels die binnenkort ingaan. Misschien moet ik alternatieve reisarrangementen overwegen als dit opnieuw gebeurt. Echter, perfect op de terugreis vanuit Brussel - misschien is enige begeleiding van onze buitenlandse partners nodig?
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk wifi, onmogelijk om tijdens beide reizen te werken.
Positieve ervaring: Van de Eurostar op zich ben ik tevreden maar als men naar Londen reist voor slechts 1 dag dan weegt een aangekondigde vertraging van 50 minuten erg door. Van mijn geplande agenda moet ik in Londen al heel wat laten vallen en dat betreur ik ten zeerste. Dat moet toch echt veel beter kunnen.
Negatieve ervaring: Als je een hele trein vanuit Parijs naar Amsterdam vertraging laat oplopen, om te wachten op de vertraagde trein uit Frankfurt in Brussel-Zuid, ben je wat mij betreft de weg wel helemaal kwijt. Dat andere mensen vervolgens hun aansluitingen missen is blijkbaar van ondergeschikt belang.
Negatieve ervaring: De slechtste klantenservice waar ik tot nu toe mee te maken heb gehad. Mijn trein werd geannuleerd, wat gebeurt, maar mijn tickets in de app werden ook niet beschikbaar. Ik vroeg bij de informatie of ik kon overstappen naar de volgende trein en waarom de tickets als niet beschikbaar werden weergegeven. De reactie van de medewerker bij het informatiepunt was gewoon: 'Niet mijn probleem, luister naar de aankondigingen'.
Fantastische ervaring: Altijd wel een reden om te reizen.
Negatieve ervaring: 30 minuten vertraging waardoor ik mijn aansluiting mis en ik zelfs geen Eurostar kan nemen om de vertraging in te halen!
Fantastische ervaring: Een echte aanrader
Negatieve ervaring: Een hebzuchtige treinmaatschappij die overprijsde tickets verkoopt, die zich niet bekommert om klanten en die de liften op Saint Pancras niet repareert. Een bedrijf waar in de Lounge muizen stilletjes over de vloer van de Eurostar carte Blanche lounge in Brussel rennen, die ongezond voedsel verkopen dat duur is als goud en toiletten en het station vies achterlaten! Een bedrijf dat na covid veel treinen heeft geschrapt en niet in staat is om de minimale kwaliteit en hygiëne te bereiken die je mag verwachten. Analyseer de vuiligheid van het treinloper en de stationvloer in een laboratorium! Ik zal niets zeggen over het gebrek aan hygiëne van de toiletten, maar WC's en prullenbakken worden niet bij elke reis geleegd, dus als je 's middags of 's avonds reist, zal je coupé vol rommel zitten met overvolle prullenbakken. Goede reis! Verder, als je in Euros betaalt in de treinbar, zul je opmerken dat de prijs hoger is dan wanneer je in GBP betaalt. Zo hebzuchtig... Alles voor de winst van hun aandeelhouders, van wie de meesten ook geen Europeanen zijn. Vuur het management van Eurostar !!!
Negatieve ervaring: Ik wou dat ik van dit bedrijf kon houden, dat doe ik echt, maar ze zijn gewoon een grap. 3 van de 5 reizen zijn problematisch, of het nu gaat om annuleringen, vertragingen, fouten. Veel van hun werknemers helpen ook niet veel om de situatie te verbeteren, respectloos, veeleisend, het is vermoeiend. Ik hoop echt dat een nieuw bedrijf hen kan uitdagen op hun routes, maar goed, ze hebben zelfs Thalys overgenomen, dus… de hoop is laag.
Negatieve ervaring: Slechtste klantenservice ooit! Tijdens een ongeplande staking waren ze onredelijk als het ging om het ophalen van kosten.
Negatieve ervaring: Ik geef normaal geen beoordeling, maar nu zitten we vast in de trein, ik verveel me, kusjes voor degenen die deze beoordeling zullen zien. Als je je afvraagt of je slechter kan maken dan de SNCB en de SNCF, weet dan dat Eurostar in dit opzicht is geslaagd. Hoed af!
Negatieve ervaring: Onvriendelijk personeel, Niet vriendelijk voor mensen met een handicap.
Negatieve ervaring: Trein geannuleerd na meer dan 3 uur wachten. We staan om 23.00 uur op het Centraal Station zonder oplossing om naar huis te gaan. Het enige dat Eurostar ons biedt, is om onze reis gratis opnieuw te plannen (logisch, aangezien we de trein niet konden nemen). Geen vergoeding voor de wachttijd, de terugreis naar huis en de eerste hotelovernachting waar we geen gebruik van konden maken. Wanneer ik contact opneem met de klantenservice krijg ik geen uitleg en ze beperken zich tot het antwoord 'wij vergoeden deze kosten niet'. Zeer teleurgesteld.
Fantastische ervaring: De gemakkelijkste manier om naar het VK te reizen. De trein is zeer comfortabel en brengt je in slechts twee uur van Brussel zuid naar Londen St. Pancras. Gratis wifi is beschikbaar tijdens de hele reis. Bij het vertrek heb je al de grenscontrole doorgemaakt, dus wanneer je op je bestemming aankomt, kun je onmiddellijk gaan. Beide stations hebben een gemakkelijke manier van inchecken en het personeel is zeer vriendelijk als je een vraag hebt. Het inchecken en de grenscontrole verlopen zeer soepel en in een mum van tijd ben je klaar om aan boord te gaan, wat extreem snel gaat; binnen 20 minuten zijn de 18 wagons geladen en klaar om te gaan. Aan boord zijn er twee cafewagens waar je een snack of een drankje kunt kopen, tenzij je een business premier ticket hebt, dan serveren ze ook aan je stoel. Mocht er iets veranderen met je zitplaatsen, raak dan niet in paniek; bij het inchecken krijg je automatisch een nieuw ticket.
Fantastische ervaring: Hoe slecht kan het zijn in 2 uur?
Fantastische ervaring: Ik hou van de Eurostar - het is stipt, schoon en goed georganiseerd. Het personeel is ontzettend attent en behulpzaam, en dit geldt voor iedereen van inchecken, aan boord en afstappen.
Negatieve ervaring: moeilijk uit te leggen, maar het was de slechtste van de pre-kerst reiservaringen die ik ooit heb gehad, want terwijl we door de check-in en de paspoortcontrole gingen, gaven ze onverwacht een staking aan om 11:11 in de ochtend. Om het kort te maken, alle treinen zijn geannuleerd, geen alternatieve manieren om van Brussel naar Londen te komen. veel extra kosten en 16 uur reis naar huis (in plaats van 2 uur). tijd om het businessmodel te heroverwegen, want het huidige Eurotunnel businessmodel is totaal onredelijk en onbetrouwbaar.
Positieve ervaring: Niet veel aan de andere kant van de veiligheidscontroles. Nog steeds niet stoppen in Ashford of Ebbsfleet, wat minstens £40 en een uur toevoegt aan de standaardprijs/reistijd... Echt jammer, want de faciliteiten zijn er klaar voor om te worden gebruikt. De treinen zelf zijn echter mooi!
Negatieve ervaring: Onvriendelijk, niet-onderhandelbare beleidslijnen. Zeer onbeleefd tegen gasten.
Positieve ervaring: Het is OK, ik bedoel dat het verreweg beter is dan luchtvervoer. Wat betreft de reistijden van punt naar punt is het veel sneller omdat het niet routinematig vertraging heeft en de paspoortcontrole is uren sneller (dan Brussel Airport).
Negatieve ervaring: Zo traag, waarom?
Fantastische ervaring: Het is geweldig En praktisch Top punctueel Het is een beetje duur
Negatieve ervaring: Erger dan de SNCF en de SNCB samen is een uitdaging op zich, maar EUROSTAR is daarin geslaagd! Treinen zijn te vaak vertraagd of geannuleerd. Er wordt geen alternatief aangeboden, het is gebruikelijk om een extra treinticket te moeten betalen zonder enige hoop op terugbetaling van hun kant. Klantenservice is van het niveau van een low-cost maatschappij, besteed je tijd niet aan het gebruiken van hun online contactformulier, ze antwoorden nooit! Als je het leuk vindt om 1,5 uur aan de telefoon door te brengen in een poging om de klantenservice te bereiken, aarzel dan niet om contact met hen op te nemen. Eerlijk gezegd te vermijden.
Negatieve ervaring: Ik reisde met mijn partner van Brussel naar Amsterdam en we boekten met Eurostar om milieuvriendelijker te zijn. Er was een fout bij onze ticket aankoop op hun site en ik moest opnieuw beginnen. Het systeem heeft ons dubbel aangerekend. Toen we contact opnamen met de klantenservice, zou men de dubbele boeking niet terugbetalen omdat dit binnen 7 dagen voor de reis viel. Zelfs toen er 2 extra tickets in het systeem stonden voor dezelfde klanten. De klantenservice medewerker met wie we spraken, zou ons niet doorverbinden met haar manager, omdat 'ze dezelfde toegang in het systeem hebben' en 'zij toch niet zouden antwoorden'. We hoorden echter de manager haar aanmoedigen om me naar een e-mail te duwen, wat ze op de callcenter zou beschuldigen - wat mogelijk is, als iedereen dezelfde situatie heeft. Het was een zeer teleurstellende ervaring. Het is triest om te denken dat Eazy Jet de helft kost en betere klantenservice zou hebben.
Negatieve ervaring: Zoals gewoonlijk heeft Eurostar weer niet voldaan aan de verwachtingen. Vertragingen, goedkope lounge, over het algemeen een bedrijf dat alleen bestaat omdat mensen geen andere optie hebben.
Negatieve ervaring: Zeer lange wachttijden (1,5-2 uur) om de terminal in Brussel binnen te komen. Dan meer wachttijden voor de bagagescan, en vervolgens nog meer voor de paspoortcontrole. Uiteindelijk moesten we rennen voor de trein, hoewel we veel meer tijd hadden ingecalculeerd dan aanbevolen. Al met al een zeer stressvolle ervaring en vermoeiend, want we stonden urenlang in de rij.
Fantastische ervaring: Ideale manier om snel en makkelijk in Londen te komen. In twee uur vanaf Brussel kom je aan midden in Londen op St. Pancras station/Kings Cross station van waar je de metro kunt pakken naar verschillende bestemmingen. Inchecken is net als op een vliegveld, dus ruim op tijd aanwezig zijn, maar alles gaat vlot.
Negatieve ervaring: Ridicuul hoge prijzen voor een TRAIN die 45 minuten vertraging heeft. Zoals gebruikelijk.
Negatieve ervaring: Niet professioneel
Positieve ervaring: Trein was gecancelled. Omboeken via site verliep niet vlot maar zeer goed en snel geholpen via telefoon .wel doorgeschakeld naar Engeland
Fantastische ervaring: Mijn zoon heeft zijn enkel verzwikt in Londen. Het Eurostar personeel was super behulpzaam en liet ons door de snelle doorgang passeren. Hartelijk dank aan het personeel van de service dat op 10/04/2023 werkzaam was in St Pancras voor trein 09152.
Positieve ervaring: Eerste keer reizen met Eurostar en ik kan niets klagen over mijn reis! Snel, gemakkelijk en comfortabel. Alleen de voorbereiding van de reis was een beetje stressvol vanwege het Covid-probleem aan het begin van de pandemie, maar ik zal zeker binnenkort weer met de trein reizen.
Fantastische ervaring: Ik ben een grote fan van Eurostar. Ik verwacht niet vaak aangenaam verrast te worden, maar dat ben ik altijd. Wanneer er dingen misgaan (en dat gebeurt helaas vaak met de Britse spoorwegen), zijn ze geweldig. Ik heb treinen gemist, treinen zijn geannuleerd, ik heb wijzigingen moeten doorvoeren vanwege noodsituaties, ik heb rare last minute verzoeken gehad en elk van hen is gewaardeerd en tegemoetgekomen. Ik denk dat ze goed werk leveren.
Negatieve ervaring: 1,5 uur vertraging bij vertrek uit Brussel. Erg veel moeite gehad om een compensatie te ontvangen. De service aan boord was heel goed.
Fantastische ervaring: De WiFi werkt nooit goed, maar het is een ontspannen rit :)
Fantastische ervaring: Perfect
Negatieve ervaring: Meer dan 40 minuten aan de telefoon wachten, GEEN ANTWOORD
Positieve ervaring: De ontvangst is correct, maar de beveiligingsagenten zeuren over onbelangrijke dingen (bijv.: je mag je camera niet gebruiken wanneer je door de beveiligingspoorten naar de trein gaat)
Negatieve ervaring: Echt nooit meer. Sta je op het punt te gaan boeken? Niet doen! Tenzij je het niet erg vindt om met ontzettende asociale mensen in een trein te zitten, te moeten staan in een wachtruimte waar het ook nog eens ontzettend stinkt (weinig wc’s is vermoedelijk het probleem), super onvriendelijk en passief personeel en weinig beenruimte.. Ohja mocht je denken dat je wifi hebt en een beetje kan werken: nope, werkt voor geen meter. Mij zien jullie niet meer terug.
Fantastische ervaring: Informatieve site Eurostar uitstekend.. Precis.. Comfortabele en snelle ritten naar Londen..
Negatieve ervaring: Wat een schande is Eurostar geworden. Zelfs als je maar 30 minuten voor aankomst aankomt, laten ze je niet door omdat je 'te laat' bent, zoals ze zeggen. De poorten sluiten 30 minuten voor aankomst en laten niemand door, terwijl alles achter de poorten helemaal leeg is. Vroeger waren ze zo behulpzaam, nou ja, dit is wat het gebrek aan concurrentie doet, ze doen wat ze willen.
Positieve ervaring: Geweldige momenten
Fantastische ervaring: Zeer goede trein
Negatieve ervaring: Inchecken begint later dan de aangekondigde 120 minuten. Op is de cola en andere mineraalwater. Een andere automaat was vol met producten, maar accepteerde geen kaart. Versleten meubels in de wachtruimte. Geeft zo'n slechte luchthaven-sfeer. Geen gebedsruimte zoals op luchthavens.
Positieve ervaring: Zeer behulpzame assistent om de nodige wijzigingen aan te brengen om een boekingsfout te corrigeren.
Negatieve ervaring: De inkomende trein is geannuleerd. Een e-mail van Eurostar vertelt dat 'het slechts een minuut kost om uw reis opnieuw te regelen'. Nou, Beheer uw reservering heeft geen dergelijke functionaliteit, de Eurostar-app heeft deze functionaliteit maar werkt niet. Ondersteunings-e-mails beantwoorden helemaal niet. Het callcenter is te druk, dus ze verbreken je simpelweg. Dit is zo'n eenvoudig probleem, en ze falen miserabel om het aan te pakken. Vreselijke service.
Positieve ervaring: Geweldig om te reizen, maar erg lange rijen
Negatieve ervaring: Onbetrouwbaar, consistent slechte ervaring op zowel de terminals in Brussel als Londen, onregelmatige servicecommunicatie over vertragingen. Een casestudy van wat je niet moet doen in customer experience.
Fantastische ervaring: Nice to be back on Eurostar - 100% of coach 5 respected mask requirements.
Fantastische ervaring: Pleasant and smooth journey during these times.
Fantastische ervaring: Good
Fantastische ervaring: Love Eurostar, comfortable and fast!
Negatieve ervaring: Nous avons un voyage le 3 déc et retour le 6 déc, vu les nouvelles mesures Covid donc ça rentre dans les cas de force majeure, on ne peut plus voyager vu qu’on doit faire une quarantaine de deux jours obligatoire. Aucune réponse de votre part j’ai appelé plusieurs fois vous ne répondez jamais et j’ai envoyé un mail pareil aucune réponse Pouvez-vous rembourser mes billets réf: TC6N3Y
Fantastische ervaring: Altijd zeer stijlvol
Negatieve ervaring: Geen WiFi aan boord, geen rustzalen
Fantastische ervaring: Juffrouw Londen
Negatieve ervaring: De trein had meer dan 2 uur vertraging en ik kreeg een zeer beperkte gedeeltelijke terugbetaling! Ik had betaald voor een upgrade en kreeg een zeer slecht/minimaal doosje met eten tijdens de reis. Zeer teleurgesteld, aangezien mijn ervaring met Eurostar tot nu toe altijd van geweldige kwaliteit is geweest…
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk geholpen
Fantastische ervaring: Fantastisch....
Fantastische ervaring: De top om in een mum van tijd naar Londen te gaan. Alles is perfect en het personeel is supervriendelijk.
Fantastische ervaring: Super personeel op station St Pancras
Negatieve ervaring: Zeer agressieve en onprofessionele paspoortcontrole. De agent begon zonder reden tegen me te schreeuwen.
Positieve ervaring: Het is een beetje lastig om het internationale vertrekgebied te vinden, omdat er maar een paar borden in het midden van het station hangen - voor zover ik kon zien. Zodra je het vindt, is het vrij eenvoudig.
Fantastische ervaring: Douane en beveiliging, op tijd aangekomen...
Fantastische ervaring: Gemakkelijke reis
Negatieve ervaring: Ik heb een eurail-pas, maar er waren geen open plekken, dus moest ik een regulier ticket voor de volle prijs kopen.
Negatieve ervaring: Absolute chaos. Renovatie aan de gang. Onvoldoende borden. Mensen zijn in de war over waar ze heen moeten nadat ze door de beveiliging zijn. Nergens om te zitten in de wachtruimte!
Positieve ervaring: Praktisch
Negatieve ervaring: Bespaar je geld en zoek een andere manier om te reizen. Treinen worden de hele tijd geannuleerd. Momenteel zit ik op de vloer te wachten op de volgende trein in 2,5 uur. Ze geven een voucher van £5 voor het wachten, ik denk niet dat dat genoeg is voor een broodje en een kop thee. Geen WiFi ergens in het treinstation van Brussel. Is dit een grap?
Fantastische ervaring: Eerste keer dat ik vorig jaar de Eurostar gebruikte als voetpassagier naar Brussel en ook voor het eerst om mijn motorfiets terug te brengen uit Frankrijk, de service was uitstekend en ik zal ze zeker opnieuw gebruiken voor toekomstige reizen.
Fantastische ervaring: Ik vond het geweldig
Fantastische ervaring: Over het algemeen een aangename reis
Positieve ervaring: Super tevreden, ik raad het van harte aan.
Positieve ervaring: Snelle treinverbindingen
Negatieve ervaring: Ik had een reis gepland met een vriendin en onze echtgenoten voor het weekend van 07/12, die een week voor vertrek is geannuleerd vanwege een staking in Frankrijk (wat heeft dat te maken met Brussel-Londen??). Echter, het probleem ligt niet daar. De service is slecht en de telefonisten zijn zo onvriendelijk dat ik het zelden heb meegemaakt! Ze herhalen dezelfde zinnen zonder te proberen de vraag te begrijpen. Bovendien waren we op weg met onze echtgenoten die later op de dag een trein hadden die gelukkig niet was geannuleerd... We wilden dus later dezelfde trein nemen die niet vol zat, maar dat was volgens Eurostar onmogelijk omdat de reservering niet hetzelfde was...! We hebben dus onze air bnb-reservering verloren die uiteraard niet restitueerbaar was (700€)... Maar wederom waren de telefonisten niet in staat om een oplossing te bieden en weigerden ze bovendien om me door te verbinden met hun leidinggevende! Ik ben echt ontevreden over de klantenservice en ik ben niet van plan om een ticket via Eurostar te reserveren!
Positieve ervaring: Bereikte de bestemming zonder problemen, maar de hele service lijkt verouderd. Kan ook duur zijn in vergelijking met vliegen.
Positieve ervaring: top treurig
Negatieve ervaring: Ik was net bezig met reserveren. De prijs was ongeveer 160 euro. Na een fout op de pagina, werd de prijs plotseling 224 euro. SCHANDAALIG! Echt diefstal!!!!!
Negatieve ervaring: Dit was de meest ontevredenstellende service die ik op een treinreis heb ontvangen. 3 uur te laat in Brussel. Er was geen eten, geen drinken en van alles... toiletpapier. De toiletten stroomden over omdat de stortbak vol was. Gewoon vies. Dit was de eerste en laatste keer dat we met deze treinreis zullen reizen. Jullie stinken!!!! Letterlijk.
Positieve ervaring: Over het algemeen een zeer goede ervaring
Fantastische ervaring: Je kunt nooit verkeerd doen met een weekendtrip om familie te bezoeken. Hoewel het duur is voor slechts een weekend, is het de moeite waard.
Positieve ervaring: Eurostar is nog steeds een miljoen keer beter dan vliegen. Maar de treinen verouderen slecht en het station in Brussel is ook verouderd.
Positieve ervaring: Consistente service. Goed georganiseerd.
Fantastische ervaring: De gemakkelijkste manier om naar Londen te gaan zonder zorgen. Instappen in Brussel Zuid,kleine twee uurtjes op de trein en je stapt ontspannen uit in St-Pancras Station. Op enkele minuten sta je buiten klaar om een taxi te nemen. Genoeg ruimte voor je bagage veilig op te bergen.
Positieve ervaring: Snel. Maar soms kom je oude treinen tegen...
Fantastische ervaring: Heerlijke plek om te zijn
Fantastische ervaring: 70 meter onder zeeniveau trein rijden..... al een ervaring.
Positieve ervaring: Zeer goed, maar veel wachten bij de bagage- en grenscontroles
Positieve ervaring: Het incheckproces was erg gemakkelijk voor de trein. De ticketprijs was ook laag als je van tevoren betaalt. De ontbrekende sterren zijn voor het gebrek aan voldoende ruimte. Je kon niets uit je tas boven je stoel halen als er iemand naast je zit. Ook kunnen de dingen die je wilt hebben niet allemaal op het pallet worden geplaatst.
Fantastische ervaring: Dank je!
Laat uw mening over Eurostar:
Eurostar verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

B-Europe International ticket office

Air France



DTS-OTC v.z.w.

Milieustickervoorduitsland.be

Office Touristique des Cheminots

Transport Bourak Internationale-Euromed Lines



Flixbus ET Eurolines Gare du Midi-Zuidstation

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.