TUI Charleroi Centre
Informatie over TUI Charleroi Centre
Openingstijden
- maandag: 10:00–19:00
- dinsdag: 10:00–19:00
- woensdag: 10:00–19:00
- donderdag: 10:00–19:00
- vrijdag: 10:00–20:00
- zaterdag: 10:00–19:00
- zondag: Gesloten
TUI Charleroi Centre: Meningen
Negatieve ervaring: Onacceptabele diensten, vandaag ga ik naar het bureau in Charleroi rive gauche om het saldo van mijn reis eind december te betalen en ik verneem dat mijn reis naar Marokko op 23 oktober ten onrechte door een medewerker is geannuleerd!!! 1 uur besteed om het hotel te bereiken... Niet het juiste nummer... uiteindelijk is het mijn vrouw die het juiste nummer op internet vindt en hen haar telefoon geeft!!! Niet echt op mijn gemak, de 2 dames zouden het probleem voor de vlucht hebben opgelost door een ander hotel te reserveren. Op dit moment hebben we nog geen bevestiging dat alles in orde is!!!! Ik zie de ramp voor me als ik vandaag niet naar het bureau was gegaan, op de 23e geen vakantie en 3000€ verdwenen!!!!!! Zeer boos over de incompetentie van deze 2 medewerkers!!!!!
Fantastische ervaring: Topagentschap. Super goed ontvangen en super goed geadviseerd. Ik raad dit agentschap zonder enige aarzeling aan. Bedankt en tot snel.
Negatieve ervaring: Erg slecht geïnformeerd over de weersomstandigheden op de bestemming, die sterk variëren van de ene plaats naar de andere op het eiland. Ik maak me zorgen over het niet ontvangen van de vouchers, men zegt dat ik later zal horen en wanneer ik opnieuw vraag, 'later', zegt men dat het al lang geleden is en dat ik ze had moeten ontvangen! En ik zeg niet hoe de toon van de medewerkster was. Geen info over het gewicht van de koffers, maaltijden of niet in de vliegtuigen, over de transfers. Tickets ontvangen in het Duits!!! Tegenstrijdige informatie omdat TUI me zegt dat ik geen documenten online moet invullen voordat ik naar Mauritius ga. Onjuist!! Het eerste document werd gevraagd bij aankomst. Grrr Gelukkig zijn de Mauritianen gastvrij. Voor de terugreis, geen info over het tijdstip van de luchthavenshuttle, ik neem contact op met Tui die zegt: download de app. Ik heb 2 uur besteed aan begrijpen want TUI Charleroi centrum, dat is Tui Duitsland, dus alle documenten en informatie zijn in het Duits (behalve het contact op het bureau). Geweldige service!!! Kortom, we betalen veel voor het bureau voor uiteindelijk niet veel hulp en slechte adviezen. Uiteindelijk doet Tui alleen het zoeken naar een reis en het inchecken van de vliegtickets, TUI is klaar voor ons!!!
Fantastische ervaring: Top Top en Top! Service met een glimlach en advies dat is afgestemd op mijn criteria. Het hele team zorgt goed voor de klanten!
Fantastische ervaring: Zeer leuke ontvangst.
Negatieve ervaring: Wat jammer van deze service... Heel slecht ontvangen, snel gedaan, slecht gedaan.
Negatieve ervaring: Ik ben vandaag gegaan, de persoon die me ontving was erg onvriendelijk, helemaal niet beleefd, ik heb zelfs geen "goedendag" gehad en ze heeft me behandeld alsof ik gewoon vuil was. Dus een tip voor deze persoon: verander van werk, je bent niet gemaakt om in de omgang met mensen te werken.
Negatieve ervaring: super onaangenaam, de persoon heeft me bijna tot op het vulgaire afgewezen, ik ga klacht indienen
Fantastische ervaring: Topagentschap! Neemt de tijd om aan de verwachtingen van de klant te voldoen. Ik raad aan!!!
Negatieve ervaring: Geen tijd voor de klant wanneer je een druk kind hebt (aankomst om 18.30 uur, met een klant die al bezig is) door te zeggen dat we om 19.00 uur sluiten... als je geen reizen wilt verkopen, zelfs als het 19.30 uur is, is het de klant die telt... Te vermijden, veel leuker in stad 2
Fantastische ervaring: Top
Negatieve ervaring: Extreem teleurgesteld in dit TUI-kantoor voor de tweede keer in een paar maanden. In mei hebben we via dit kantoor 3 dagen aan de Noordzee geboekt. We kregen een toeslag van 75€ voor een babykit die we wilden. Eenmaal daar, geen babykit in de kamer, en geen reactie van TUI. Dus hebben we de receptie van het hotel gebeld, die ons een babykit bracht en ons 15€ vroeg terwijl we al 75€ aan TUI hadden betaald (al vreemd dat het bedrag zo verschillend is). Deze donderdag zijn we toch weer naar dit TUI-kantoor gegaan om een verblijf van 3/4 dagen in oktober te reserveren voor een budget van ongeveer 1000€ voor 3 (eigenlijk 2, want met een baby van minder dan 2 jaar die weinig betaalt). We hadden van tevoren gekeken via Brussels Airlines voor een vlucht naar Rome en op TUI.be voor een hotel en we zaten binnen het budget. In het kantoor vraagt ze ons 1600€ en vertelt ze dat de vluchten via Brussels Airlines 1000€ kosten (terwijl we een simulatie hadden gedaan voor +/- 430€). Voor wie nemen ze ons in feite in? Bovendien sprak de adviseur ons van bovenaf aan en zei na een enkele zoektocht dat ze niets te bieden had... Haar perfect verzorgde nagels leken haar meer te interesseren dan haar klanten...
Fantastische ervaring: Super accueil, renseignements précis et complets. L’employée s’est engagée à me faire parvenir une offre par mail le jour même et ce fut le cas.
Fantastische ervaring: Aangename contactpersoon
Fantastische ervaring: Impeccabele agency, zeer goede ontvangst echt
Negatieve ervaring: Zeer slechte ontvangst
Negatieve ervaring: Zeer slecht geadviseerd over deze reis Pseudo riu 5 sterren Niet meer dan 3 als je vriendelijk bent
Negatieve ervaring: Zéro pointé voor het agentschap van Charleroi (Rive Gauche). Geen enkele overweging voor de klant. Te vermijden.
Negatieve ervaring: Ik ben erg boos omdat ik op 21 november naar Spanje moet vertrekken en ik mijn kleine hond nog steeds niet heb kunnen registreren omdat jullie jullie site hebben veranderd!! Terwijl ik jullie na 4 × 4 uur in de wacht aan de telefoon heb gehad!! Hallo, wat is de prijs van het ticket?
Negatieve ervaring: Hier is mijn ervaring met tui ..., 1) Aankomst op Tenerife Zuid, een gastvrouw wacht op je om je naar de bus te leiden die je naar het hotel moet brengen, maar op die dag gebeurde er helemaal niets zoals het had moeten. Geen van de chauffeurs of de gastvrouw wist waar het hotel was, voor mij een echt gebrek aan professionaliteit. Vervolgens hebben ze een deel van de vakantiegangers in het verkeerde hotel afgezet, en tot slot zijn ze niet teruggekomen om ons naar de luchthaven te brengen, en dat zonder zich te verontschuldigen. Ik moest een taxi nemen en ik miste bijna mijn vlucht.
Negatieve ervaring: Incompetentie en een houding van voor het gemak heersen daar, ik maak sterk bezwaar. Ze lieten ons zonder chauffeur achter op de luchthaven van Athene om middernacht. En bij onze terugkeer hebben ze zich zelfs niet verontschuldigd. Ik raad het af. We hebben de helft van de dingen gekregen waarvoor we betaald hebben en we moeten vechten voor een terugbetaling.
Negatieve ervaring: Zeer slecht ontvangen! Het is tijd dat sommige personeelsleden training volgen over leren glimlachen, vriendelijk zijn, met een computer omgaan. Kortom, we gingen naar het kantoor in Nivelles waar alles goed ging.
Fantastische ervaring: TUI rive gauche Équipe très professionnelle et sympathique ! Elles sauront vous conseiller les meilleures vacances. Super accueil
Fantastische ervaring: Drie pro
Fantastische ervaring: Nieuw voor mij, een eerste keer tui rive gauche en niet de laatste. Personeel is top, maar een kleine vriendschappelijke crush op Audrey. Ik beveel het echt aan. Tot snel!
Fantastische ervaring: Zeer professioneel, altijd bereid om ons te helpen, gefeliciteerd
Fantastische ervaring: Positive: Quality
Fantastische ervaring: Goede ontvangst en probeert te voldoen aan de behoeften van de klant. Bedankt Kamila!
Fantastische ervaring: ik wil met tui reizen, we missen het enorm.
Fantastische ervaring: Zeer goede service, heel vriendelijk personeel
Negatieve ervaring: Plus jamais je n'irais chez tui , sans commentaires
Negatieve ervaring: Hiç düzgün bilgi verilmiyor,sorularımız bilmiyorum diyerek yanıtsız kaldı..
Negatieve ervaring: Jamais de réponse 3 coups de fil une demi-heure en ligne jamais répondu
Fantastische ervaring: Carlo is zeer professioneel en vriendelijk. Perfecte kapper.
Fantastische ervaring: Wij zijn al vele jaren klanten bij TUI. Ondanks de omstandigheden die wij – bijna – allemaal ondervinden, heeft Géraldine en haar team erin geslaagd een uitstekend niveau te handhaven, zowel wat betreft beschikbaarheid, als de kwaliteit van de service en de duidelijkheid van de verstrekte informatie! Bedankt en blijf vooral zo doorgaan!
Fantastische ervaring: Positive: Professionalism , Quality , Responsiveness , Value
Fantastische ervaring: Top van de top, super aangenaam
Fantastische ervaring: Echt correct en professioneel
Positieve ervaring: Goed georganiseerde functionele agentuur. Waarom moet je een toeslag betalen als je een vliegticket bij een bureau koopt?
Fantastische ervaring: Perfecte service. Ze hebben aan al onze verwachtingen voldaan.
Fantastische ervaring: We zijn goed geadviseerd. De vakantie was zoals beschreven. Ik beveel het aan.
Fantastische ervaring: Zeer aangenaam! Glimlachende hostesses die alles doen om je te helpen de vakantie van je dromen te vinden ❤
Fantastische ervaring: Het is geweldig als ontvangst, bedankt
Positieve ervaring: Vriendelijk personeel
Positieve ervaring: Geen commentaar
Positieve ervaring: Zeer goede ontvangst
Positieve ervaring: Intermediair van intermediair. Weinig informatie als we geen specifieke vragen hebben.
Positieve ervaring: Vriendelijk personeel, voor onze korte verblijven aan de kust maken we gebruik van tui, we waren verrast door de prijzen die goedkoper zijn dan op vergelijkingssites zoals bo... . Com
Negatieve ervaring: Ik heb mijn vakantie geboekt via de TUI-website. Ik wil benadrukken dat dit de eerste keer was dat ik via de website boekte en dat ik bij mijn vorige vakanties via een bureau had geboekt. Desondanks had ik een algemene vraag over mijn reservering, dus besloot ik een bureau te bellen om een antwoord op mijn vraag te krijgen, namelijk of we bij het boeken van een vlucht + hotel bij TUI ook de transfer van de luchthaven naar het hotel inbegrepen hadden. Helaas kreeg ik geen antwoord op mijn vraag, omdat de eerste vraag die me werd gesteld was: 'Heeft u bij ons geboekt?' Zonder daadwerkelijk mijn vraag te kunnen stellen, aangezien ik niet rechtstreeks bij het bureau had geboekt, werd ik uitgenodigd om via de website contact op te nemen met TUI. Dus concreet, geweldige service en een geweldige professionele houding.
Fantastische ervaring: Perfecte ontvangst, goede adviezen, zeer aangenaam personeel! Sterk aan te raden!
Fantastische ervaring: Zeer professioneel
Fantastische ervaring: Grote beschikbaarheid van de gastvrouwen
Fantastische ervaring: Zeer goede ontvangst, advies en grote ervaring van de adviseurs. Serieuze zaak. Ik reis al meer dan 40 jaar met Tui Charleroi, ik heb ze gevolgd tijdens hun opeenvolgende verhuizingen. Aanrader.
Positieve ervaring: Zeer luisterend personeel. We hebben onze skivakantie daar geboekt en alles is goed verlopen.
Positieve ervaring: Perfecte service.
Positieve ervaring: Zeer gastvrij en aangenaam! De service is van hoge kwaliteit
Laat uw mening over TUI Charleroi Centre:
TUI Charleroi Centre verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren
Généraltour
Rythme du monde Charleroi
Maison du Tourisme du Pays de Charleroi ASBL
VTF agence de Charleroi
Cappadocia Travel
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.